A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bird eats the apple."

Fordítás:Egy madár megeszi az almát.

4 éve

18 hozzászólás


ZsuzskaKriston

Biztos velem van a baj....de nehezen hallom, hogy "the" vagy "a"!

4 éve

andika0503

Sokszor èn is. Olyankor meghallgatom pàrszor lassìtva.

4 éve

CsKWnI

Egy madár megeszi az almát... Magyarul értelmetlen szerintem

4 éve

Shibelion

Talán úgy egy aprót jobb, ha nem írjuk bele a meg-et.

4 éve

nebolah

nagyon sok magyartalan mondat van, mert szuperegyszerűek :D

3 éve

vasvariistvan

Nincs ezzel a mondattal semmi baj szerintem.

4 hónapja

AdlHorvth2

Egy madár almát eszik miér nem jó?

3 éve

Csacsika2

Egy madár megeszi a kukacot, a magvakat, - ezt nem írhatta, mert nem volt eddig a tananyagban! Alma, az adott volt!

4 éve

volseszter

Az előző feladatok között volt egy olyan mondat, hogy Az elefánt egy állat. Én kiválasztottam a lehetséges megoldások közül, hogy the elephant is an animal. Ez nem volt jó, mert szerinte az a fordítás is helyes, hogy an elephant is an animal. Akkor itt miért nem jó az a fordítás, hogy A madár megeszi az almát? Miért csak az, hogy EGY madár megeszi az almát?

4 éve

Shibelion

Az elefántosnál az elefántról, mint egy fajról, itt pedig a fajtájából egyetlen madárról van szó.

4 éve

volseszter

Nem igazán volt szövegkörnyezet, amiből ez kiderült volna.

4 éve

Shibelion

Mivel nem is abból kell, hogy kiderüljön.

4 éve

gabalyace

Ezektől megy el az ember kedve...

4 éve

musicus59

Ha azt írom, hogy "almá", miért nem fogadja el? ebben a leckében ez csak elírás lehet: almáT.

4 éve

nagyidai.h

Teljesen jo a valasz,de mindig hibanak veszi

4 éve

zoller6

Az nem jó hogy a madár eszik egy almát? És nem értem ,the' vagy ,a'!!!

5 hónapja

norkerofficial

A madár megeszi az almát miért nem jó??

3 hónapja

TthKlmn

Most nem ragaszkodik az" A" hoz mert a póknál nem tágított! A spider " a" pók lehetett!why?

2 hónapja