"February is a gray month."

Çeviri:Şubat gri bir aydır.

February 11, 2014

27 Yorum


TheBerfin

Tamam,anladım da gri ne alaka?

January 31, 2017

eelma

Telaffuzda gri olduğunu duydum ama elim titreye titreye entera bastım. Arada böyle garip, duymaya alışık olmadığımız şeyler çıkıyor.


ergin06

Telafuzu sanki great gibi


erhny

gri bir deyim mi ne demek istiyor


beyazsirbl

Şubat ayindan bahsettigi icin gri demiş. Güneş az oluyor, kış mevsimi diye.


ahmet_aksu

o değilde şu ana kadarki tüm örneklerde a/an den gelen bir kelimesini tercümelerde koymadan da kabul ediyordu ama bunda etmedi... Çok acımasızca oldu bu.....Problem rapor ettim gerçi inşallah eklenir.


yusufuk4

Çok saçma gri ne alaka yaani


bfercan

gri ay ne allah aşkına 15 kere dinledim doğru duysam da saçma diye great yaptım. kullanılan mantıklı deyimlerin eklenmesi lazım.


elanur982258

Tamam anladim da gri ne alaka


furkan502429

Evet gri ne alaka ?


GizemAkba1

Vay be aylarin rengi de mi varmis .d


simgetr91

gri grey diye yazılmıyor muydu?


nisa.kln03

Nisan da pembedir. Ayrica eylül kahverengi ..


SeyyidCem

Gri ne alaka bence great olmalıydı


bilgekaganylmz

Meğer ayların rengi varmış. O zaman Ocak beyaz, Mart siyah, Nisan yeşil...


SeneminYem

İki kere ay kelimesi nerede geçiyor.


NailSemih

Herhalde kıştan bahara geçişi kasletmiş griyle


Rzgar456046

Gri ile puslu rengini kastediyor


ecepinkman

Month i anlamadi iki saat ya


Oz_..

biraz anlamlı olsa ya..zorlama olmuş


BuraUgurta

Fipuağiy gbi sacma bisi soluo abi nedemek istedgni anlayamadm ki yaziym

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.