"A kalapok színesek."

Fordítás:The hats are colorful.

4 éve

9 hozzászólás


luczaakos

A brit angolban a színes = "colourful". A gépi megoldás csak az amerikai angolban megengedett.

4 éve

miniummanee
miniummanee

A brit angolban a "color" (szín) helyett is "colour" van.

4 éve

LyricsHaxe

miért "are" a létige "is" helyett?

4 éve

Gizus123

mert a kalapok többes szám

4 éve

LyricsHaxe

áhhá értem:) szóval minden ami többesszámban van, azoknál are-t használunk?

4 éve

Shibelion

That's right.

4 éve

serq1

Koszi

4 éve

dalmika82

A megoldásban "colored" adott ki, ezt lehetetlen, miért??? Magyarázza már el nekem valaki légyszi!!!!

1 éve

Maci1946

Nálam is "colored" jelent meg, hogy miért, ki tudja. A jelentése egyébként = színes, színezett

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.