"The girls drink water."

Çeviri:Kızlar su içer.

4 yıl önce

59 Yorum


https://www.duolingo.com/judo06

Arkadaşlar cümlenin ilk başında neden 'The' takısı getiriliyor bana bi' yardımcı olurmusunuz??

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/BatuhanTop2

The belirli bir kisiyi/ nesneyi belirtirken kullaniriz. Fakat a/an de her hangi bir nesne icin kullanıriz

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Enes13062006

bir kişiyi veya nesneyi belirtmek için kullanılır

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/selin217043

Ayne benim de kafama takıldı

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/alyadeniz2

The varlığı belirtiyor

4 ay önce

https://www.duolingo.com/melekesma

evet uygulama güzel ama selendirme çok saçma insan anlamıyo bazen öyle değilmi ?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/dragot

Kesinlikle! Bence nedeni TTS (Text to Speech) denilen ses tanıma sistemi. Yani yazıları bilgisayardaki ses motoruna okutmuşlar.

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/chakmalife4

Kizlar suyu icer neden yalnis ki su olmasi lazimmis ama

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/esserhat

Eger THE WATER yazsaydi o zaman SUYU derdin

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/tbaoz

the girls drink water yazmakla grils drink water de yazılamaz mıydı? özneden once the gibi kelimeler mutlaka gelmeli mi?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mehmet.Alsancak

Eger belirli bi şeyi kastediyorsa yazmak zorundayız

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Bilgemerak

kızlar su içer

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/CemreAy5

Dil bilgisi hatası yapılmış. Kızlar su içerler olmalı.

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/abdullah841906

The gril drinks water yazsaydik dogru olur muydu bu cumle kiz su icer

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/eda378

kızlar suyu içer yazdım su dedi önüne the geldiğindemi suyu oluyo acaba ??

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/ArdaAras3

Evet

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/nsbkara

the'ya di diyor. dı demesi gerekmiyor mu?

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Phil-Coulson

"Girls" s takısı geldiğinde kızlar mı oluyor ? "Kız su içer" değil mi. The eki geldiğinde "ler mi kullanılıyor?"

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/ece375675

Arkadaşlar birde the için neden de diyoruz bu kadın böyle diyor

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/AyenurALGAN0

Ben doğru söylüyorum ama en iyisi bunu geçelim diyor.

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/dilanmudu1

the girls drink water değil

the girls drink water olmalı

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Floraslam

Girl ne demek?

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/kardeler3

Bence the takisi cümlelerden önce kullsnilan bir yardımcı fiildir

NOT: Belkide cumlem cok uzun diye okumak istemessiniz ama okuyanlar bilgimin diğru veya yanlış oldugunu siylesin

Yanlışsa doğrusunu söyleyin

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/mirkelam0

arakdaşlar burda drink kelimesine neden s takısı gelmemiş.ne zman gelir hangi durumlarda

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/barko10

the hiç bi alama gelmez

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/meric1952

"The" takısı kullanıldığı için yani "belirli bir kızlar grubu" olduğu için Türkçesi "O kızlar su içer" olması gerekir. "Kızlar su içer" denildiğinde dünyadaki tüm kızlar su içer anlamı çıkar. Türkçe tercüme eden Türkçeyi iyi bilmiyor anlaşılan.

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Ladyfrozen

Peki o zaman neden drink in başına a veya an olmuyor.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/EgeSabri1

Kızlar su içer dedim kabul etmiyo

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/furkan652384

Kadinlar yazinca olmamasi com sacma bence ikiside ayniya geliyor

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/.unOL

Bazilarinin sonuna s geliyor, bunun teorisi nedir, bi girls drinks olmasi gerekmiyor muydu? Cubku he eatS dogru olmustu?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/alaram3a5b

arkadaşlar cümlenin başında neden the takısı geliyor

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/yasemin359118

Z

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/berru572750

Az once erkekler su icer dedim yanlis dedi ama bunda oyle olmasin diye kiz cocuklari su icer dedim.asagida baska bir tercume kizlar su icer dedi Ne sacmaa

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/bero561921

Coook kolay

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/zmra203770

hatalı cümle

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/beadifullady

erkekler de içer yaniii mantık hayvanlar herkez içer ve kızlar süt meyve suyu da içerr aallahallah çok kendini bilmiş kararlı kendine göre herkesi adlandıran benzetmeci bir cümle

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/beadifullady

3 ve daha az kelimeden oluşan yes ve no hatiç her keelimenin başına konur ayrıca bağlaç görevi de görür

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Melisanazm1

Kızlar su içer diyorum beni duymuyor

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/kbra998183

Nerede

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/kbra998183

Niye iptal edim

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/hayrunnisa568192

The takısı getiriliyor soylermisiniz

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/feyzanur15988

"Kızlar su içerler "olmalı..seslendirmede hata var

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/eyll914390

kızlar su içer dedim kabul etmedi

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/SamiBerk12

arkadaşlar ben anlamadım türkçesini mi ingilizcesinimi söyleyeceğiz

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/HelenZuhal

Cümleye ektir

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Senturyon1

Kızlar sizde du içmeye vakit buldunuz bir türlü geçemiyorum -_-

11 ay önce

https://www.duolingo.com/Hasaness

Benim cevabım dogru

10 ay önce

https://www.duolingo.com/muharrem198611

The girl drink water derken bildiğin the yok oluyor!?

9 ay önce

https://www.duolingo.com/scary583043

The eki coğul anlamdamı? Yardım eder misiniz?♡

8 ay önce

https://www.duolingo.com/ece304584

Bir şey sorabilirmiyim

8 ay önce

https://www.duolingo.com/lera444396

Aranızda ingilizceyi çok iyi bilen varmı

6 ay önce

https://www.duolingo.com/lera444396

ingilizceyi iyi bilen varmı

6 ay önce

https://www.duolingo.com/F4T2H

A ve an nerede kullanılır birisi söyleyebilir mi

3 ay önce

https://www.duolingo.com/Nursima297319

Kız su içer

3 ay önce

https://www.duolingo.com/01Davud
01Davud
  • 12
  • 6
  • 6
  • 4

Cevap kizlar su icer bunlar cok kolay 1 ci sinif bunu bulur ya bu ne

1 ay önce

https://www.duolingo.com/Zeynep133852

"Kızlar su içerler" olmalı. Turkcede özne ve yüklem uyumludur.

1 ay önce

https://www.duolingo.com/DemetDuran2

Bu cümleyi okurken o suyu sadece kızlar içebilirmiş gibi anlıyorum ya tek ben miyim o şekilde anlayan

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.