"May starts tomorrow."

Fordítás:A május holnap kezdődik.

February 11, 2014

25 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


LavX

May lehetet is jelent és ez nem derül ki ebből a mondatból, hogy mire gondolt.


Zsolt_Siska

Be is ugrottam ennek...


MarcsiHorvath

"holnap május kezdődik" ha én mint magyar elhagyom a névelőt, ne legyen már baj


Borivicsics

Inkább május holnap kezdődik, vagy holnap kezdődik május


Mriusz5

Csak a második.


Anett994469

Ugyanezért lett nekem is hibás...


tgortva

Nem magyarosabb ez így: "Holnaptól május lesz."?


kecsilla

Holnap indul a május. Ez miért nem jó?


Korondyolga

igaz.....holnap május indul....rossz kezdődik szóval


MartonErik4

Ezt írtam én is és nem fogadta el. :)


kecsilla

Holnap indul a május


hellezsuzsi

A májussal indul a holnap - miért nem jó?


STibor82

"Lehet holnap kezd" valasz nem volt jo pedig sztem siman jo ??!


esponta

Már megint egy zürzavar!!! Miért nem lehet elfogadni az indul szót???Indul a május holnap az miben különbözik a kezdődik a májustól???Ki érti ezt???


babays1

Lehet tévedek, de a May nem lehet személynév? és akkor "May holnap kezd (pl: a munkában)." Szerintem ennek is jónak kéne lennie, de nem vagyok benne biztos...


MrkKorss1

2 értelmű , a May - lehet , szóval lehet ,hogy holnap indult is el kéne fogadja


Bcsva

Igen, furcsa. Azt irtam, hogy " a május holnap kezdödik el" és az "el" miatt nem fogadta el. Pedig a kezdödik és az elkezdödik a magyarban gyakran ugyanazt jelenti. Azért én jelentem...


Korondyolga

május indul holnap...............miért nem jó


TthKlmn

The may olyan nehéz a névelőt kitenni?


Szigerzsi

Miért nem jó így?: "Május holnap kezdődik." A magyar nyelvben nem nagyon mondjuk névelővel, csak bizonyos esetekben, pl.: -Ne várd a májust! -A májusi eső aranyat ér. Bocsánat, de nem kellene eröltetni a magyar fordításban!


GyrgyiEszt

Kihagytam a mondat elején az a-t, a többi egyezik, ezért rossz?! Ez komoly? Magyarként had tudjam már jobban!!!


Tibi757199

Húhh,ez beugratós volt! Majdnem beírtam,hogy "Talán holnap kezdődik!" :D De aztán rávittem az egérmutatót a May-ra. Látom: Május.... xĐ OK -


Imola1018

Május elkezdődik holnap. Ezt miért nem fogadja el?


BERECZKIAP

Nem: holnap kezdődik május?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.