A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Megállapítja az időpontot."

Fordítás:She sets the date.

0
4 éve

15 hozzászólás


tonia.jam
tonia.jam

és miért date? miért nem time, ha már időpont?

2
Válasz3 éve

StanczRoza

Elfelejtettem leirni ,mit jelent a set ... Utanna neztem a google forditoban ,es ott a keszlet ,leultet ,lemegy jelent meg. Nem ertettem akkor mit is jelent ez a franya , set .Utanna neztem a SZTAKI-ban is ,ahol annyi kifejezest irt le hogy csak kapkodtam a fejem .Haat nem egy konnu eset ez a ,set,

1
Válasz3 éve

JoeSzab
JoeSzab

Beállítja a dátumot!

1
Válasz2 hónapja

polokov

szerintem is

0
Válasz2 hete

Mathieus01

a 'set the date' nem inkább fixálja az időpontot jelent?

0
Válasz4 éve

csarkesz
csarkesz

Szerintem a leginkább azt jelenti, hogy beállítja (mondjuk egy telefonos emlékeztető létrehozásánál).

Én úgy fordítanám a magyar mondatot, hogy "He/She/It determines the date." - tehát meghatározza az időpontot (mondjuk egy igazságügyi orvosszakértő a halál időpontját egy hulla esetében).

5
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Igazad van. Én a "to state" igét használátam, az jó lehet itt?

1
Válasz4 éve

csarkesz
csarkesz

Az orvosszakértős kontextusban szerintem nem.

0
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Nem feltétlenül orvosszakértős kontextusban gondoltam :-)

0
Válasz4 éve

csarkesz
csarkesz

Akkor pl. milyenben?

0
3 éve

dlaccc

A set mióta megállapítani? És a date sem igazán jó időpontnak szvsz..

0
Válasz3 éve

kacsaarc

"set a date"/"set the date" ez egy kifejezés...jelentése megállapítja az időpontot

0
Válasz9 hónapja

Sabwaits

Esetleg asses?

0
Válasz2 éve

sgarde
sgarde

Esetleg: "Megadja az időpontot."

0
Válasz1 éve

ossianos2

Az angolok úgy látszik nem beszélnek angolul, mert erre is az appointment szót használják.

0
Válasz6 hónapja