1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This explains her success."

"This explains her success."

Fordítás:Ez magyarázza a sikerét.

February 11, 2014

5 hozzászólás


JoeSzab

Duolingo! Áruld már el, hogy a "Ez megmagyarázza a sikerét" miért nem jó? Aki itt magyarra fordított úgy tud magyarul mint én zulu nyelven!


vasvariistvan

Ugye beirtál. Köszönöm, nekem már elfogadta.


Katabakacsi

angol többes , magyar egyes szám.. érdekes, pont levonva


CSHA_505

Nincs az angol mondatban sem többes szám.


MszrosZsol12

Correctly is "Ez megmagyarázza a sikerét"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.