"The ducks drink milk."

Fordítás:A kacsák tejet isznak.

February 11, 2014

38 hozzászólás


Diri1

A kacsák tejet isznak... A rizsre... Csúnya hányás lesz

February 15, 2014

tarrferi

:D

February 16, 2014

benedek.al

:)))

February 25, 2014

NagyKriszt13

Ezzzzzzzz jóóó

February 28, 2015

EnnEnn1

Nem a rizsre.... a kukoricadarára... :)

November 1, 2018

nora375728
January 26, 2019

tarrferi

Nagyon bot fülem van, azt véltem hallani, hogy "a kutyák tejet isznak", "the dogs drink milk". Tudom, hogy ezek tanulásra, gyakorlásra való példamondatok, de akkor se kéne a kacsákat tejjel itatni. Arról nem beszélve, hogy ugrott a bónuszom.

February 11, 2014

puskaskati

Én is kutyákat hallottam.

February 14, 2014

Agocci

de oda van irva

September 10, 2014

s.flora9520

én is.

March 2, 2014

HeruMornie

Minden kacsa iszik tejet, amióta a kutyák a gazdáik, teknősök békák is egyben, és egy zöld bagoly tanít minket külföldiül beszélni ;) A furcsa mondatok könnyebben megjegyezhetők, ezért vannak ilyen mesebeli történések a példákban. Ez jó így! De tenyleg nem az elején kellene ennyire félrehallható szavakkal játszani.

March 12, 2016

kira819835

Én is így gondoltam.

March 16, 2016

MakkaiMt

A 'teknősök békák' mi?????

August 15, 2017

HeruMornie

Hát errefelé úgy látszik :)

August 18, 2017

ValerijaSI

Nem kene zavarbaejto szavakat hasznalni,meg nagyon az elejen vagyunk ahoz hogy meg tudjuk kulonboztetni

April 9, 2014

ujhazi.bel

Életszerütlen a tejet ivó kacsa és kutyának hajjuk...

May 16, 2014

Attila075

Én is kutyákat értettem , mert az életszerűbb

July 27, 2014

BajcsyBett

,,A kacsa tejet iszik.'' Ki volt az a hülye aki ezt kitalálta.

January 30, 2015

O.Zoli

én is kutyát hallottam...

February 11, 2014

tarrferi

Köszönöm, gondoltam, hogy ezzel nem vagyok egyedül, bár nem igazán vigasztal, hogy más is félrehall. :) És nem ez az első, más, hasonló ejtésű szavaknál is előfordult, hogy nem a jót választottam, itt viszont azért tettem szóvá, mert értelem szerint igyekeztem a jót választani, mint ahogy gondolom te is.

February 12, 2014

AnnabellaM1

Szerintem teljesen rendben ejti a ducks-ot, mert kiejtesben eleg sok kulonbseg van a ketto kozott.

February 20, 2014

Lili468

Ugye? Én is kutyát hallottam. Szegény kacsa! Tejjel itatni!

April 4, 2014

mate.zsani

:D én meg tej helyett vizet írtam! :D

September 27, 2014

Mollika00

Ja én is vizet írtam volna mert ha tejet iszik azt nem tudom elképzelni :)

November 2, 2014

Briana138

En el tom kepzelni :) bar tenyleg eletszerutlen :D

December 29, 2014

zsozsoo

oké. eltürtem már sok hülyeséget de ez már túlzás !!!!!!!!!

January 12, 2015

IxusSara02

Jajj szegény kacsa én is kutyát hallottam.

March 28, 2015

ReszEszti

Ezt eddig nem is tudtam

July 25, 2015

HeruMornie

Jó nazgul holtig Khamul...

March 16, 2016

KovcsRka5

Najó,először 3 db ?t rajtam a mondat végére de elfogadta legalább de komolyan teknős meg kacsa +tej???? Ki találta ezt ki???

January 4, 2016

ReszEszti

Azt sajnos nem tudjuk de arra már rájöttünk hogy nem volt magánál az az ember aki kitalálta

January 4, 2016

Szabcsi04

Amúgy ja! A kacsák mióta isznak tejet? Olyan értelmetlen mondatok vannak ebben a részben. Pl. én már olyannal is, hogy a teknősök isznak tejet. Kicsit furaaaa!!! :-) :D

March 10, 2016

RobertTisl1

A helyzet az hogy a kacsák isznak tejet a kutyák pedig tejet isznak.

April 20, 2016

vilmos301887

Miért mióta isznak tejet

May 10, 2017

Petra875416

Szerintem ez aranyos

September 23, 2017

Dorka263737

Kira, lehet benne valami

February 19, 2018

Dorottya259421

Umm...nem tudom, hogy ki találta ezt ki, de jó kedvében lehetett...

March 10, 2018

EnnEnn1

Komolyan, most hallom először :DD

November 1, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.