1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The business is ours now."

"The business is ours now."

Překlad:Ta firma je teď naše.

September 22, 2016

8 komentářů


Kristna850900

Při překladu do češtiny je ve slově "teď" překlep na "ted".

September 22, 2016

kacenka9

Nechybi. Vypada to na problem s fonty. Na nasem konci maji vsechna 'ted' hacek. Tedy teď

September 23, 2016

Tonda623910

to je nyní naše firma. nejde

June 27, 2018

GabriellaLaLuz

prečo nemôže byť preklad to podnikání je teď naše ?

May 15, 2019

PavelKol1

Ta firma je naše teď (ve smyslu ne za deset let...)?

June 27, 2019

azureus2007

Jop tiež ma zaujíma prečo ours. Pochopil by som keby na konci vety...

April 1, 2018

azureus2007

Tiež sa pripájam, prečo ours, keď nie je na konci?

June 5, 2018

ZdekaSchoo

protože to ours je samo, není vedle něj žádné podstatné jméno, our business náš obchod, the business is ours ten obchod je náš...https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena

February 7, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.