1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls drink water."

"The girls drink water."

Çeviri:Kızlar su içer.

February 11, 2014

62 Yorum


judo06

Arkadaşlar cümlenin ilk başında neden 'The' takısı getiriliyor bana bi' yardımcı olurmusunuz??


BatuhanTop2

The belirli bir kisiyi/ nesneyi belirtirken kullaniriz. Fakat a/an de her hangi bir nesne icin kullanıriz


Enes13062006

bir kişiyi veya nesneyi belirtmek için kullanılır


selin217043

Ayne benim de kafama takıldı


Nurcan826863

Nedeni The eki çoğul anlam katar -ler -lar eki


melekesma

evet uygulama güzel ama selendirme çok saçma insan anlamıyo bazen öyle değilmi ?


dragot

Kesinlikle! Bence nedeni TTS (Text to Speech) denilen ses tanıma sistemi. Yani yazıları bilgisayardaki ses motoruna okutmuşlar.


chakmalife4

Kizlar suyu icer neden yalnis ki su olmasi lazimmis ama


esserhat

Eger THE WATER yazsaydi o zaman SUYU derdin


tbaoz

the girls drink water yazmakla grils drink water de yazılamaz mıydı? özneden once the gibi kelimeler mutlaka gelmeli mi?


Mehmet.Alsancak

Eger belirli bi şeyi kastediyorsa yazmak zorundayız


Bilgemerak

kızlar su içer


CemreAy5

Dil bilgisi hatası yapılmış. Kızlar su içerler olmalı.


selim723150

Hayır aslında özne çoğul kişi ise yükleme çoğul ek koyma gibi bi zorunluluk yoktur. Aksine en çok da bu tercih edilir. Yani Türkçede böyle


abdullah841906

The gril drinks water yazsaydik dogru olur muydu bu cumle kiz su icer


nsbkara

the'ya di diyor. dı demesi gerekmiyor mu?


Phil-Coulson

"Girls" s takısı geldiğinde kızlar mı oluyor ? "Kız su içer" değil mi. The eki geldiğinde "ler mi kullanılıyor?"


Selcen_Ozturk

evet isimlere -s gelince çoğul olur, istisnalar da mevcut. https://www.duolingo.com/comment/1432522


ece375675

Arkadaşlar birde the için neden de diyoruz bu kadın böyle diyor


AyenurALGAN0

Ben doğru söylüyorum ama en iyisi bunu geçelim diyor.


dilanmudu1

the girls drink water değil

the girls drink water olmalı


Floraslam

Girl ne demek?


mirkelam0

arakdaşlar burda drink kelimesine neden s takısı gelmemiş.ne zman gelir hangi durumlarda


tilki82947

He she it 's'taksını alır girls kızlar o kızlar yani bir bakimdan they ve we you they 's ' taksı almaz


barko10

the hiç bi alama gelmez


meric1952

"The" takısı kullanıldığı için yani "belirli bir kızlar grubu" olduğu için Türkçesi "O kızlar su içer" olması gerekir. "Kızlar su içer" denildiğinde dünyadaki tüm kızlar su içer anlamı çıkar. Türkçe tercüme eden Türkçeyi iyi bilmiyor anlaşılan.


Ladyfrozen

Peki o zaman neden drink in başına a veya an olmuyor.


EgeSabri1

Kızlar su içer dedim kabul etmiyo


furkan652384

Kadinlar yazinca olmamasi com sacma bence ikiside ayniya geliyor


.unOL

Bazilarinin sonuna s geliyor, bunun teorisi nedir, bi girls drinks olmasi gerekmiyor muydu? Cubku he eatS dogru olmustu?


alaram3a5b

arkadaşlar cümlenin başında neden the takısı geliyor


berru572750

Az once erkekler su icer dedim yanlis dedi ama bunda oyle olmasin diye kiz cocuklari su icer dedim.asagida baska bir tercume kizlar su icer dedi Ne sacmaa


beadifullady

erkekler de içer yaniii mantık hayvanlar herkez içer ve kızlar süt meyve suyu da içerr aallahallah çok kendini bilmiş kararlı kendine göre herkesi adlandıran benzetmeci bir cümle


beadifullady

3 ve daha az kelimeden oluşan yes ve no hatiç her keelimenin başına konur ayrıca bağlaç görevi de görür


Melisanazm1

Kızlar su içer diyorum beni duymuyor


hayrunnisa568192

The takısı getiriliyor soylermisiniz


feyzanur15988

"Kızlar su içerler "olmalı..seslendirmede hata var


eyll914390

kızlar su içer dedim kabul etmedi


SamiBerk12

arkadaşlar ben anlamadım türkçesini mi ingilizcesinimi söyleyeceğiz


Senturyon1

Kızlar sizde du içmeye vakit buldunuz bir türlü geçemiyorum -_-


Hasaness

Benim cevabım dogru


muharrem198611

The girl drink water derken bildiğin the yok oluyor!?


scary583043

The eki coğul anlamdamı? Yardım eder misiniz?♡


ece304584

Bir şey sorabilirmiyim


lera444396

Aranızda ingilizceyi çok iyi bilen varmı


lera444396

ingilizceyi iyi bilen varmı


F4T2H

A ve an nerede kullanılır birisi söyleyebilir mi


Zeynep133852

"Kızlar su içerler" olmalı. Turkcede özne ve yüklem uyumludur.


DemetDuran2

Bu cümleyi okurken o suyu sadece kızlar içebilirmiş gibi anlıyorum ya tek ben miyim o şekilde anlayan


nida157470

"s" eki hangi durumlarda kullanilir ornegin eats


omer801814

The kelimesine O gibi bakabilirmiyiz o şey gorunen butun olan


deniz543180

Aynisini yazdim zaten aa


GlMert1

a ve an bir demek.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.