1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evin hanımı o mu?"

"Evin hanımı o mu?"

Çeviri:Is she the lady of the house?

February 11, 2014

14 Yorum


RuveydaBay

is she house's lady neden olmasin?

February 4, 2015

najaftom

"She is "not a question sentence ,Neden sistem onu kabul edir?


Selcen_Ozturk

there is a question mark, and English you can make a question just with emphasis. this is often not possible in Turkish


akbayt

Bence de bu bi hata. Konuşma dilinde, bizde olduğu gibi, bu şekilde kullanılıyor olabilir ama sorunun cevabı olarak kabul edilmemeli.


Mgd2007

Aynen katılıyorum sana


irfantogluk

"ev hanımı" "house wife" değil mi? Lady of house tabirini ilk defa duyuyorum.


Selcen_Ozturk

ev hanimiyla evin hanim bambaska seyler


ismailbaha

Evin hanımı o mu? Is she the lady of house? İkinci kez "the" gerekirmi.


Lingosia

bence gerekir.çünkü hem soran hem de sorunun muhattabı hangi ev olduğunu biliyor.


serkan2906

İs she lady of house? Olması gerekmez mi


Selcen_Ozturk

doğru vurguyla yukarıdaki şekilde de doğrudur. sizinki gibi olmsaı için İs she the lady of the house? olmalı.


VvedatT

the nedir yaaaa kafayı yedirtecek


Semih6

House yerine home kullanamıyor muyuz? neden ?


Hamza84866

House : ev Home : evim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.