1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kadın ve ben bir kızım…

"O bir kadın ve ben bir kızım."

Çeviri:She is a woman and I am a girl.

February 11, 2014

224 Yorum


balkanlionur

she is woman and i am a girl yazdim yanlis dedi "she is a woman" ile "she is woman" arasinda ne fark var woman kadin demek degil mi ?


Pelinsu716020

Birincisi "o bir kadın" demek. Ancak ikincisi "o kadın" demek


Bayangizemli176

Teşekkür ederim bana yardımcı oldun


Bayangizemli176

Teşekkür ederim bana yardımcı oldun


Eda142

She is a voman o bir kadın demek she is voman kadın demek aynı fikirdeyim


Berk967119

Şimdi she is a woman dediğinde o bir kadın diyorsun. She woman dediğinde de o kadın demiş oluyorsun


Arin1221

Bu sayede İngilizceyide çözüyoruz


NuriDurur

Woman kadin demekte fark ne öyle mi fark: woman a türkçesi ne bir kadin dimi woman türkçesi ne demek sadece kadın ama o sana bir kadini sorduğuna gore she is a woman yazman gerek kardesim


Azime629526

Evet kadın demek


buse928099

She is a woman deyince bir kadin

She is woman deyince ise kadin anlamina geldigi icin ordaki A takisi onemli yani

A woman demek (bir kadın)

Woman (kadın) demek

Umarım bilgi verebilmisimdir


SILA149072

!o bir kadın .. o kadın


zk64Tj

"a" bir kişi, bir nesne gibi yani "she is a women" o bir kadın "she is women" ise o kadın anlamına geliyor


yavuz558835

"A" başli başina cümle tamamlayosici


Eda142

She is a voman o bir kadın demek she is voman kadın demek


ZehraAbdul6

Ben duzgun yazdim bana yanlis yazdin dedi


HALTBERKAY

Ben dogru yaptim cevap yanlis diyo cevaba bakiom aynisi


Rabia856058

Ya of ben bunu dogru yazıyorum ama kabul etmiyor ben şimdi napıyım


AyliNurdan1

"İs"=nesnelerin özelliklerini ya da bulundukları yeri belirtmek için kullanılır. Bu cümleler eylem cümlesi değildir çünkü hareket (gitmek, oynamak, koşmak ...) ya da iş, oluş bildirmezler. ‘-dır, -dir’ anlamı taşırlar. Olumsuz yapmak için yardımcı fiile 'not' eki getirilir, 'değil' anlamı katar.


BarisKorkulu

Lady ne alaka anlayamadım


sarkayirmak

Doğru yazıyorum yanlış diyo ya


meh.emir

AŞKIMSIN DUALİNGO


OyunROTASI1

Sadece bir kelimeyi unutmuşum beeeee...


Rodiozb

Arkadaş bulma sitesine dönmüş burası


mer703968

Aynisini yazdim sadece küçük harf kullandım


HuseyinKar528086

She isa woman and agirl


GoStRiDeR8759

Hello . My name is Gost Rider. Șaka șaka ben türküm türkleri göreyim


JavadBagir

Çok zor öyrənmək


Aysun158250

She is a woman and I am a girl ben boyle yazdim cok da doru oldu yanlisim yokk...


kerem270023

Woman ile Women arasındaki fark nedir ?


omercito
  • Woman: Kadın
  • Women: Kadınlar

Ramazan157280

Bende kadın cümlesini yazmayı unutmuşum :)


EminE707273

Ben dogru yazdigim halde yanlis dedi


lavanta19

Doğru yazdim yanlış kabul etti


Serhat25050

"." Eklemeyi unutuğum için hata verdi


Fuat720389

burada i am ile I am arasında ne fark var ? çok dikkat ettim bir önceki teste kabul etti şimdi haybeye can kaybettirdi.


omercito

I am ve i am arasında Duolingo testlerinde bir fark yok. Ancak İ harfini kabul etmeyebilir. Bunun dışında fark etmediğiniz bir hata daha yapmış olabilirsiniz.


fndk115631

Bem bilgisayardan uapıyorum tam yazıyım derken yanlışlıkla enter'a basınca sinir oluyorum


Esma975839

Ben noktasına kadar diğru yazdım bana yanlış dedi


oykukubranur

İs koymayi hep unutuyom


FarukSeloA

Aynen ya bende İS koymayı hep unutuyorum


FarukSeloA

Kopyala yapıştır yaptım bende yine kabul etmi yoooooo


merve893356

Aynısını yazıyorum kabul etmiyo !!!


Yamur622067

Banada öyle yaptı


Zeynep184766

Neden bir harften dolayı yanlış dedin


zeynep.com

Yanlışlık az olunca doğru diyo


nur813473

Doğru yazdığım halde yanlış saydı


speedpaint

Ya of bu nası bişey bilemedim :((


AyliNurdan1

is yazmadım die olay cıkariyon ancaaa


NAZ820942

Ben aynı kelimeyi yazdım yanlış diyo


jale791604

Dogru yazdim yanlis diyor


AKREEPP

Yani tek harfin yanlış yazılmasına yanlış demeniz bence iyi değil sözcük hatası olduğunu söyleseniz bence daha doğru olur


AKREEPP

Tek harfin yanlış yazılması bence yanlış değil hatadır


mehmet606514

turkceyi unutmadan ingilizceyi ogrenemeyecegim galiba


ahmetsamet423106

Ulan aynisini yazdim 3 kere kontrol etim


Snow123Fox

Arkadaşlar 3 takipçi lazım görev için


Snow123Fox

Arkadaşlar görevimi tamamlamam için üç takipçi lazım


Snow123Fox

3 takipçi lazım


nawazsayid

Ben erkeğim kız değilim kesin bu mavi balina


Muhammet605611

Sondaki a girl kelimesini yanlışlıkla bitişik yazdığım için yanlış kabul etti


MahmutGrka

She değil he yazınca surat asanlar....


edanur808808

İs gelmek zorunlumu


pamuk2004

Ya cevaba doğru diyor ama kırımızı kutucuk gözüküyor.


Fatmagl590872

Nasıl ya doğru yazdım yanlış diyor


zge733913

Aynısını yazıyorum yanlış diyor


sudem__

Doğru cevap: O bir akdın ve ben bir kızım


FarukSeloA

Başka zaman yanlışlıkla ahe yazdmışdım kabul ediyodu şimdi she yerine ahe yazdım kabul etmedi bence bunu düzeltsinler diyen bu yorumu beğensin


Ghrjr

She is a woman and ı a ma girl


1ismetkerem

She is a woman and I am girl yazdım hatam neydi


Buse91410

Aynısını yazmama rağmen yanlış dedi ne alaka


Ahmetrabia1

Kaş severdir çözemiyorum karısık


58Mertcan58

doğru yazdım yanlış diyor


emmawtsnn

Ya keşke harf yanlışları sayılmasa women yazmışım☹️


Hafsa-2

Bende ayni cumleyi yazdim ama yanlis diyoo


Rmeysanal5

Yanlışlıkla woman değil women yazmışım koca cümleyi bitirdi agliycam canım da bitti


Glserenn7

"İs" ben bunlari nerde kullanmam gerektiğini tam bilmiyorum


zeyn764237

Sirf ı yi büyük yazmadim diye yanlis oldu cok saçma


KadriyeTa2

Ben dogru yazdigim halde kirmizi yaziyor cevap bir hata var ve ben seviye atlayamiyorum nedendir?


guelnisa794623

❤❤❤ gibi soru yaa


AhmetmeteM

Cok yaklaşmıstım


ulviyya836039

I ile i arasindaki fark neee ya


smail275965

Arkadaşlar women yerine lady yazın


lykplmm

Aynısını yazdım yanlış diyor


beytullah553726

doğru yaptım yinede canımı aldınız aynısı daha önce bir kaç kezde oldu neden


beytullah553726

bende burada doğru yazdım ve ekran kırmızı yandı doğru cevap dedi bir canımı aldı


Esma534384

Sadece am koymayi unuttum ya


Yiit254856

Aynısını yazdim yanlış diyor


Ilf39a

Doğru yazdım bana yanlış diyor


_akzeyneperva20_

She a woman and I am a girl dedim kabul etmedi ne fork var ki değil mi???


Glsm870011

Yazdım yanlış diyor


Melike1331

İs neden koymak zorundayız acaba ya onun yüzünden canım azaldı


Ramazan163632

Bence çok güzel bir cümle verdiler


BerenKaram2

Doğru cevap yazdığım halde yanlış diyo


murataslan389625

ee diğry yazmişim nede yanliş dedin


pookie143876

Woman kelimesini cümlede kullanırken women yazdım fakat cümle doğruydu bir harf yüzünden canım gitti


medine584402

Bu uygulama çıldırmı


medine584402

Bu uygulamaçıldırmış


sehmus912786

Klavyede ... Am yok


MarufGne1

Çok karıştırıyorum ben cbu cümleyi


samiyet

A yerime an yazdim diye olmazki ama


Dilanolak3

Bu cümle çok kolay eaha zor olsa daha iyi olur


abk8hd

Women i woman yazdım diye kabul etmedi


evval159001

Bence bu soru yanlış


Hira200456

Aynısını yazdım neden kabul etmediki ya


HLAL151561

Bu soruda yazılım hatasi var


Dilanyazar1

Acaba takip ettiğin insanlarla birlikte oynabilirmiyiz?


Gamze58906

Dogru yaptim ama yanlis diyor


Nisa732547

"Ve" yazmam gerekiyordu ancak bana "and" vermemiş ben de bu yüzden yazamadım. Yanlış saydı birde. Bu benim hatam değildi.


LisaBlinkForever

Ya sonuna nokta koymadım diye yanlış dedi yaaa


kmlcnr

Çok saçma bi soru


mehmetmoli

'Women' yanlış bir kullanım mı?


ankaan1

She is a woman and l am a girl ne demek?


seymen475688

Dogru yaptıgım halde yanlıs diyo


parisindunyasi4

Bana yanlış diyo ben doğru yazdım


c.aydin

She is a woman and I'm a girl. Nasıl yanlış olur?


c.aydin

" I'm a girl" nasıl yanlış oluyor illa ki "I am a girl" mü yazmak gerekiyor?


GambolYada

Yani neden burda yanlis bildim ben sacma karisik is ne ya


sami596403

( She is a woman and l am a girl ) yaptım ve yanlış dedi


BAHADIR632298

Arkadaş sadece a harfini eksik yazdım ama geri düzeltemedim


xxx255194

Ben aynisini yaziyorum ama yanlis diyor


xxx255194

Ben aynisini yaziyorum ama yanlis diyor


Damlaaslan7221

Sırf womanı women yazdığım için canımı aldı puşt


TCMehmetAy1

She a girl olmadı


dumana5472019

Bisey söyliycem ay yazdıyom yanlış alfabemdeki l yüzündenmi


Amina125160

Aynı yazdım amma yanlış kabul etdi


durmu5374

Ohooooo İ yazdım ı yazdım kabul etmedi yetter bee bıktıh


Duygu_Esra

aynisınj yazdım hayir dedi


aekorken

baş harfi küçük yazdığımdan yanlış saydi


HalimeSeym1

Aynı şeyi yazıyorum olmuyo birkaç defa yeniden yazdım aynı şeyi olmadı


Osbekk

nflgltltk4k4kto4ot8ott8tırk8;?


Aysun_Korkut

She is a woman and l am a girl yazdım yanlış diyor !


SevimKeski4

She is a woman and I am a gril. İlk yazdım kabul etmedi yanlış dedi sonra bir daha yaptım doğru çıktı sonunda


fruz893173

Evet bende beyendim cook guzel


EcrinDerin3

Anlamıyorum ya bizde ay yok ondan dolayı ı yaptım hata verdi yardım nolursunuz?


TuncayArca2

Çok saçma "she is a woman and i am a girl" yazdim "i am" deki "i" harfi küçük olduğundan yanlış dedi


Ramiz981609

A 1 demekdir insanlarda kullanılır,meyvelerde an 1 demekdir,rakamlarda one 1 demekdir yani she is woman o kadın amma she is a woman o bir kadın demekdir


ilayda006

Girl yerine görl yazdım neden kabul edilmiyo


EdibeNisaK1

Ya aynı cevabı veriyorum yanlış diyor


Arin1221

Lgsye girecek olanlar kendini belli etsin


Tia454570

She is a woman and I am a girl Yazıyorum Kabul etmiyor


EodhvdF

Ben ay harfini yazamıyorun


MehmetArda383483

Sönuncuya basamadım


Elif0665

Niye yanlış ndedi klavyede ay yerine l bunu kullanırız olmadı neden bu yüzden bu seviyeyi geçemiyoruz ki


smeyye124811

Ben sonuna nokta koymadim diye yanlıs dedi


YunusEmreB204691

. Koymadığım için yalnış dedi


Denix242018

She is a woman and ı am a girl değilmi???


Bulut576035

Bune ya dogru bildim neyse üff


lyas398312

Ya tıpatıp aynısını yazıyorum ama yanlış diyor.


Burak405466

Sonuna nokta koymadım diye yanlış olarak gördü :(


Muhammed20641

Sizin amınıza koyayım


Vesilenur13

Bende aynisini yazdim


SametKardan

Kafayı yicem baş harfi büyük yerine küçük yaptım yanlış yazdı ❤❤❤❤❤❤❤❤


Devrim122470

Doğru yazmama rağmen yanlış dedi ?


AzizKapcog

Aynisini yazdim yanlis dedi


lokman120434

Sırf sonuna nokta koymadığım için yanlış dedi


semanur551990

Yani saçma bir tanıtım oldu. Nokta yok bir şey yok , cümlemin doğru olmasına rağmen böyle hatalar fazlasıyla olmaya başladı.


semanur551990

Cidden yeter saçmalık diz boyu oldu ben aynı soruyu 5 6 kere tekrarlamak zorundamıyım?


Habil459980

Yanlış düzeldin


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


aysel408097

Ben sadece harf küçük yazdım ve bana yanlış dedi


mira318989

Büyük i yerine kücük kullandığım için yanlış dedi


Murad879018

I am yerine I'm yazdım diye yanlış saydı oysa ki yanlış değil


LaviniaLia4

İs eki vermediniz


nisa857618

Allahım aynısını yazdım bu çok saçmaa!


NuhERGUN

juuuiiiiuhbsbxhcnnchcncncnfmcklxspushxmx,cocudhdkekens,spsudkemdmdpsodkdkufodmdhjfkdjddjrjejrjr


Arda176967

she is a woman and I am a girl. doğru değil mi


Aydan585434

Ya birisi cevap vere bilirmi şu I kelmesini nasıl yazacağım??


Ferhat478950

Doğru yazıyorum


ismail540398

Doğru bildim mk


FuRKaN711645

She ia a woman and I a gril yazdim I ile I am ayni degil mi???


FuRKaN711645

She ia a woman and I a gril yazdim I ile I am ayni degil mi??


FuRKaN711645

She ia a woman and I a gril yazdim I ile I am ayni degil mi


FuRKaN711645

I ile I am ayni degil mi


umut651050

Lan var ya woman yazcagima 3 4 kezdir women yaziyom delircem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.