A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én férfi vagyok, ő pedig nő."

Fordítás:I am a man and she is a woman.

1
4 éve

25 hozzászólás


torgyannei

köszönöm

18
Válasz4 éve

Gyula607887

Koszonom

0
Válasz5 hónapja

zsoltika1000

's így nem lenne jó?

8
Válasz4 éve

SzanyiLeve

Mien zsolt

0
Válasz3 éve

GborBres2

Látom a kultúra itt is jelen van. Sajnos.

5
Válasz4 éve

angolbence

Mijen nevelő az a ? És nem szóltam be! Amúgy ki szolt be? Az aki azt mondta hogy köszönöm?

3
Válasz4 éve

kalmartekla

Az A az az EGY névelő,de az AN is az egy :) Akkor van A nèvelő,hogy ha a következő szó mássalhangzóval kezdődik Pl.: A girl :P És akkor van AN,amikor a következő szó magánhangzóval kezdődik Pl.: AN apple :D Ennyi az egész .

8
Válasz4 éve

SzabBeatri6

A legalsó kommentek válaszát nézd meg.

0
Válasz4 hónapja

kurvaszad

Ja troll amúgy meg a vessző probléma meg mindig fenn áll (Az emberek nem veszik az ironíát sem a szarkazmust)

0
Válasz4 hónapja

hataztan

A woman elött miért kéne az (a) ha magyarul úgy írja hogy egyes számban van???????!!!?!??!!?

2
Válasz3 éve

KendeMatyi

Köszönöm

1
Válasz4 éve

I.Istvn

A kultúra kivágta a biztosítékot egyeseknél.

1
Válasz4 éve

PozsgaiLsz1

Helló. A magyar szövegben nem írta, hogy és akkor az angolban miért kéri

1
Válasz5 hónapja

PozsgaiLsz1

Ne legyetek ellenségesek mert egymástól is tanulunk

1
Válasz5 hónapja

[törölt felhasználó]

    Milyen

    0
    Válasz4 éve

aminajana

    ha forditando szovegben nincs hatarozatlan nevelo, akkor a forditasban miert kell beirni?

    0
    Válasz3 éve

Hitetlen1980

    Mert az angol ezt megköveteli

    5
    Válasz3 éve

DzsinaFarkas

    jo a valasz es nem enged tovabb

    0
    Válasz2 éve

BrPter6
    BrPter6

    Nekem a két mondatrész közti vessző miatt nem fogadta el.... A vessző nem helyes?

    0
    Válasz6 hónapja

CzirjekE

    Kosz

    0
    Válasz5 hónapja

Brutuszka

    Ez nem segitseg

    -2
    Válasz4 éve

evelinbori

    uh nvhgnjf newm egtfz7er3

    -2
    Válasz1 éve

teoci

    Mi vam ? ;)))

    -4
    Válasz4 éve

gyula.gyen

    :-)

    0
    Válasz4 éve

kurvaszad

    Mi van köcsög beszoltál?!!!

    -16
    Válasz4 éve

    Kapcsolódó fórumok