Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girls drink water."

Çeviri:Kızlar su içer.

0
4 yıl önce

55 Yorum


judo06

Arkadaşlar cümlenin ilk başında neden 'The' takısı getiriliyor bana bi' yardımcı olurmusunuz??

51
Cevap ver24 yıl önce

BatuhanTop2

The belirli bir kisiyi/ nesneyi belirtirken kullaniriz. Fakat a/an de her hangi bir nesne icin kullanıriz

41
Cevap ver3 yıl önce

Enes13062006

bir kişiyi veya nesneyi belirtmek için kullanılır

1
Cevap ver1 yıl önce

selin217043

Ayne benim de kafama takıldı

1
Cevap ver1 yıl önce

melekesma

evet uygulama güzel ama selendirme çok saçma insan anlamıyo bazen öyle değilmi ?

17
Cevap ver3 yıl önce

dragot

Kesinlikle! Bence nedeni TTS (Text to Speech) denilen ses tanıma sistemi. Yani yazıları bilgisayardaki ses motoruna okutmuşlar.

12
Cevap ver3 yıl önce

tbaoz

the girls drink water yazmakla grils drink water de yazılamaz mıydı? özneden once the gibi kelimeler mutlaka gelmeli mi?

4
Cevap ver4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Eger belirli bi şeyi kastediyorsa yazmak zorundayız

3
Cevap ver4 yıl önce

chakmalife4

Kizlar suyu icer neden yalnis ki su olmasi lazimmis ama

4
Cevap ver4 yıl önce

esserhat

Eger THE WATER yazsaydi o zaman SUYU derdin

10
Cevap ver4 yıl önce

Bilgemerak

kızlar su içer

2
Cevap ver2 yıl önce

CemreAy5

Dil bilgisi hatası yapılmış. Kızlar su içerler olmalı.

2
Cevap ver2 yıl önce