"It is currently the cultural center of the city."

Çeviri:O, şu anda şehrin kültürel merkezidir.

February 11, 2014

16 Yorum
Tartışma kilitli.


perfectuss

ben de kültür merkezi olarak düşünmüştüm. ben hiçbir zaman bir şehir ya da bölge için kültürel merkez dendiğini duymadım. kültür başkenti denir ama kültürel başkenti denmez


ahakusta

bende size katılıyorum ama hakta veriyorum biz kendi kültürümüzü degil onların kültürünü ve dillerini ögrenmeye çaılışıyoruz o zaman onlar gibi söylemeliyiz


terimjr

biz "kültürel merkez" şeklinde değil de "kültür merkezi" olarak kullanıyoruz daha çok. yanılıyor muyum?


ex_contributor

kültür merkezi ve kültürel merkez farkli biraz. kültür merkezi dedigimiz yerler bir bina falan mesela. Burada ise bir bölgeden bahsediliyor, mesela (salliyorum) Cankaya Ankara'nin kültürel merkezidir gibi


itaylanbkr

ama yine de '...kültür merkezidir' hatalı kabul edilmemeli.


SerdalSoydan

kültürel merkez olmaz kültür merkezi olmalı


Kadir721

söylediklerinizden öte "center" kelimesinin telaffuzunda bir hata olduğunu düşünüyorum. zira fonetiğe baktığınızda söylenen kelime "sinner" ile eşdeğer.


kadir133291

Biz bir yapıyı yahut bölgeyi o diyerek işaret etmeyiz ki genellikle uzaktaysa orası deriz. Sağımızda solumuzda ise şurası şeklinde kullanırız. Garip.


Hjk539246

Söylemesi çok zor


AYDINCRN16BURSA

"O şu anda şehrin kültür merkezidir " cevabını kabul etmedi


erkan357923

Kültür merkezi doğru olmalı


yademin

Türkçede kültürel merkez olmaz kültür merkezi olması gerekir..


AteKaanSar3

Kanka bazuka atsaydın bu soru ne duo


47nefelkosar

O şu anda kültürel şehrin merkezi yazdım kabul etmedi neden?


Ah9tP

O şu sndaşejrin költörelkvlgşşgigi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.