A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én férfi vagyok, ő pedig nő."

Fordítás:I am a man and she is a woman.

4 éve

20 hozzászólás


torgyannei

köszönöm

4 éve

Gyula607887

Koszonom

7 hónapja

zsoltika1000

's így nem lenne jó?

4 éve

SzanyiLeve

Mien zsolt

4 éve

GborBres2

Látom a kultúra itt is jelen van. Sajnos.

4 éve

angolbence

Mijen nevelő az a ? És nem szóltam be! Amúgy ki szolt be? Az aki azt mondta hogy köszönöm?

4 éve

kalmartekla

Az A az az EGY névelő,de az AN is az egy :) Akkor van A nèvelő,hogy ha a következő szó mássalhangzóval kezdődik Pl.: A girl :P És akkor van AN,amikor a következő szó magánhangzóval kezdődik Pl.: AN apple :D Ennyi az egész .

4 éve

SzabBeatri6

A legalsó kommentek válaszát nézd meg.

6 hónapja

kurvaszad

Ja troll amúgy meg a vessző probléma meg mindig fenn áll (Az emberek nem veszik az ironíát sem a szarkazmust)

6 hónapja

hataztan

A woman elött miért kéne az (a) ha magyarul úgy írja hogy egyes számban van???????!!!?!??!!?

4 éve

KendeMatyi

Köszönöm

4 éve

I.Istvn

A kultúra kivágta a biztosítékot egyeseknél.

4 éve

PozsgaiLsz1

Helló. A magyar szövegben nem írta, hogy és akkor az angolban miért kéri

7 hónapja

PozsgaiLsz1

Ne legyetek ellenségesek mert egymástól is tanulunk

7 hónapja

[törölt felhasználó]

aminajana

    ha forditando szovegben nincs hatarozatlan nevelo, akkor a forditasban miert kell beirni?

    4 éve

Hitetlen1980

    Mert az angol ezt megköveteli

    4 éve

DzsinaFarkas

    jo a valasz es nem enged tovabb

    2 éve

BrPter6
    BrPter6

    Nekem a két mondatrész közti vessző miatt nem fogadta el.... A vessző nem helyes?

    8 hónapja

CzirjekE

    Kosz

    7 hónapja