"Der Computer hat viele Funktionen."

Çeviri:Bilgisayarın çok işlevi var.

September 22, 2016

5 Yorum


HalukErkan

der Computer = bilgisayar peki cevap nasıl " Bilgisayarın" oluyor?

September 22, 2016

selamDuo

yaptığınız yorumlarda Almancayı iyi biliyormuşsunuz havası var ama en temel konu olan haben fiilini anlamamışsınız heralde. "Ich habe Brot"u nasıl çeviriyorsunuz mesela merak ettim. "Ben ekmek var" mı?

September 22, 2016

HalukErkan

birileri neden doğruları tartışmak yerine kızar? tartışalım doğru öğrenelim ama birbirimize saldırmalalım

September 22, 2016

kamilfirti

Özne bir şekilde -kaçınılmaz olarak- nesneler ve eylemlerle ilişki kuruyor ve buna göre şekil alıyor. Tercüme ederken kelime kelime değil de bütüncül bakmak şart... Aksi takdirde cümleyi "bilgisayar sahip olmak birçok fonksiyonlar" şeklinde çevirmemiz gerekirdi.

October 12, 2016

ahin11934

Fonktionen çoğul olduğu için tercümesi ''işlevleri'' olması lazım

September 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.