1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls drink water."

"The girls drink water."

Çeviri:Kızlar su içer.

February 11, 2014

60 Yorum


judo06

Arkadaşlar cümlenin ilk başında neden 'The' takısı getiriliyor bana bi' yardımcı olurmusunuz??

July 25, 2014

BatuhanTop2

The belirli bir kisiyi/ nesneyi belirtirken kullaniriz. Fakat a/an de her hangi bir nesne icin kullanıriz

September 21, 2014

Enes13062006

bir kişiyi veya nesneyi belirtmek için kullanılır

November 9, 2016

selin217043

Ayne benim de kafama takıldı

May 20, 2017

Nurcan826863

Nedeni The eki çoğul anlam katar -ler -lar eki

March 8, 2019

melekesma

evet uygulama güzel ama selendirme çok saçma insan anlamıyo bazen öyle değilmi ?

September 13, 2014

dragot

Kesinlikle! Bence nedeni TTS (Text to Speech) denilen ses tanıma sistemi. Yani yazıları bilgisayardaki ses motoruna okutmuşlar.

September 25, 2014

chakmalife4

Kizlar suyu icer neden yalnis ki su olmasi lazimmis ama

August 5, 2014

esserhat

Eger THE WATER yazsaydi o zaman SUYU derdin

August 8, 2014

tbaoz

the girls drink water yazmakla grils drink water de yazılamaz mıydı? özneden once the gibi kelimeler mutlaka gelmeli mi?

July 16, 2014

Mehmet.Alsancak

Eger belirli bi şeyi kastediyorsa yazmak zorundayız

July 20, 2014

Bilgemerak

kızlar su içer

May 12, 2016

CemreAy5

Dil bilgisi hatası yapılmış. Kızlar su içerler olmalı.

June 22, 2016

selim723150

Hayır aslında özne çoğul kişi ise yükleme çoğul ek koyma gibi bi zorunluluk yoktur. Aksine en çok da bu tercih edilir. Yani Türkçede böyle

August 29, 2019

abdullah841906

The gril drinks water yazsaydik dogru olur muydu bu cumle kiz su icer

March 6, 2017

nsbkara

the'ya di diyor. dı demesi gerekmiyor mu?

January 5, 2015

Phil-Coulson

"Girls" s takısı geldiğinde kızlar mı oluyor ? "Kız su içer" değil mi. The eki geldiğinde "ler mi kullanılıyor?"

January 25, 2015

Selcen_Ozturk

evet isimlere -s gelince çoğul olur, istisnalar da mevcut. https://www.duolingo.com/comment/1432522

January 30, 2015

ece375675

Arkadaşlar birde the için neden de diyoruz bu kadın böyle diyor

January 10, 2016

AyenurALGAN0

Ben doğru söylüyorum ama en iyisi bunu geçelim diyor.

March 27, 2016

dilanmudu1

the girls drink water değil

the girls drink water olmalı

March 30, 2016

Floraslam

Girl ne demek?

May 28, 2016

mirkelam0

arakdaşlar burda drink kelimesine neden s takısı gelmemiş.ne zman gelir hangi durumlarda

August 24, 2016

tilki82947

He she it 's'taksını alır girls kızlar o kızlar yani bir bakimdan they ve we you they 's ' taksı almaz

February 25, 2019

barko10

the hiç bi alama gelmez

October 4, 2016

meric1952

"The" takısı kullanıldığı için yani "belirli bir kızlar grubu" olduğu için Türkçesi "O kızlar su içer" olması gerekir. "Kızlar su içer" denildiğinde dünyadaki tüm kızlar su içer anlamı çıkar. Türkçe tercüme eden Türkçeyi iyi bilmiyor anlaşılan.

October 19, 2016

Ladyfrozen

Peki o zaman neden drink in başına a veya an olmuyor.

November 1, 2016

EgeSabri1

Kızlar su içer dedim kabul etmiyo

November 7, 2016

furkan652384

Kadinlar yazinca olmamasi com sacma bence ikiside ayniya geliyor

November 13, 2016

.unOL

Bazilarinin sonuna s geliyor, bunun teorisi nedir, bi girls drinks olmasi gerekmiyor muydu? Cubku he eatS dogru olmustu?

November 24, 2016

alaram3a5b

arkadaşlar cümlenin başında neden the takısı geliyor

December 2, 2016

yasemin359118

Z

December 16, 2016

berru572750

Az once erkekler su icer dedim yanlis dedi ama bunda oyle olmasin diye kiz cocuklari su icer dedim.asagida baska bir tercume kizlar su icer dedi Ne sacmaa

December 20, 2016

bero561921

Coook kolay

December 27, 2016

zmra203770

hatalı cümle

January 17, 2017

beadifullady

erkekler de içer yaniii mantık hayvanlar herkez içer ve kızlar süt meyve suyu da içerr aallahallah çok kendini bilmiş kararlı kendine göre herkesi adlandıran benzetmeci bir cümle

January 27, 2017

beadifullady

3 ve daha az kelimeden oluşan yes ve no hatiç her keelimenin başına konur ayrıca bağlaç görevi de görür

January 27, 2017

Melisanazm1

Kızlar su içer diyorum beni duymuyor

February 5, 2017

kbra998183

Nerede

April 1, 2017

kbra998183

Niye iptal edim

April 1, 2017

hayrunnisa568192

The takısı getiriliyor soylermisiniz

April 10, 2017

feyzanur15988

"Kızlar su içerler "olmalı..seslendirmede hata var

June 2, 2017

eyll914390

kızlar su içer dedim kabul etmedi

July 21, 2017

SamiBerk12

arkadaşlar ben anlamadım türkçesini mi ingilizcesinimi söyleyeceğiz

September 10, 2017

HelenZuhal

Cümleye ektir

October 23, 2017

Senturyon1

Kızlar sizde du içmeye vakit buldunuz bir türlü geçemiyorum -_-

October 25, 2017

Hasaness

Benim cevabım dogru

November 28, 2017

muharrem198611

The girl drink water derken bildiğin the yok oluyor!?

January 7, 2018

scary583043

The eki coğul anlamdamı? Yardım eder misiniz?♡

February 2, 2018

ece304584

Bir şey sorabilirmiyim

February 5, 2018

lera444396

Aranızda ingilizceyi çok iyi bilen varmı

March 26, 2018

lera444396

ingilizceyi iyi bilen varmı

March 26, 2018

tilki82947

Var

February 25, 2019

F4T2H

A ve an nerede kullanılır birisi söyleyebilir mi

July 8, 2018

Zeynep133852

"Kızlar su içerler" olmalı. Turkcede özne ve yüklem uyumludur.

September 18, 2018

DemetDuran2

Bu cümleyi okurken o suyu sadece kızlar içebilirmiş gibi anlıyorum ya tek ben miyim o şekilde anlayan

October 10, 2018

nida157470

"s" eki hangi durumlarda kullanilir ornegin eats

January 28, 2019

omer801814

The kelimesine O gibi bakabilirmiyiz o şey gorunen butun olan

June 21, 2019

ayenur202856

Dogru yaziyom

October 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.