"No, it is not me, it is you."

Çeviri:Hayır, ben değilim, sensin.

February 11, 2014

138 Yorum

Konu önem sırasına göre

cetin.kaan

Hayir o benim degil, o senin dedim yanli dedi. Sebebini ogrenebilirmiyim. Daha mantikli degil mi?

April 8, 2014

Selcen_Ozturk

mantıklı değil tamamen yanlış. Sizin yazdığınız "No it is not mine, it is yours."

November 2, 2014

omeryusuftopcu

Peki it cansız varlıklar için değil mi? Neden ben ve o için kullanılmış?

May 29, 2015

Dicle693297

İt o anlamındada kullanılır ve bilinmeyen bir şeyin yerine kullanılmış

July 8, 2018

ecrin730290

Eş sesliler (Türkçe dersinden hatırlayalım)

November 18, 2018

MUSTAFACHA11

Evet yani

November 13, 2017

DursunAliD1

İngilizcede bir kelimenin birden fazla anlami var

April 30, 2017

Glsm851110

Evet. Ama bu durum kafa karıştırıyor.

August 2, 2017

wersay

Selcen hanım Hayır,o ben değilim o sensin olmuyomu ?

August 11, 2015

selma791554

Mine benim demek ben değilim değil o yüzden

August 7, 2019

ipkrci234

Bencede

June 23, 2017

TolgaAvc5

Aynen

May 12, 2018

sude_fatma

Evet bende oyle dedim çok saçma ama yanliş dedi

September 7, 2018

BerkanKl2

ortada bir sahiplik yok .

September 21, 2019

YusufKayap

Sana ingilizce okuyunca sende ona ingilizce yazcan türkçe yazmışsın ondan yanlış demiştir

August 29, 2017

saadetzeyn3

ama sen o ben degil yazmisin

October 23, 2017

layla230561

Hayır ben degilim sissiniz

April 16, 2017

BatuhanAltuner

Burda bi eşyadan bahsetmemiş ki sen benim değil demişsin ?

October 4, 2015

erenoff

Cok tuhaf cumleler kuruyorsunuz :D

March 22, 2014

Nizamettin7

eğlenceli olan tarafıda bu ya hem gülüyoruz hemde öğreniyoruz

July 17, 2014

NurenBacal

Me--beni ,bana diye biliyorum neden burada ben oldu (I ben degilmidir)

October 9, 2014

Selcen_Ozturk

cümleye göre ben anlamına da gelir. bana beni anlamına gelmesi için bir fiille beraber kullanılmaları gerekirdi

November 2, 2014

elift37

Ben de cumleyi hayir o bana degil o sana diye cevirmistim kabul etmedi

August 31, 2018

Ender_M_G

İngilizlerin insanları da it'e çevirdiğine şahit olduk. ;)

May 3, 2016

ile775693

eğlenceli taraf bence yorumlarda saklı.

December 22, 2017

Mizari3
November 8, 2018

Elifahingz

Acaba ana dili ingilizce olan insalar günlük yaşamlarında bu cümleleri kuruyorlarmıdır çok merak ediyorum. Örneğin bu cümle

August 26, 2016

SleymanTir1

Çocuklar birbirine hakaret ederken kullanabilir. Mesela -salak -hayır, o ben değilim o sensin

May 14, 2018

EslemESEN1

Niye "hayır, o ben değilim, o sensin. " diye geçmiyor?

May 11, 2017

YahyaKo1

Seçeneklerde olmayan kelimeler çıkıyor nerenizden hazırladınız diye bir laf varya tam uydu

November 12, 2016

eeempusa

Neler oluyor film repligi gibi

February 16, 2015

serdalkurek

it özne zamiri cansız ve hayvanlar için değil miydi?

July 22, 2015

gokhankoc75

Telefondaki konusmalarda da it kelimesi he yada she yerine gecer

June 25, 2018

turgutreiss

''Hayir, o bana degil sana'' anlami taşımıyor mu?

January 1, 2017

AleynaERCA

Cümlenin türkçe anlamında o kelimesi yoksa neden ingilizce olarak okudugumuzda it kelimesi var.....

September 24, 2016

Rukiye.duz

Küfür etmiş galiba

September 25, 2017

Hu-Ra

Yalanci demis biri buna oda buna itafen Hayir , o ben degilim, sizsiniz demis. :-) Siz demis your olmasi lazim degil mi

November 15, 2016

sinbad60

Sahiplik iyesi varmı cümlede

November 16, 2016

azranur242424

Arkadaslar takipe takip

June 21, 2018

cengiz416805

3 farklı çeviriden çevirdim hepsinde hayır o ben değilim sensin Oldu nasıl bişe hangisini öğreneceğime şaşırdım

September 21, 2018

Cokun471032

Nesne zamirleri nesne olarak kullanıldığında özne olarak okunuyorlar.That's her ( O, o) tekefonda konuşurken kendini tanıtanlara dikkat edin videolarda.It's me derler.

December 2, 2018

Abdulkadir694470

Bence bir fotograftan bahsediyor.O zaman anlamli oluyor.

December 12, 2015

maria442734

Hayir o ben degilim sensin olmaz mi

October 5, 2016

HafzMustaf

Olur..

June 5, 2019

NisanurKap1

Hayr o benim degil senin daha mantikli

March 9, 2017

sahra21506

Kötü şeyler yazarak insanları yanlış yaptıklarını düşündürüyorsunuz

July 7, 2017

Enderman165956

Arkadaş nasıl yapıliyor bide guruba gir iy i arkaş oluruz kanka oluruz

August 3, 2017

Englisher11

Hayır bu ben değilim bu sensin olmaz mı bu

January 8, 2018

goktug07demir

dedım ama olmuyor

January 20, 2018

DamlaOkut

Hayir ben degil sen yazdim kabul.etmedi :(

January 24, 2018

SehmusBoz

Dogru yaptim yanlis kabul etti

March 31, 2018

ibrahim232355

Hayır o ben değilim o sizsinizdir. Diye yazdım kabul etmedi

August 8, 2018

TunaUurlu

"Hayır o benim değil o senin" cümlesinin neresi yanlış

August 23, 2018

burhan290063

No yu çevirmeyi unuttum ya :)

September 2, 2018

BRAHM71511

Nasil yaaa

September 17, 2018

Ercan712943

(Hayır o ben değilim o sizsiniz) dedim yanlış dedi nasıl oluyor anlamadım

October 4, 2018

ZekiKaya3

Soru uzun olmasaydi iyiydi ::D

October 5, 2018

Berna222094

"Hayır o bana değil o sana "?????

October 6, 2018

ekrmn60

"Hayir o benim degil, o senin" olmalidir

October 18, 2018

HaberinOls

Hayır o ben değilim o sensin.dedim tam tercümesi bu değil mi

November 7, 2018

RukyaMetin

Hayır, o bana değil( it is not me) o sizsiniz. Dersek; doğru bir çeviri olur mu?

November 8, 2018

BilalGner1

Bu bana değil sana dedim olmadı

November 17, 2018

fljeeee

No, i'm not, it is you diye düşündüm. "me" bana, beni anlamlarına gelmiyor muydu? Öyleyse neden çeviride "ben değilim" diyor?

November 23, 2018

Ahura661945

Yalnış çıkınca sinir oluyorum, hevesim de ölüyor!

December 4, 2018

Ahura661945

Yalnış çıkıncı sinir oluyorum, hevesim de ölüyor!

December 4, 2018

Basak458819

hayır, ı am not, you are olması gerekmiyor mu

January 2, 2019

lalelalelale

no,it is not me it is you yazdım ancak kabul etmediniz neden.

January 5, 2019

Kvan905423

Neden İt kelimesini kullanıyoruz

January 12, 2019

Kvan905423

Neden İt kullanmışlar

January 12, 2019

mkddskrsln

Aynısını yazdım sadece virgülden dolayı mı yanlış kabul ettı yok artık

January 29, 2019

ROBSTAN4

Hayır o ben değilim, sensin. Yazınca kabul etmedi, yanlışlık nedir?

January 30, 2019

ROBSTAN4

Bu arada demek istediğim, yukarıda birisi açıklamış zaten farklı durumlarda kullanılabilir, yani ben hatalı değilim sen hatalısın gibi bir içerikte, hayır ben değilim sensin şeklinde kullanılabilir diye, ama ben bu şekilde de doğru olup olmadığını soruyorum

January 30, 2019

fatma767567

yorumlar uygulamadan daha eğlenceli gelmeye başladı...

February 4, 2019

Cihan061

Doğrusu şu değil mi, Hayır, o bana değil, o sana.

February 5, 2019

Hseyin988436

Cevap olarak hayır o ben değilim o sizsiniz yazdım doğru dedi

February 20, 2019

Tue815847

Bence " hayır sizsiniz ben değilim" olabilir arkadaşlar çok kararsızım lütfen yardım edin ❓❓❓

February 28, 2019

ulenal1

It is not me Bana degil olmazmi

March 12, 2019

Sema11964

It is not me nasil ben degilim oluyor cumlenin icinde ne o geciyor ne de bu ıt ne alaka

April 21, 2019

Zeynep261969

Hayır, o bize değil, size. Olmayacak mı. Doğru kabul etti ama kırmızı ile.

May 1, 2019

umut298590

Abi bu her şeyi yanlış yapıyo benim değil senin demek değil mi bu ya

May 14, 2019

Halit197138

Noktalamaya bukadar takılıyor muydu bu program ya

June 11, 2019

Ferhat55145

aman daha türkçe dil bilgim yok ingilizce öğrenmeye çalışıyorum wweqrsdsfas

August 20, 2019

ErenGlll

Aynısını yazdım kabul etmedi saçma :d

September 19, 2019

DenizAlyz

Easy bro man boom

September 25, 2019

LeylaMansu

No it is not me it is you yazdım ve kabul etmedi :(

October 1, 2019

anilciray

Virgüle bile takıyor bu uygulama

October 6, 2019

SerkanKAVASTAN

Doğru cevabı virgülüne kadar doğru yazmama rağmen kabul etmiyor

October 8, 2019

SerkanKAVASTAN

Doğru cevabı, virgülüne kadar doğru yazmama rağmen kabul etmiyor

October 8, 2019

tualp5

hayır , o benim değil , o senin

October 11, 2019

ahmetbrn

İs ve are neye gore kullaniliyor acaba

March 12, 2015

sude3353

Çoğul (we you they) ve tek (I he she it) olan kişilere maddelere hayvanlara vb. göre kullanılır

June 21, 2015

Gul100492

For ne annami veriyor

December 22, 2015

Berrak55974

"For" sözcüğü İngilizce'de "İçin" sözcüğü yerine kullanılır.

May 6, 2016

didemkoknar

Bnde it kelimesine şaşırmıştım.

October 20, 2016

MutluKaya2

Ben değilim derken I yok nasıl ben oluyor me bana demek değilmi

October 30, 2016

brahimYiit3

Ama orada it diyor

November 22, 2016

hayat598378

Bende öyle dedim yanlış dedi

December 12, 2016

Zeynep115619

No Hayır It O Me Ben It ıs you ==== Hayır ben degilim sizsiniz

May 3, 2017

ZeynepIrem572078

It in anlamı nedir orada

May 27, 2017

Gksuuhadar

"Hayır, o ben değilim, sensin." olmalı

June 18, 2017

sima326163

Hayır, o bana değil, o sana olması gerekmiyor mu?

June 19, 2017

Gamze954466

Hayır, bu ben değilim,sensin dedim olmaz mı?

July 22, 2017

Glsm851110

Bu cümle bana çok fazla çıktı.

August 1, 2017

EmreKaya562988

Kelimelerin farklı kullanilislariyla alakali. Bence bu sorunun yeri daha ileri seviye olmali

August 8, 2017

defne136060

Cok kolaydı

August 9, 2017

beydabarlk

Hayır o benim, senin değil dedim yanlış dedi

August 18, 2017

sebine711918

ingilizcede bir kelimenin farkli manalari vardir

August 23, 2017

kemal952020

Allah sabır versin başkada birşey demiyorum bu soruları cevaplayanlara mesela ben

August 23, 2017

fatma98038

Me bana demek degil mi

August 25, 2017

iremim123

mikrofon duymuyo

August 30, 2017

YusufKaanK9

Bir kişi mantıklı bir açıklama yapmış çok faydalı oldu lâkin hâlâ aynı soruyu soran kişiler var. Biraz yazıları okursanız yazmanıza gerek kalmaz arkadaşlar.

September 11, 2017

SerkanBostan

Öneride ki Sensin kelimesi yok..

September 15, 2017

Zeyselma

Hayır bu ben değilim bu sensin yazdım hatalı dedi. Ikinci sefer kullanmamam mı gerekiyor "bu" kelimesini??

October 15, 2017

saadetzeyn3

no its not me its u

October 23, 2017

ceyluum1

Hayır o ben değilim sensin yazdım yanlış çıktı bence daha mantıklı

November 2, 2017

berfinElik9

"Hayìr bu ben değilim ,bu sensin" olması gerekmiyormuydu ??

November 6, 2017

incikin_

"This" sözcüğü "bu" olarak çevriliyor; "this/these" sözcükleri dışında, aklınızda bulunsun, "bu" sözcüğü çevirilerde pek geçmiyor.

November 6, 2017

hypaern

it is ile its arasında ne fark var

September 15, 2015

AhmetAkdi

It is...= o ...dir. its = onun

September 20, 2015

ElifKaya9

hayır o ben değil o sen dedim kabul etmedi :/

November 10, 2015

saritas35

HAYIR O BEN DEĞİL O SENSİN DEDİM KABUL ETMEDİ

October 20, 2014

gkhankanal

Çeviri mükemmel değil sanırım google translate i kulanıyor program

November 22, 2014

lookoutfth

Program google translate'i kullanmıyor. Gerçek metinleri çıkarıyor karşımıza. Sadece başlangıç aşamasında olan kişilere çok basit kelime ve cümleler veriyor.(Ali ata bak gibi) Böylesine güzel bir uygulamayı(siteyi) kim nasıl neden yapmış sorularını sorarsan kendine uygulama hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin. O zaman değerini daha çok anlarsın.

İyi ögrenmeler. :)

April 15, 2015

TurgutMaras

Az önce ben değil dedim kabul etmedi şimdi cümle içinde kabul etmediğini geçmiş. Enteresan

December 11, 2014

ugur.sari

"No it is not me you" neden olmasın ki :( anlamadım ya

February 22, 2015

EsraYiit2

İt is not me derken eşyadan mı bahsediyor bilmiyorum ama not değil me de ben o ben değilim anlamına geliyor çok araştırmayın öyle anlaşılıyor

November 3, 2015

cebraildem2

Mother fuck

January 4, 2018

cebraildem2

Mother fuck

January 4, 2018

cebraildem2

Mother fuck

January 4, 2018

elanur851681

Ben de obenim değil o senin yazdım kabul etmedi çok saçma

January 28, 2016

AbdullahYasin

hayır ben değil sen diye çevirdim kabul etmedi...yanlışlık var mı

February 11, 2014

MehmetKesk4

Ben de hayir ben degil sensin dedim kabul etmedi

February 16, 2014

Ulker21

me bana degilmiydi yaaaaaa off

March 28, 2014

Fatihcrs

''hayır o bana değil, sanadır'' nasıl yazılır?

July 28, 2014

Selcen_Ozturk

No it is not for me, it is for you

November 2, 2014

VedatDeer

Hayır o benim için değil o senin için

October 22, 2015

EslemESEN1

Öyle olmaz çünkü for için demektir. Ama cümlede for geçmiyor.

May 11, 2017

Emir885162

Mine'in anlami neydi

November 5, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.