1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like the next hat."

"I like the next hat."

Fordítás:A következő kalap tetszik nekem.

February 11, 2014

22 hozzászólás


HansRegenkurt

ennek a mondatnak semmi értelme....


AgnesHeged

A forditasi ajanlatokban ket verzio van: kalap es sapka. Ha nem elfogadhato el a sapka, torolni kellene az ajanlatokbol is.


Shaffy67

Egyetértek. Most az egyszer úgy voltam vele, hogy beírom a sapkát, mert amikor rávittem a kurzort a "hat" szóra, akkor ott írta a sapkát lehetséges válasznak, erre hibásnak jelzi. :)


1Charli_XCX

a sapka miért nem jó?


GaborPanama

Sapka = cap, kalap = hat.


Adam1978

Első körben jó így is, de igazából a hat tágabb körű az angolban: sok minden olyat is magában foglal (a kalap mellett), amit mi sapkának nevezünk. Lásd az angol nyelvű Wikipédia „hat” szócikkét: https://en.wikipedia.org/wiki/Hat


Panna11

ez egy nehéz mondat értrelmesebben is megfogalmazhatták volna... :(


Kisfrici

A sapka mért nem jó?


GaborPanama

Mert a sapka és a kalap nem ugyanaz. Sapka = cap, kalap = hat.


Norbi-G

a sapkát is elfogadhatnák


Kisfrici

Köszönöm az eggyüttérzést Norbi-G!


lillencs

de mi az ertelme a mondatnak?


GaborPanama

Képzeld el, hogy kalapokat nézegetsz a boltban a barátoddal. Te már látod a következőt, de a barátod még mindig az előzőt nézi... akkor mondhatod ezt.


Kisfrici

Mindenkinek ezt írod :( :/ :(


GaborPanama

Csak mert a szavak jelentése nem változik személyről személyre. Ennek az alkalmazásnak a lényege az, hogy megtanuld, mi a szavak jelentése, és hogyan használd őket. Ha nem értesz egyet valamelyik szó fordításával, az semmit nem befolyásol.


Kaska01

a szeretem és a tetszik között azért van külömbség!


Szigecsnro1

szeretem a következő kalapot? rossz az igeidő


Gy.peti

miért lenne értelmetlen szó ? XD eggyàltalàn nem az.. ..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.