"The girls are pretty over there."

Fordítás:A lányok csinosak arrafelé.

February 11, 2014

5 hozzászólás


ezekiel182

csinosak a lányok arrafelé nem jó?

February 11, 2014

dora910411

szerintem is el lehetne fogadni.

February 21, 2014

Katica642602

"a lányok ott elég szépek" válaszban mi a hiba?

April 23, 2018

szonyeg

Miért nem jó a meglehetősen szépek arrafelé

April 29, 2014

Maminti.

Mert ha a pretty-t meglehetősen-nek fordítod, akkor kell mellé még egy melléknév. (pl. pretty tired - meglehetősen fáradt) De ebben a mondatban a pretty csinosat jelent

May 1, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.