1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "May starts tomorrow."

"May starts tomorrow."

Fordítás:A május holnap kezdődik.

February 11, 2014

23 hozzászólás


LavX

May lehetet is jelent és ez nem derül ki ebből a mondatból, hogy mire gondolt.


Zsolt_Siska

Be is ugrottam ennek...


MarcsiHorvath

"holnap május kezdődik" ha én mint magyar elhagyom a névelőt, ne legyen már baj


Borivicsics

Inkább május holnap kezdődik, vagy holnap kezdődik május


Mriusz5

Csak a második.


Anett994469

Ugyanezért lett nekem is hibás...


tgortva

Nem magyarosabb ez így: "Holnaptól május lesz."?


kecsilla

Holnap indul a május. Ez miért nem jó?


Korondyolga

igaz.....holnap május indul....rossz kezdődik szóval


MartonErik4

Ezt írtam én is és nem fogadta el. :)


kecsilla

Holnap indul a május


hellezsuzsi

A májussal indul a holnap - miért nem jó?


STibor82

"Lehet holnap kezd" valasz nem volt jo pedig sztem siman jo ??!


sitju

"Talán holnap kezdődik" nem jó ehelyett? :)


bindanino

szerintem így lenne maybe starts tomorrow, de teljesen helyesen kellene még az alany is. maybe it starts tomorrow


esponta

Már megint egy zürzavar!!! Miért nem lehet elfogadni az indul szót???Indul a május holnap az miben különbözik a kezdődik a májustól???Ki érti ezt???


MrkKorss1

2 értelmű , a May - lehet , szóval lehet ,hogy holnap indult is el kéne fogadja


Bcsva

Igen, furcsa. Azt irtam, hogy " a május holnap kezdödik el" és az "el" miatt nem fogadta el. Pedig a kezdödik és az elkezdödik a magyarban gyakran ugyanazt jelenti. Azért én jelentem...


Korondyolga

május indul holnap...............miért nem jó


TthKlmn

The may olyan nehéz a névelőt kitenni?


Szigerzsi

Miért nem jó így?: "Május holnap kezdődik." A magyar nyelvben nem nagyon mondjuk névelővel, csak bizonyos esetekben, pl.: -Ne várd a májust! -A májusi eső aranyat ér. Bocsánat, de nem kellene eröltetni a magyar fordításban!


GyrgyiEszt

Kihagytam a mondat elején az a-t, a többi egyezik, ezért rossz?! Ez komoly? Magyarként had tudjam már jobban!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.