"We walk."

Fordítás:Sétálunk.

February 11, 2014

17 hozzászólás


Istipisti

a "megyünk" kifejezés miért nem jó, hisz az is a haladást fejezi ki?!


VividDarer

Mert az inkább a go.


Istipisti

köszi így akkor világos :). Most adnom kell lingotot :D? Mennyit kérsz :)?


VividDarer

Semennyit nem kérek :)


mbruno2005

Hát igen (magyarban), de az angolban ezt a kettőt máshogy fejezik ki


Heniii

A "gyaloglunk" az miért nem jó válasz?


tozikek

Mert gyalog menni, gyalogolni "to go on foot".


Lejka27

miért nem jó hogy "mi járunk"


anya45

A felkínált lehetőségek között is ott volt a gyalogolunk, még sem fogatta el jó válasznak.


aptg.gabi

jelentsd! a hibáknál :) én is így "jártam" jelentem is :)


KadZso

És a "járunk miért nem jó???


Csaba_Csaba

ezt valoban jo lenne mar kijavitani


Fruzsina386632

Mi a kulonbseg az igeknel ha egz s betu van a vegen?


Harga

Az ige végére kerül egy 's' betű, ha kijelentő mondatban az alany egyes szám harmadik személy. Bővebben kifejtve nyelvtankönyvekben.


MartinSomo3

Nem inges alakban kéne lennie?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.