"Theducksdrinkmilk."

Fordítás:A kacsák tejet isznak.

4 éve

49 hozzászólás


Diri1

A kacsák tejet isznak... A rizsre... Csúnya hányás lesz

4 éve

tarrferi

:D

4 éve

benedek.al

:)))

4 éve

NagyKriszt13

Ezzzzzzzz jóóó

3 éve

EnnEnn1

Nem a rizsre.... a kukoricadarára... :)

2 hete

tarrferi

Nagyon bot fülem van, azt véltem hallani, hogy "a kutyák tejet isznak", "the dogs drink milk". Tudom, hogy ezek tanulásra, gyakorlásra való példamondatok, de akkor se kéne a kacsákat tejjel itatni. Arról nem beszélve, hogy ugrott a bónuszom.

4 éve

lucatemes

Igen.. :D

4 éve

ReszEszti

Ezt eddig én se tudtam hogy '' a kacsák tejet isznak,,de a kutyák tényleg szeretik a tejet

3 éve

kira819835

Szerintem ez azért van, hogy jobban megragadjon a fejünkben. Mert példáúl így jobban eszedbe jut, hogy milyen hülyeség.☺

2 éve

puskaskati

Én is kutyákat hallottam.

4 éve

Agocci

de oda van irva

4 éve

s.flora9520

én is.

4 éve

HeruMornie
HeruMornie

Minden kacsa iszik tejet, amióta a kutyák a gazdáik, teknősök békák is egyben, és egy zöld bagoly tanít minket külföldiül beszélni ;) A furcsa mondatok könnyebben megjegyezhetők, ezért vannak ilyen mesebeli történések a példákban. Ez jó így! De tenyleg nem az elején kellene ennyire félrehallható szavakkal játszani.

2 éve

kira819835

Én is így gondoltam.

2 éve

MakkaiMt

A 'teknősök békák' mi?????

1 éve

HeruMornie
HeruMornie

Hát errefelé úgy látszik :)

1 éve

ValerijaSI

Nem kene zavarbaejto szavakat hasznalni,meg nagyon az elejen vagyunk ahoz hogy meg tudjuk kulonboztetni

4 éve

ujhazi.bel

Életszerütlen a tejet ivó kacsa és kutyának hajjuk...

4 éve

Attila075

Én is kutyákat értettem , mert az életszerűbb

4 éve

BajcsyBett

,,A kacsa tejet iszik.'' Ki volt az a hülye aki ezt kitalálta.

3 éve

Sasv_ri_J_zmin

Ja tényleg!Ilyet!!! XD ☺

1 éve

ReszEszti

Ezt sajnos nem tudjuk,de ezek szerint nem tudta hogy a kacsák a tejtől fosnak

3 éve

O.Zoli

én is kutyát hallottam...

4 éve

tarrferi

Köszönöm, gondoltam, hogy ezzel nem vagyok egyedül, bár nem igazán vigasztal, hogy más is félrehall. :) És nem ez az első, más, hasonló ejtésű szavaknál is előfordult, hogy nem a jót választottam, itt viszont azért tettem szóvá, mert értelem szerint igyekeztem a jót választani, mint ahogy gondolom te is.

4 éve

NagyKriszt13

Akkor menjetek fülészetre!!!

3 éve

srzhj

Hülye buzik hát ha kacsa akkor kacsa nen más

3 éve

AnnabellaM1

Szerintem teljesen rendben ejti a ducks-ot, mert kiejtesben eleg sok kulonbseg van a ketto kozott.

4 éve

Lili468

Ugye? Én is kutyát hallottam. Szegény kacsa! Tejjel itatni!

4 éve

mate.zsani

:D én meg tej helyett vizet írtam! :D

4 éve

Mollika00

Ja én is vizet írtam volna mert ha tejet iszik azt nem tudom elképzelni :)

4 éve

Briana138

En el tom kepzelni :) bar tenyleg eletszerutlen :D

3 éve

zsozsoo

oké. eltürtem már sok hülyeséget de ez már túlzás !!!!!!!!!

3 éve

IxusSara02

Jajj szegény kacsa én is kutyát hallottam.

3 éve

ReszEszti

Ezt eddig nem is tudtam

3 éve

HeruMornie
HeruMornie

Jó nazgul holtig Khamul...

2 éve

KovcsRka5

Najó,először 3 db ?t rajtam a mondat végére de elfogadta legalább de komolyan teknős meg kacsa +tej???? Ki találta ezt ki???

2 éve

ReszEszti

Azt sajnos nem tudjuk de arra már rájöttünk hogy nem volt magánál az az ember aki kitalálta

2 éve

Szabcsi04

Amúgy ja! A kacsák mióta isznak tejet? Olyan értelmetlen mondatok vannak ebben a részben. Pl. én már olyannal is, hogy a teknősök isznak tejet. Kicsit furaaaa!!! :-) :D

2 éve

RobertTisl1

A helyzet az hogy a kacsák isznak tejet a kutyák pedig tejet isznak.

2 éve

vilmos301887

Miért mióta isznak tejet

1 éve

Petra875416

Szerintem ez aranyos

1 éve

Dorka263737

Kira, lehet benne valami

8 hónapja

Dorottya259421

Umm...nem tudom, hogy ki találta ezt ki, de jó kedvében lehetett...

8 hónapja

EnnEnn1

Komolyan, most hallom először :DD

2 hete

lbukovszki

Mióta? :)

3 éve

Hajduferi

de hát le van írva

3 éve

SugiSarkany

Emberek a kacsa miota iszik tejet????

3 éve

matzoli

Szerintem is félreérthető, hogy most ducks vagy dogs volt.

4 éve

srzhj

Nem nem nem hülye faszkalapok vagytok.hogy lehet kutyát hallani rohadt disznók.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.