1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, it is not me, it is you."

"No, it is not me, it is you."

Çeviri:Hayır, ben değilim, sensin.

February 11, 2014

117 Yorum


cetin.kaan

Hayir o benim degil, o senin dedim yanli dedi. Sebebini ogrenebilirmiyim. Daha mantikli degil mi?


Selcen_Ozturk

mantıklı değil tamamen yanlış. Sizin yazdığınız "No it is not mine, it is yours."


omeryusuftopcu

Peki it cansız varlıklar için değil mi? Neden ben ve o için kullanılmış?


Dicle693297

İt o anlamındada kullanılır ve bilinmeyen bir şeyin yerine kullanılmış


ecrin730290

Eş sesliler (Türkçe dersinden hatırlayalım)


Sessizdam

Türkçe dersini unuttum


MusalZafer

Şu şekilde düşünün örneğin iki kişi den biri diğerine sen delisin diyor burada "deli" ifadesi it (O) oluyor yani Ben deli değilim sizsiniz. v.b


wersay

Selcen hanım Hayır,o ben değilim o sensin olmuyomu ?


Seda640929

Turkcesini degil ingilizvesini soyliyceksin


Chiyu_99

Ben de öyle yazdım yalnış dedi


erenoff

Cok tuhaf cumleler kuruyorsunuz :D


Nizamettin7

eğlenceli olan tarafıda bu ya hem gülüyoruz hemde öğreniyoruz


NurenBacal

Me--beni ,bana diye biliyorum neden burada ben oldu (I ben degilmidir)


Selcen_Ozturk

cümleye göre ben anlamına da gelir. bana beni anlamına gelmesi için bir fiille beraber kullanılmaları gerekirdi


elift37

Ben de cumleyi hayir o bana degil o sana diye cevirmistim kabul etmedi


Ender_M_G

İngilizlerin insanları da it'e çevirdiğine şahit olduk. ;)


ile775693

eğlenceli taraf bence yorumlarda saklı.


Elifahingz

Acaba ana dili ingilizce olan insalar günlük yaşamlarında bu cümleleri kuruyorlarmıdır çok merak ediyorum. Örneğin bu cümle


SleymanTir1

Çocuklar birbirine hakaret ederken kullanabilir. Mesela -salak -hayır, o ben değilim o sensin


EslemESEN1

Niye "hayır, o ben değilim, o sensin. " diye geçmiyor?


YahyaKo1

Seçeneklerde olmayan kelimeler çıkıyor nerenizden hazırladınız diye bir laf varya tam uydu


serdalkurek

it özne zamiri cansız ve hayvanlar için değil miydi?


turgutreiss

''Hayir, o bana degil sana'' anlami taşımıyor mu?


eeempusa

Neler oluyor film repligi gibi


AleynaERCA

Cümlenin türkçe anlamında o kelimesi yoksa neden ingilizce olarak okudugumuzda it kelimesi var.....


Rukiye.duz

Küfür etmiş galiba


Beyza400896

Aynısını yazdım virgülleri koymadım yanlış dedi .


armyseyma

Banada oyle yapti


Hu-Ra

Yalanci demis biri buna oda buna itafen Hayir , o ben degilim, sizsiniz demis. :-) Siz demis your olmasi lazim degil mi


Hsyn__6016instgr

Sahiplik iyesi varmı cümlede


saadetzeyn3

no its not me its u


ceyluum1

Hayır o ben değilim sensin yazdım yanlış çıktı bence daha mantıklı


berfinElik9

"Hayìr bu ben değilim ,bu sensin" olması gerekmiyormuydu ??


incikin_

"This" sözcüğü "bu" olarak çevriliyor; "this/these" sözcükleri dışında, aklınızda bulunsun, "bu" sözcüğü çevirilerde pek geçmiyor.


Englisher11

Hayır bu ben değilim bu sensin olmaz mı bu


DamlaOkut

Hayir ben degil sen yazdim kabul.etmedi :(


Duru542308

Çok uzun bir cümle ama bana göre zor de


SehmusBoz

Dogru yaptim yanlis kabul etti


azranur242424

Arkadaslar takipe takip


ibrahim232355

Hayır o ben değilim o sizsinizdir. Diye yazdım kabul etmedi


TunaUurlu

"Hayır o benim değil o senin" cümlesinin neresi yanlış


cengiz416805

3 farklı çeviriden çevirdim hepsinde hayır o ben değilim sensin Oldu nasıl bişe hangisini öğreneceğime şaşırdım


ekrmn60

"Hayir o benim degil, o senin" olmalidir


Cokun471032

Nesne zamirleri nesne olarak kullanıldığında özne olarak okunuyorlar.That's her ( O, o) tekefonda konuşurken kendini tanıtanlara dikkat edin videolarda.It's me derler.


Tue815847

Bence " hayır sizsiniz ben değilim" olabilir arkadaşlar çok kararsızım lütfen yardım edin ❓❓❓


ulenal1

It is not me Bana degil olmazmi


Sema11964

It is not me nasil ben degilim oluyor cumlenin icinde ne o geciyor ne de bu ıt ne alaka


Zeynep261969

Hayır, o bize değil, size. Olmayacak mı. Doğru kabul etti ama kırmızı ile.


umut298590

Abi bu her şeyi yanlış yapıyo benim değil senin demek değil mi bu ya


Halit197138

Noktalamaya bukadar takılıyor muydu bu program ya


Ferhat55145

aman daha türkçe dil bilgim yok ingilizce öğrenmeye çalışıyorum wweqrsdsfas


ErenGlll

Aynısını yazdım kabul etmedi saçma :d


tualp5

hayır , o benim değil , o senin


ZeynepHavv4

Ya dediklerimi anlamıyo sonra yanlış diyo


GlbnTuncel

Cumleyi tamamlamadan kestiniz


GlbnTuncel

Kestiniz,tamamlayamadim ki!


Kadir588754

Sadece ıt in ı sını küçük yazdım yanlış dedi


Quest046

Benim ve senin derken yanlış yapmışsın. Mesela you sen demek yours senin demek


mucahidkeklik

Hayır o ben değilim o sensin


camelcamel4

Ben de hayır, bana değil sana olarak algılamışım


dead-pan

Virgül koymadık diye yanlış yazdı


vedatzkanB

Güzel telefuz etmiyor


nurselies

Doğru yazdığım halde kabul etmedi


Sla938576

Virgğl yok diye yanlış dedi ya


EmineSevva3

Cevap olarak doğru yazdım ama yanlış dedi


ahmtylmz_26

'me' beni bana demek değil mi? Eğer öyleyse bu cümle. HAYIR, BANA DEĞİL, SİZSİNİZ.Oluyor.Tabi bir açıklaması vardır yine.Bıktım ingilizcenin böyle değişim göstermesinden.


sevgi418410

No not me you dedigimde dogru diyor it is yazilmali mi neden


Fatma805328

Cümleyi aynı şekilde yazdım ve yanlış dedi neden


mer718119

Benden istenen aynısını yazdım ss de aldım şikayette etim yine bir canım gitti yazıklar olsun böyle uygulamaya


DidemKycu

Virgüllerin koymadığım için yanlış dedi (,) ilginç


beyza51474

Doğru yazdığım halde neden sürekli yanlış diyor??


Bediha06

No not me,is you.


Hakan545882

Zafer bey ve Selcen hanım, açıklamalarınız gayet net ve bilgilendirici. Benim için çok faydalı oldu. Teşekkür ederim.


Ibrahimzba1

"hayır bana değil, sana" olması gerekmiyor mu


Seldanal5

Yanlış duyuyor gerizekalı makina


Beyza400896

Aynısını yazdım virgülleri koymadım yanlış dedi yuh ya ayıp be


armyseyma

Virgul koymadim diye cumle dogru olmasina ragmen yanlış dedi


Menell_

Kısaltma şeklinde yazdığım için kabul etmedi. "it's". Sebebi var mı?


Menell_

Kısaltma kullandım diye kabul etmedi."it's". Sebebi var mı


Green7919

Ben yerine balık kelimesi var yazamıyorum yanlış çıkıyor boşuna canım gidiyor


HabibeKara19

İngilizce az biliyorum ama insan kendine güvendimi oluyor işte


Yamuretin616768

İyide virgulleri koymadım diyemi yanlış dedi yazdığıma Duolingo ,virguller hariç gerisini doğru yazdım ama...


Elvira250275

Ben konuşamadım çünki yanlış diyor dhukgdtjppjfrh


akilopanta

Doğru yazdım kabul etmedi. Virgül kullanmadım diye mi oldu acaba...


kadernur2007

Doğru yazdım ama yanlıl diyor


Sarya890459

Konuşma yapmak için tuşa bastıktan sonra ses tuşuna basınca seslendirme bizim yerimize yapabiliyor...


FerhatTekdogan

...It is you sensin demek degilmi ? Nesen sizsiniz ?


sudemarangoz

Notme neden birleşik


Mine7799

Uygulama kapanmış bir saat sonra tekrar açılacak


ilayda897661

" I " kullanilmasi gerekmiyor muydu burada


tny.ustn01

Ses algılama sıkıntıları var normalde olmuyordu ama bu sefer oldu. I am sad


NehirToprak1

Basit bir harfe yanlış bastım düzeltmesi gereken yere yanlış kabul etti...


Zzz250496

Ben doru taptım kolaydı


Frat510736

Ya çıldırıcam sizsiniz olması gerektigini söylüyor orda siz siniz var sogru olması gerek seyi yaziyorum yanlış sayiyor lütfen bunu düzeltin.


RdvanSalih2

↑Biraz˙zor°ama²yaptım↓ B-) √™


serkan111764

Buradaki it cansız bir nesnede yani bir fotoğrafta gösterip soruyor olabilir


FatmaBayra369613

Bu uygulamada çook yanlış var her alıştırmada yorumlara bakıyom mutlaka bir yanlış çıkıyor !!!


Ebru292000

Ben türkçesini doğru yazdım ama sırf araya virgül koymadım diye yanlış saydı


yelmyyy

Yanlış yaptım


BNY2009

Haklısınız


firfir7171

Merhaba nereden yazacağımı bilemedim ☺️Bir soru :elmas ligde ikinci oldum hediye puan eklenmedi, acaba artık puan verilmiyor mu?


fatma102511

Biraz mantiksiz cümle


fatma102511

Biraz mantiksiz cümle


SkYneTWOLF

"We" duyuyorum "me" imiş


asyaelif1414

No it is not me, it is you dedim aynısını dedim ama algılamadı yanlış dedi bu neden böyle yani neden algılamıyor şu söylediklerimizi kontrol edin pls


Beyza.Saglam

Okumam müq heralde jsjsjdfjjss


zehra769449

Its ve it is'in farkı ne

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.