"Am I on the wrong road?"

Fordítás:Rossz úton vagyok?

4 éve

18 hozzászólás


Ferenc.
Ferenc.

Az "Eltévedtem?"-t nem mertem megkockáztatni, bejött már valakinek?

4 éve

Metatron36

Az inkább "Am I lost?" ;)

4 éve

malackutya

Akkor azt kene leforditani, h eltevedtem. Itt pedig egy masik mondat leforditasara kernek.

2 éve

tuimre
tuimre

Miért nem fogadja el a "Téves úton vagyok?" választ??? A rossz vonatkozhat az út minőségére is.

3 éve

JuditkaB

Esetleg a " tévúton járok..." Máté Péter dalában...az is jó lehet ide... :)

Aki nyelvet tanul, az mind ilyen jó fej? Azon tűnődöm, vajon mindenki ennyit nevet -e itt...mint én... vagy ez nálam valaminek a jele... valaminek az előszele... vagy mittudomén :))))

3 éve

Medwekoma
Medwekoma

kiprobálta m az eltévetemet! nem jött be :)

4 éve

JuditkaB

:)))) mindig mosolygok..ha valaki kipróbálja

3 éve

Cornelius98
Cornelius98

Miért határozott névelő?

4 éve

karak74

Erre én is kíváncsi lennék. Csupán egy darab rossz út van? Még az is necces, ha azt mondom, hogy csak egy darab jó út van, de ezt meg végképp nonszensznek érzem.

1 éve

FannyHemer

Szerintem mert határozottan van a jó és a rossz út és mi konkrétan a rosszról beszélünk :-)

3 éve

atomjani

Ez a fizikai vagy spirituális útra való? Mindketőre gondolhatunk.

4 éve

Fikusz75
Fikusz75

nem mindegy ha úgy is rossz felé mész :-)

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Your 're right!

4 éve

Metatron36

A mondat szempontjából ez lényegtelen.

4 éve

HTerezia
HTerezia

Miért nem jó a "Rosszfelé megyek?" ? Hiszen nem az út minőségére vonatkozik a rossz jelző, hanem az irányra... vagy a kátyúkra utalna mégis? :)

3 éve

grf.FueradeEso

Ez ennyit jelent : Eltévedtem ? tessenek elhinni.

2 éve

Aniszanisz

Miért nem úgy kezdődik a mondat, hogy : I am ? " Am I " It is not wrong??

2 éve

karak74

A kérdő szórend szerint az első segédige helyet cserél az alannyal. Ha nincs segédige, akkor be kell vetni egy do segédigét. Az olyan mondatok kicsit kivételt képeznek, ahol a to be egyik ragozott alakja (mint az am is) az ige, mert maga a to be segédige, de mellette nincs főige. Ilyenkor a sorrend: segédige, alany, egyéb, kérdőjel. Vagyis a DL-es példamondat jó. Az általad leírt "It is not wrong??" mondat is hibás, ugyanezen okok miatt. A jó mondat: Is it not wrong??

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.