"May starts tomorrow."

Fordítás:A május holnap kezdődik.

February 11, 2014

21 hozzászólás


LavX

May lehetet is jelent és ez nem derül ki ebből a mondatból, hogy mire gondolt.

December 28, 2014

MarcsiHorvath

"holnap május kezdődik" ha én mint magyar elhagyom a névelőt, ne legyen már baj

March 19, 2014

BorblaIvic

Inkább május holnap kezdődik, vagy holnap kezdődik május

September 27, 2014

tgortva

Nem magyarosabb ez így: "Holnaptól május lesz."?

January 21, 2015

kecsilla

Holnap indul a május

June 25, 2015

hellezsuzsi

A májussal indul a holnap - miért nem jó?

February 5, 2015

kecsilla

Holnap indul a május. Ez miért nem jó?

May 27, 2015

Korondyolga

igaz.....holnap május indul....rossz kezdődik szóval

May 15, 2017

MartonErik4

Ezt írtam én is és nem fogadta el. :)

December 8, 2017

sitju

"Talán holnap kezdődik" nem jó ehelyett? :)

February 11, 2014

bindanino

szerintem így lenne maybe starts tomorrow, de teljesen helyesen kellene még az alany is. maybe it starts tomorrow

February 28, 2014

STibor82

"Lehet holnap kezd" valasz nem volt jo pedig sztem siman jo ??!

December 7, 2015

esponta

Már megint egy zürzavar!!! Miért nem lehet elfogadni az indul szót???Indul a május holnap az miben különbözik a kezdődik a májustól???Ki érti ezt???

May 18, 2016

MrkKorss1

2 értelmű , a May - lehet , szóval lehet ,hogy holnap indult is el kéne fogadja

February 8, 2017

Bcsva

Igen, furcsa. Azt irtam, hogy " a május holnap kezdödik el" és az "el" miatt nem fogadta el. Pedig a kezdödik és az elkezdödik a magyarban gyakran ugyanazt jelenti. Azért én jelentem...

May 5, 2017

Korondyolga

május indul holnap...............miért nem jó

May 15, 2017

TthKlmn

The may olyan nehéz a névelőt kitenni?

May 23, 2018

TthKlmn

The May

May 23, 2018

Szigerzsi

Miért nem jó így?: "Május holnap kezdődik." A magyar nyelvben nem nagyon mondjuk névelővel, csak bizonyos esetekben, pl.: -Ne várd a májust! -A májusi eső aranyat ér. Bocsánat, de nem kellene eröltetni a magyar fordításban!

July 31, 2018

SaroltaKov3

Május kezdődik holnap. . Tetszik??? Nem tetszik??? Nekem tetszik!!!!

February 17, 2019

MelindaAnt2

Szerintem így nem használjuk "A Május......"

April 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.