1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She eats the apple."

"She eats the apple."

Fordítás:Megeszi az almát.

February 11, 2014

5 hozzászólás


LapTopp

Azt írtam: "Ő almát eszik" miért nem jó?


GenBorneas

Én is ugyanezt írtam, aztán jöttem rá, hogy az almát eszi, mert ott van a the.


TthKlmn

Tegyen fel szemüveget,mert hibátlan volt és mégis levont egy pontot! Ezt dotálják, vagy miért csinálják ezt?


nonkaka

Kegyetlen megenni egy apple készüléket


TthKlmn

Mindig látom hogy hol nem ad pontot pedig jó volt a megoldás mert amikor nem jó akkor jelez! Valaki szórakozik, valószínű hogy ez a hobbija !

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.