"The girls are pretty over there."

Fordítás:A lányok csinosak arrafelé.

4 éve

5 hozzászólás


ezekiel182

csinosak a lányok arrafelé nem jó?

4 éve

dora910411

szerintem is el lehetne fogadni.

4 éve

szonyeg

Miért nem jó a meglehetősen szépek arrafelé

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert ha a pretty-t meglehetősen-nek fordítod, akkor kell mellé még egy melléknév. (pl. pretty tired - meglehetősen fáradt) De ebben a mondatban a pretty csinosat jelent

4 éve

Katica642602

"a lányok ott elég szépek" válaszban mi a hiba?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.