1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The elephant is gray."

"The elephant is gray."

Fordítás:Az elefánt szürke.

February 11, 2014

12 hozzászólás


luczaakos

A brit angolban szürke = "grey". A "gray" csak az amerikai angolban megengedett, a suliban dolgozatnál, érettségin és nyelvvizsgán hibának számít.


johalasz46

Akkor a hiba az oktatásban van. A helyes verziókat el kellene fogadniuk. Itt pl. van lehetőség a jelentésre ! - 2021.01.


Benjee12

Én grey helyett gay-t mondtam és elfogadta :-)


Nokifirst

A program az USA-ból származik. Így, nyilvánvaló, hogy az amerikai angolra tanit.


DvidKolbe

én green nek hallom


Leonetta122002

Bakker én BRIT ANGOLT tanulok a suliban, ez egy kicsit össze fog kavarodni, mert pl. a szín angolul colour. Itt meg elfogadta color-nak...

Jujj...


Nati901829

Be irtam a jó választ és nem fogadja el???


pillarzne

Ha a jó választ nem fogadja el, akkor mi van???


Marci2222

beírom a jó választ és nem jó : (
!!!!!!!!!!!!!!!!!


_DanHorv_

Rányomtam, hogy "grey" és nem értékelte ezért minusz 1 élet és most nem tudom megcsinálni.


Tams581076

Tudtommal az elefánt kék. Nem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.