1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The ducks drink milk."

"The ducks drink milk."

Fordítás:A kacsák tejet isznak.

February 11, 2014

40 hozzászólás


Diri1

A kacsák tejet isznak... A rizsre... Csúnya hányás lesz


EnnEnn1

Nem a rizsre.... a kukoricadarára... :)


tarrferi

Nagyon bot fülem van, azt véltem hallani, hogy "a kutyák tejet isznak", "the dogs drink milk". Tudom, hogy ezek tanulásra, gyakorlásra való példamondatok, de akkor se kéne a kacsákat tejjel itatni. Arról nem beszélve, hogy ugrott a bónuszom.


puskaskati

Én is kutyákat hallottam.


HeruMornie

Minden kacsa iszik tejet, amióta a kutyák a gazdáik, teknősök békák is egyben, és egy zöld bagoly tanít minket külföldiül beszélni ;) A furcsa mondatok könnyebben megjegyezhetők, ezért vannak ilyen mesebeli történések a példákban. Ez jó így! De tenyleg nem az elején kellene ennyire félrehallható szavakkal játszani.


kira819835

Én is így gondoltam.


MakkaiMt

A 'teknősök békák' mi?????


HeruMornie

Hát errefelé úgy látszik :)


ValerijaSI

Nem kene zavarbaejto szavakat hasznalni,meg nagyon az elejen vagyunk ahoz hogy meg tudjuk kulonboztetni


ujhazi.bel

Életszerütlen a tejet ivó kacsa és kutyának hajjuk...


Attila075

Én is kutyákat értettem , mert az életszerűbb


BajcsyBett

,,A kacsa tejet iszik.'' Ki volt az a hülye aki ezt kitalálta.


O.Zoli

én is kutyát hallottam...


tarrferi

Köszönöm, gondoltam, hogy ezzel nem vagyok egyedül, bár nem igazán vigasztal, hogy más is félrehall. :) És nem ez az első, más, hasonló ejtésű szavaknál is előfordult, hogy nem a jót választottam, itt viszont azért tettem szóvá, mert értelem szerint igyekeztem a jót választani, mint ahogy gondolom te is.


AnnabellaM1

Szerintem teljesen rendben ejti a ducks-ot, mert kiejtesben eleg sok kulonbseg van a ketto kozott.


Lili468

Ugye? Én is kutyát hallottam. Szegény kacsa! Tejjel itatni!


mate.zsani

:D én meg tej helyett vizet írtam! :D


Mollika00

Ja én is vizet írtam volna mert ha tejet iszik azt nem tudom elképzelni :)


Briana138

En el tom kepzelni :) bar tenyleg eletszerutlen :D


zsozsoo

oké. eltürtem már sok hülyeséget de ez már túlzás !!!!!!!!!


IxusSara02

Jajj szegény kacsa én is kutyát hallottam.


ReszEszti

Ezt eddig nem is tudtam


HeruMornie

Jó nazgul holtig Khamul...


KovcsRka5

Najó,először 3 db ?t rajtam a mondat végére de elfogadta legalább de komolyan teknős meg kacsa +tej???? Ki találta ezt ki???


ReszEszti

Azt sajnos nem tudjuk de arra már rájöttünk hogy nem volt magánál az az ember aki kitalálta


Szabcsi04

Amúgy ja! A kacsák mióta isznak tejet? Olyan értelmetlen mondatok vannak ebben a részben. Pl. én már olyannal is, hogy a teknősök isznak tejet. Kicsit furaaaa!!! :-) :D


RobertTisl1

A helyzet az hogy a kacsák isznak tejet a kutyák pedig tejet isznak.


vilmos301887

Miért mióta isznak tejet


Petra875416

Szerintem ez aranyos


Dorka263737

Kira, lehet benne valami


Dorottya259421

Umm...nem tudom, hogy ki találta ezt ki, de jó kedvében lehetett...


EnnEnn1

Komolyan, most hallom először :DD


7-mateo-7

Én kutyát hallottam.


TereziaBer

micsoda bugyuta szöveg! Lehetne normális mondatokat kérni?


Kunszt-Sze

A kacsa egy rendes, jól nevelt állat, nem válogat és még a tejet is megissza :-)


ZsuzsannaM747438

Sajnos a kutya és a kacsa a gol kiejtésében nem hallani különbséget...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.