A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"May starts tomorrow."

Fordítás:A május holnap kezdődik.

4 éve

19 hozzászólás


LavX
LavX

May lehetet is jelent és ez nem derül ki ebből a mondatból, hogy mire gondolt.

3 éve

MarcsiHorvath

"holnap május kezdődik" ha én mint magyar elhagyom a névelőt, ne legyen már baj

4 éve

BorblaIvic

Inkább május holnap kezdődik, vagy holnap kezdődik május

3 éve

tgortva

Nem magyarosabb ez így: "Holnaptól május lesz."?

3 éve

hellezsuzsi

A májussal indul a holnap - miért nem jó?

3 éve

kecsilla

Holnap indul a május. Ez miért nem jó?

3 éve

Korondyolga

igaz.....holnap május indul....rossz kezdődik szóval

1 éve

MartonErik4

Ezt írtam én is és nem fogadta el. :)

8 hónapja

kecsilla

Holnap indul a május

3 éve

sitju
sitju

"Talán holnap kezdődik" nem jó ehelyett? :)

4 éve

bindanino

szerintem így lenne maybe starts tomorrow, de teljesen helyesen kellene még az alany is. maybe it starts tomorrow

4 éve

STibor82

"Lehet holnap kezd" valasz nem volt jo pedig sztem siman jo ??!

2 éve

esponta

Már megint egy zürzavar!!! Miért nem lehet elfogadni az indul szót???Indul a május holnap az miben különbözik a kezdődik a májustól???Ki érti ezt???

2 éve

MrkKorss1

2 értelmű , a May - lehet , szóval lehet ,hogy holnap indult is el kéne fogadja

1 éve

Bcsva
Bcsva

Igen, furcsa. Azt irtam, hogy " a május holnap kezdödik el" és az "el" miatt nem fogadta el. Pedig a kezdödik és az elkezdödik a magyarban gyakran ugyanazt jelenti. Azért én jelentem...

1 éve

Korondyolga

május indul holnap...............miért nem jó

1 éve

TthKlmn

The may olyan nehéz a névelőt kitenni?

2 hónapja

TthKlmn

The May

2 hónapja

Szigerzsi

Miért nem jó így?: "Május holnap kezdődik." A magyar nyelvben nem nagyon mondjuk névelővel, csak bizonyos esetekben, pl.: -Ne várd a májust! -A májusi eső aranyat ér. Bocsánat, de nem kellene eröltetni a magyar fordításban!

2 hete