1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kadın ve ben bir kızım…

"O bir kadın ve ben bir kızım."

Çeviri:She is a woman and I am a girl.

February 11, 2014

68 Yorum


OnurKavak

Yanlışlıkla yazıp onaylıyorsun ya, çok kötü oluyorsun Bee :)


iscoscarv

English/Turkish WhatsApp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


balkanlionur

she is woman and i am a girl yazdim yanlis dedi "she is a woman" ile "she is woman" arasinda ne fark var woman kadin demek degil mi ?


Pelinsu716020

Birincisi "o bir kadın" demek. Ancak ikincisi "o kadın" demek


Berk967119

Şimdi she is a woman dediğinde o bir kadın diyorsun. She woman dediğinde de o kadın demiş oluyorsun


ELFSUDEKON

Fark etmediniz galiba. Doğru olan " She is a woman" Olacak siz orda " She is (a) woman and i am a gril" A yok. İyi günler


nawazsayid

Asıl sen yanlış yapıyorsun bunu söyliyim 1 she is woman değil o she is a woman ve o harf orda olmasaydı cümle değişirdi böyle olurdu çevirisi:o kadın ) anladınmı


Nur893141

Çünkü woman dan sonra a yazmalıydın


ahmet.avcu

Vay program gayet iyimiş :)


AyliNurdan1

"İs"=nesnelerin özelliklerini ya da bulundukları yeri belirtmek için kullanılır. Bu cümleler eylem cümlesi değildir çünkü hareket (gitmek, oynamak, koşmak ...) ya da iş, oluş bildirmezler. ‘-dır, -dir’ anlamı taşırlar. Olumsuz yapmak için yardımcı fiile 'not' eki getirilir, 'değil' anlamı katar.


Snow123Fox

Arkadaşlar görevimi tamamlamam için üç takipçi lazım


Snow123Fox

3 takipçi lazım


zeynep.com

Yanlışlık az olunca doğru diyo


AyliNurdan1

is yazmadım die olay cıkariyon ancaaa


Snow123Fox

Arkadaşlar görevimi tamamlamam için üç takipçi gerekiyor kim beni takip ederse bende onu takip edeceğim....


Snow123Fox

Arkadaşlar 3 takipçi lazım görev için


BarisKorkulu

Lady ne alaka anlayamadım


iscoscarv

English/Turkish WhatsApp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


selo915144

Gerçektende bunun yazılısı cok zor


nur813473

Doğru yazdığım halde yanlış saydı


NAZ820942

Ben aynı kelimeyi yazdım yanlış diyo


jale791604

Dogru yazdim yanlis diyor


AKREEPP

Yani tek harfin yanlış yazılmasına yanlış demeniz bence iyi değil sözcük hatası olduğunu söyleseniz bence daha doğru olur


AKREEPP

Tek harfin yanlış yazılması bence yanlış değil hatadır


mehmet606514

turkceyi unutmadan ingilizceyi ogrenemeyecegim galiba


IRMAKARKAY

Doğru yazıyorum yanlış diyo ya


nawazsayid

Ben erkeğim kız değilim kesin bu mavi balina


meh.emir

AŞKIMSIN DUALİNGO


Muhammet605611

Sondaki a girl kelimesini yanlışlıkla bitişik yazdığım için yanlış kabul etti


OyunROTASI1

Sadece bir kelimeyi unutmuşum beeeee...


Rodiozb

Arkadaş bulma sitesine dönmüş burası


ZehraAbdul6

Ben duzgun yazdim bana yanlis yazdin dedi


mer703968

Aynisini yazdim sadece küçük harf kullandım


HuseyinKar528086

She isa woman and agirl


GoStRiDeR8759

Hello . My name is Gost Rider. Șaka șaka ben türküm türkleri göreyim


JavadBagir

Çok zor öyrənmək


Aysun158250

She is a woman and I am a girl ben boyle yazdim cok da doru oldu yanlisim yokk...


HALTBERKAY

Ben dogru yaptim cevap yanlis diyo cevaba bakiom aynisi


Rabia856058

Ya of ben bunu dogru yazıyorum ama kabul etmiyor ben şimdi napıyım


Rabia856058

Ben dogru yazıyorum ama kabul etmiyor ne yapayım


Ceren165646

bakıyorum aynısını yazmışım ama yine yanl7ş diyor


HatraHilal

Doğru yazdım ama boşluk brakmadım o yüzden mi?


MgeAtalayE

Iyi de ben de aynısını yazmıştım yanlis dedi?


selcukotay

doğru yazdım yine de yanlış diyor


neslihan.csk

Ben dogru yazdim ama yanlis dedi allah bunun belsaini versin


AhmetcanBa19

I am a girl yaxiyoz ama yalan Ben erkegim yaaa


selo915144

Selo adli kisiyi beyenin zize bir tavsiye


lalalisa542104

Ama ben doğru yazmıştım,canım sıkıldı şimdi,tam doğru yazdığını düşünüyosun hop hemen yanlış çıkıyor


zehra_2006.zoz

Ama women yazicada yanliş diyor woman yazinca da


mehmet444350

İ am a girl deylnce neden olmuyor


ura276596

Woman değil women


ardaingiliz

Cok kotu olmuyor cevabimi kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.