"No,itisnotme,itisyou."

Çeviri:Hayır, ben değilim, sensin.

4 yıl önce

111 Yorum


cetin.kaan

Hayir o benim degil, o senin dedim yanli dedi. Sebebini ogrenebilirmiyim. Daha mantikli degil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mantıklı değil tamamen yanlış. Sizin yazdığınız "No it is not mine, it is yours."

4 yıl önce

omeryusuftopcu

Peki it cansız varlıklar için değil mi? Neden ben ve o için kullanılmış?

3 yıl önce

Dicle693297

İt o anlamındada kullanılır ve bilinmeyen bir şeyin yerine kullanılmış

5 ay önce

Ecrin876985

Eş sesliler (Türkçe dersinden hatırlayalım)

3 hafta önce

MUSTAFACHA11

Evet yani

1 yıl önce

DursunAliD1

İngilizcede bir kelimenin birden fazla anlami var

1 yıl önce

Glsm851110

Evet. Ama bu durum kafa karıştırıyor.

1 yıl önce

wersay

Selcen hanım Hayır,o ben değilim o sensin olmuyomu ?

3 yıl önce

ipkrci234

Bencede

1 yıl önce

TolgaAvc5

Aynen

6 ay önce

sude_fatma

Evet bende oyle dedim çok saçma ama yanliş dedi

3 ay önce

YusufKayap

Sana ingilizce okuyunca sende ona ingilizce yazcan türkçe yazmışsın ondan yanlış demiştir

1 yıl önce

saadetzeyn3

ama sen o ben degil yazmisin

1 yıl önce

layla230561

Hayır ben degilim sissiniz

1 yıl önce

BatuhanAltuner

Burda bi eşyadan bahsetmemiş ki sen benim değil demişsin ?

3 yıl önce

erenoff

Cok tuhaf cumleler kuruyorsunuz :D

4 yıl önce

Nizamettin7

eğlenceli olan tarafıda bu ya hem gülüyoruz hemde öğreniyoruz

4 yıl önce

NurenBacal

Me--beni ,bana diye biliyorum neden burada ben oldu (I ben degilmidir)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümleye göre ben anlamına da gelir. bana beni anlamına gelmesi için bir fiille beraber kullanılmaları gerekirdi

4 yıl önce

elift37

Ben de cumleyi hayir o bana degil o sana diye cevirmistim kabul etmedi

3 ay önce

Ender_M_G

İngilizlerin insanları da it'e çevirdiğine şahit olduk. ;)

2 yıl önce

ile775693

eğlenceli taraf bence yorumlarda saklı.

11 ay önce

Mizari3
1 ay önce

Elifahingz

Acaba ana dili ingilizce olan insalar günlük yaşamlarında bu cümleleri kuruyorlarmıdır çok merak ediyorum. Örneğin bu cümle

2 yıl önce

SleymanTir1

Çocuklar birbirine hakaret ederken kullanabilir. Mesela -salak -hayır, o ben değilim o sensin

6 ay önce

EslemESEN1

Niye "hayır, o ben değilim, o sensin. " diye geçmiyor?

1 yıl önce

YahyaKo1

Seçeneklerde olmayan kelimeler çıkıyor nerenizden hazırladınız diye bir laf varya tam uydu

2 yıl önce

eeempusa

Neler oluyor film repligi gibi

3 yıl önce

serdalkurek

it özne zamiri cansız ve hayvanlar için değil miydi?

3 yıl önce

gokhankoc75

Telefondaki konusmalarda da it kelimesi he yada she yerine gecer

5 ay önce

turgutreiss

''Hayir, o bana degil sana'' anlami taşımıyor mu?

1 yıl önce

AleynaERCA

Cümlenin türkçe anlamında o kelimesi yoksa neden ingilizce olarak okudugumuzda it kelimesi var.....

2 yıl önce

Rukiye.duz

Küfür etmiş galiba

1 yıl önce

Hu-Ra

Yalanci demis biri buna oda buna itafen Hayir , o ben degilim, sizsiniz demis. :-) Siz demis your olmasi lazim degil mi

2 yıl önce

sinbad60

Sahiplik iyesi varmı cümlede

2 yıl önce

azranur242424

Arkadaslar takipe takip

5 ay önce

cengiz416805

3 farklı çeviriden çevirdim hepsinde hayır o ben değilim sensin Oldu nasıl bişe hangisini öğreneceğime şaşırdım

2 ay önce

Abdulkadir694470

Bence bir fotograftan bahsediyor.O zaman anlamli oluyor.

2 yıl önce

maria442734

Hayir o ben degilim sensin olmaz mi

2 yıl önce

NisanurKap1

Hayr o benim degil senin daha mantikli

1 yıl önce

sahra21506

Kötü şeyler yazarak insanları yanlış yaptıklarını düşündürüyorsunuz

1 yıl önce

Enderman165956

Arkadaş nasıl yapıliyor bide guruba gir iy i arkaş oluruz kanka oluruz

1 yıl önce

Englisher11

Hayır bu ben değilim bu sensin olmaz mı bu

11 ay önce

goktug07demir

dedım ama olmuyor

10 ay önce

DamlaOkut

Hayir ben degil sen yazdim kabul.etmedi :(

10 ay önce

SehmusBoz

Dogru yaptim yanlis kabul etti

8 ay önce

ibrahim232355

Hayır o ben değilim o sizsinizdir. Diye yazdım kabul etmedi

4 ay önce

TunaUurlu

"Hayır o benim değil o senin" cümlesinin neresi yanlış

3 ay önce

burhan290063

No yu çevirmeyi unuttum ya :)

3 ay önce

BRAHM71511

Nasil yaaa

2 ay önce

Ercan712943

(Hayır o ben değilim o sizsiniz) dedim yanlış dedi nasıl oluyor anlamadım

2 ay önce

ZekiKaya3

Soru uzun olmasaydi iyiydi ::D

2 ay önce

Berna222094

"Hayır o bana değil o sana "?????

2 ay önce

ekrmn60

"Hayir o benim degil, o senin" olmalidir

1 ay önce

HaberinOls

Hayır o ben değilim o sensin.dedim tam tercümesi bu değil mi

1 ay önce

RukyaMetin

Hayır, o bana değil( it is not me) o sizsiniz. Dersek; doğru bir çeviri olur mu?

1 ay önce

BilalGner1

Bu bana değil sana dedim olmadı

3 hafta önce

Cerenjkm

No, i'm not, it is you diye düşündüm. "me" bana, beni anlamlarına gelmiyor muydu? Öyleyse neden çeviride "ben değilim" diyor?

2 hafta önce

Cokun471032

Nesne zamirleri nesne olarak kullanıldığında özne olarak okunuyorlar.That's her ( O, o) tekefonda konuşurken kendini tanıtanlara dikkat edin videolarda.It's me derler.

1 hafta önce

Ahura661945

Yalnış çıkınca sinir oluyorum, hevesim de ölüyor!

6 gün önce

Ahura661945

Yalnış çıkıncı sinir oluyorum, hevesim de ölüyor!

6 gün önce

ahmetbrn

İs ve are neye gore kullaniliyor acaba

3 yıl önce

sude3353

Çoğul (we you they) ve tek (I he she it) olan kişilere maddelere hayvanlara vb. göre kullanılır

3 yıl önce

Gul100492

For ne annami veriyor

2 yıl önce

Berrak55974

"For" sözcüğü İngilizce'de "İçin" sözcüğü yerine kullanılır.

2 yıl önce

didemkoknar

Bnde it kelimesine şaşırmıştım.

2 yıl önce

MutluKaya2

Ben değilim derken I yok nasıl ben oluyor me bana demek değilmi

2 yıl önce

brahimYiit3

Ama orada it diyor

2 yıl önce

hayat598378

Bende öyle dedim yanlış dedi

1 yıl önce

Zeynep115619

No Hayır It O Me Ben It ıs you ==== Hayır ben degilim sizsiniz

1 yıl önce

ZeynepIrem572078

It in anlamı nedir orada

1 yıl önce

Gksuuhadar

"Hayır, o ben değilim, sensin." olmalı

1 yıl önce

sima326163

Hayır, o bana değil, o sana olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Gamze954466

Hayır, bu ben değilim,sensin dedim olmaz mı?

1 yıl önce

Glsm851110

Bu cümle bana çok fazla çıktı.

1 yıl önce

EmreKaya562988

Kelimelerin farklı kullanilislariyla alakali. Bence bu sorunun yeri daha ileri seviye olmali

1 yıl önce

defne136060

Cok kolaydı

1 yıl önce

beydabarlk

Hayır o benim, senin değil dedim yanlış dedi

1 yıl önce

sebine711918

ingilizcede bir kelimenin farkli manalari vardir

1 yıl önce

kemal952020

Allah sabır versin başkada birşey demiyorum bu soruları cevaplayanlara mesela ben

1 yıl önce

fatma98038

Me bana demek degil mi

1 yıl önce

iremim123

mikrofon duymuyo

1 yıl önce

YusufKaanK9

Bir kişi mantıklı bir açıklama yapmış çok faydalı oldu lâkin hâlâ aynı soruyu soran kişiler var. Biraz yazıları okursanız yazmanıza gerek kalmaz arkadaşlar.

1 yıl önce

SerkanBostan

Öneride ki Sensin kelimesi yok..

1 yıl önce

Zeyselma

Hayır bu ben değilim bu sensin yazdım hatalı dedi. Ikinci sefer kullanmamam mı gerekiyor "bu" kelimesini??

1 yıl önce

saadetzeyn3

no its not me its u

1 yıl önce

ceyluum1

Hayır o ben değilim sensin yazdım yanlış çıktı bence daha mantıklı

1 yıl önce

berfinElik9

"Hayìr bu ben değilim ,bu sensin" olması gerekmiyormuydu ??

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"This" sözcüğü "bu" olarak çevriliyor; "this/these" sözcükleri dışında, aklınızda bulunsun, "bu" sözcüğü çevirilerde pek geçmiyor.

1 yıl önce

hypaern

it is ile its arasında ne fark var

3 yıl önce

AhmetAkdi

It is...= o ...dir. its = onun

3 yıl önce

ElifKaya9

hayır o ben değil o sen dedim kabul etmedi :/

3 yıl önce

cebraildem2

Mother fuck

11 ay önce

saritas35

HAYIR O BEN DEĞİL O SENSİN DEDİM KABUL ETMEDİ

4 yıl önce

gkhankanal

Çeviri mükemmel değil sanırım google translate i kulanıyor program

4 yıl önce

lookoutfth

Program google translate'i kullanmıyor. Gerçek metinleri çıkarıyor karşımıza. Sadece başlangıç aşamasında olan kişilere çok basit kelime ve cümleler veriyor.(Ali ata bak gibi) Böylesine güzel bir uygulamayı(siteyi) kim nasıl neden yapmış sorularını sorarsan kendine uygulama hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin. O zaman değerini daha çok anlarsın.

İyi ögrenmeler. :)

3 yıl önce

TurgutMaras

Az önce ben değil dedim kabul etmedi şimdi cümle içinde kabul etmediğini geçmiş. Enteresan

4 yıl önce

ugur.sari

"No it is not me you" neden olmasın ki :( anlamadım ya

3 yıl önce

EsraYiit2

İt is not me derken eşyadan mı bahsediyor bilmiyorum ama not değil me de ben o ben değilim anlamına geliyor çok araştırmayın öyle anlaşılıyor

3 yıl önce

cebraildem2

Mother fuck

11 ay önce

cebraildem2

Mother fuck

11 ay önce

elanur851681

Ben de obenim değil o senin yazdım kabul etmedi çok saçma

2 yıl önce

AbdullahYasin

hayır ben değil sen diye çevirdim kabul etmedi...yanlışlık var mı

4 yıl önce

MehmetKesk4

Ben de hayir ben degil sensin dedim kabul etmedi

4 yıl önce

Ulker21

me bana degilmiydi yaaaaaa off

4 yıl önce

Fatihcrs

''hayır o bana değil, sanadır'' nasıl yazılır?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

No it is not for me, it is for you

4 yıl önce

VedatDeer

Hayır o benim için değil o senin için

3 yıl önce

EslemESEN1

Öyle olmaz çünkü for için demektir. Ama cümlede for geçmiyor.

1 yıl önce

Emir885162

Mine'in anlami neydi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.