1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Yesterday I finished the job…

"Yesterday I finished the job."

Μετάφραση:Χθες τελείωσα τη δουλειά.

September 22, 2016

4 σχόλια


loukas607950

χθές τελείωσα την δουλειά . Γιατί λάθος ????


Pelagia274017

Το I γιατί δεν το μετράτε μπορούσες να πεις yesterday finish the job


Soula176994

Χθες τελειωσα τη δουλειά. Γιατί το βγάζει συνέχεια λαθος ,εβγαλα και το l και πάλι λάθος!


jaye16

.Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.