1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Én férfi vagyok, ő pedig nő."

"Én férfi vagyok, ő pedig nő."

Fordítás:I am a man and she is a woman.

February 11, 2014

27 hozzászólás


torgyannei

köszönöm

February 11, 2014

zsoltika1000

's így nem lenne jó?

April 12, 2014

GborBres2

Látom a kultúra itt is jelen van. Sajnos.

March 31, 2014

angolbence

Mijen nevelő az a ? És nem szóltam be! Amúgy ki szolt be? Az aki azt mondta hogy köszönöm?

March 14, 2014

kalmartekla

Az A az az EGY névelő,de az AN is az egy :) Akkor van A nèvelő,hogy ha a következő szó mássalhangzóval kezdődik Pl.: A girl :P És akkor van AN,amikor a következő szó magánhangzóval kezdődik Pl.: AN apple :D Ennyi az egész .

August 6, 2014

hataztan

A woman elött miért kéne az (a) ha magyarul úgy írja hogy egyes számban van???????!!!?!??!!?

September 1, 2014

Nenszi2

Azert mert az magyar logika.

March 20, 2019

PozsgaiLsz1

Helló. A magyar szövegben nem írta, hogy és akkor az angolban miért kéri

February 20, 2018

PozsgaiLsz1

Ne legyetek ellenségesek mert egymástól is tanulunk

February 20, 2018

KendeMatyi

Köszönöm

May 4, 2014

I.Istvn

A kultúra kivágta a biztosítékot egyeseknél.

May 29, 2014

aminajana

ha forditando szovegben nincs hatarozatlan nevelo, akkor a forditasban miert kell beirni?

September 29, 2014

Hitetlen1980

Mert az angol ezt megköveteli

October 2, 2014

BrPter6

Nekem a két mondatrész közti vessző miatt nem fogadta el.... A vessző nem helyes?

January 18, 2018

harytomi

Az and szó és -t jelent! Itt nem találunk és szót pedig nagyon egyszerűen le lehet írni főleg egyetemet végzett polgároknak,helyette és pótló pedig szóval próbálkozik!

January 1, 2019

harytomi

Én férfi vagyok és ő nő, így korrekt!!!

January 1, 2019

harytomi

Próbálják meg lehet hogy sikerül leírni az és szót,pl Én férfi vagyok "és" ő nő.

January 1, 2019

anaztazia2

Normalis ha ugyan azt irtam le ami a valasz es nem fogadja el vagy 100szor el olvastam ugyan az e es igen

March 3, 2019

TthKlmn

Itt nagyon sok furcsaság van!

March 3, 2019

ZoltnVarga360450

Én át néztem és jót irtam és akkor is nem fogadja el

March 3, 2019

JnosPataki2

En vagyok a ferfi es o pedig a no! (Nemtuom?)

April 14, 2019

Trixi627337

Sziasztok! Ugyan azt írtam mint a megoldás még sem fogadta el. Mi a baj? Köszönöm.

April 23, 2019

Zoltan49

Jelezd nekik!

September 9, 2019

Attila750384

Jó írtam és mégsem fogadja el. Akkor most mi van??

June 21, 2019

Attila750384

Rájöttem végül woment irtam woman helyett

June 21, 2019

fanannmari

Ezt írtam le!!!!

July 7, 2019

Zoltan49

Nem értem. A "Férfi és nő" fordításában nincs "a" (hibának jelzi hogy írtam), itt pedig kéri az "a"-t (a határozatlan névelőről van szó).

September 9, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.