"No, it is not me, it is you."

Çeviri:Hayır, ben değilim, sensin.

4 yıl önce

43 Yorum


cetin.kaan

Hayir o benim degil, o senin dedim yanli dedi. Sebebini ogrenebilirmiyim. Daha mantikli degil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mantıklı değil tamamen yanlış. Sizin yazdığınız "No it is not mine, it is yours."

3 yıl önce

omeryusuftopcu

Peki it cansız varlıklar için değil mi? Neden ben ve o için kullanılmış?

3 yıl önce

Dicle693297

İt o anlamındada kullanılır ve bilinmeyen bir şeyin yerine kullanılmış

3 ay önce

wersay

Selcen hanım Hayır,o ben değilim o sensin olmuyomu ?

3 yıl önce

sude_fatma

Evet bende oyle dedim çok saçma ama yanliş dedi

1 ay önce

erenoff

Cok tuhaf cumleler kuruyorsunuz :D

4 yıl önce

Nizamettin7

eğlenceli olan tarafıda bu ya hem gülüyoruz hemde öğreniyoruz

4 yıl önce

NurenBacal

Me--beni ,bana diye biliyorum neden burada ben oldu (I ben degilmidir)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümleye göre ben anlamına da gelir. bana beni anlamına gelmesi için bir fiille beraber kullanılmaları gerekirdi

3 yıl önce

elift37

Ben de cumleyi hayir o bana degil o sana diye cevirmistim kabul etmedi

1 ay önce

Ender_M_G

İngilizlerin insanları da it'e çevirdiğine şahit olduk. ;)

2 yıl önce

ile775693

eğlenceli taraf bence yorumlarda saklı.

9 ay önce

EslemESEN1

Niye "hayır, o ben değilim, o sensin. " diye geçmiyor?

1 yıl önce

Elifahingz

Acaba ana dili ingilizce olan insalar günlük yaşamlarında bu cümleleri kuruyorlarmıdır çok merak ediyorum. Örneğin bu cümle

2 yıl önce

SleymanTir1

Çocuklar birbirine hakaret ederken kullanabilir. Mesela -salak -hayır, o ben değilim o sensin

5 ay önce

YahyaKo1

Seçeneklerde olmayan kelimeler çıkıyor nerenizden hazırladınız diye bir laf varya tam uydu

1 yıl önce

eeempusa

Neler oluyor film repligi gibi

3 yıl önce

serdalkurek

it özne zamiri cansız ve hayvanlar için değil miydi?

3 yıl önce

gokhankoc75

Telefondaki konusmalarda da it kelimesi he yada she yerine gecer

3 ay önce

turgutreiss

''Hayir, o bana degil sana'' anlami taşımıyor mu?

1 yıl önce

AleynaERCA

Cümlenin türkçe anlamında o kelimesi yoksa neden ingilizce olarak okudugumuzda it kelimesi var.....

2 yıl önce

Rukiye.duz

Küfür etmiş galiba

1 yıl önce

Hu-Ra
Hu-Ra

Yalanci demis biri buna oda buna itafen Hayir , o ben degilim, sizsiniz demis. :-) Siz demis your olmasi lazim degil mi

1 yıl önce

sinbad60

Sahiplik iyesi varmı cümlede

1 yıl önce

azranur242424

Arkadaslar takipe takip

3 ay önce

cengiz416805

3 farklı çeviriden çevirdim hepsinde hayır o ben değilim sensin Oldu nasıl bişe hangisini öğreneceğime şaşırdım

3 hafta önce

Abdulkadir694470

Bence bir fotograftan bahsediyor.O zaman anlamli oluyor.

2 yıl önce

maria442734

Hayir o ben degilim sensin olmaz mi

2 yıl önce

NisanurKap1

Hayr o benim degil senin daha mantikli

1 yıl önce

sahra21506

Kötü şeyler yazarak insanları yanlış yaptıklarını düşündürüyorsunuz

1 yıl önce

Enderman165956

Arkadaş nasıl yapıliyor bide guruba gir iy i arkaş oluruz kanka oluruz

1 yıl önce

Englisher11

Hayır bu ben değilim bu sensin olmaz mı bu

9 ay önce

goktug07demir

dedım ama olmuyor

8 ay önce

DamlaOkut

Hayir ben degil sen yazdim kabul.etmedi :(

8 ay önce

SehmusBoz

Dogru yaptim yanlis kabul etti

6 ay önce

ibrahim232355

Hayır o ben değilim o sizsinizdir. Diye yazdım kabul etmedi

2 ay önce

TunaUurlu

"Hayır o benim değil o senin" cümlesinin neresi yanlış

1 ay önce

burhan290063

No yu çevirmeyi unuttum ya :)

1 ay önce

BRAHM71511

Nasil yaaa

3 hafta önce

Ercan712943

(Hayır o ben değilim o sizsiniz) dedim yanlış dedi nasıl oluyor anlamadım

1 hafta önce

ZekiKaya3

Soru uzun olmasaydi iyiydi ::D

1 hafta önce

Berna222094

"Hayır o bana değil o sana "?????

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.