Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Computer hat viele Funktionen."

Çeviri:Bilgisayarın çok işlevi var.

0
1 yıl önce

5 Yorum


HalukErkan
HalukErkan

der Computer = bilgisayar peki cevap nasıl " Bilgisayarın" oluyor?

0
Cevap ver1 yıl önce

selamDuo

yaptığınız yorumlarda Almancayı iyi biliyormuşsunuz havası var ama en temel konu olan haben fiilini anlamamışsınız heralde. "Ich habe Brot"u nasıl çeviriyorsunuz mesela merak ettim. "Ben ekmek var" mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

birileri neden doğruları tartışmak yerine kızar? tartışalım doğru öğrenelim ama birbirimize saldırmalalım

0
Cevap ver1 yıl önce

kamilfirti

Özne bir şekilde -kaçınılmaz olarak- nesneler ve eylemlerle ilişki kuruyor ve buna göre şekil alıyor. Tercüme ederken kelime kelime değil de bütüncül bakmak şart... Aksi takdirde cümleyi "bilgisayar sahip olmak birçok fonksiyonlar" şeklinde çevirmemiz gerekirdi.

0
Cevap ver1 yıl önce

ahin11934

Fonktionen çoğul olduğu için tercümesi ''işlevleri'' olması lazım

0
Cevap ver10 ay önce