1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My color is pink."

"My color is pink."

Fordítás:A színem a rózsaszín.

February 11, 2014

14 hozzászólás


Lord_Raven

Nem hittem hogy valaha is leírom ezt a mondatot... :D


maja486959

Ez az a mondat amit én azéletbe le nem írok


Mriusz5

Főleg férfihangon bemondva. Do we support the homosexuals?


tetti12

mennyien irtatok ocsem


Niky357

Kell az "az" is mert ugy nem jo h : En szinem a rozsaszin... Nem ertem miert.


vasvariistvan

Igen kell,mert így mondjuk magyarul.


Heni357659

Az én színem tényleg a rózsaszín


Mriusz5

Igen, te lány vagy. De nekem egy férfihang mondta be.


JozsefneTa1

Mert nem mindeggy hogy rozsaszin vagy rozsaszinu?


WitzlLeven

Nem akartam leirni ezt a mondatot soha ,de muszáj.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.