"Gyümölcslevet iszik."

Fordítás:She drinks juice.

4 éve

8 hozzászólás


Bigiee7

Megoldásom az volt hogy: He drinks fruit juice. Ez miért nem jó?

4 éve

ZoltnVgh1

Mert az összes jó megoldást kérte az E/3 pedig az angolban he/she/it.

4 éve

Bigiee7

Javítva : Úgy tűnik nem a feladatokhoz linkeli a fórumtémát hanem a mondatokhoz (most futottam bele kiválogatós feladványként), ahol nekem volt problémám ott beírósként kérdezte. törölve:Jó hogy odafigyelsz mit kommentelsz , ez beírós válasz volt nem kiválogatós!törölve vége. ha fent megnézed ott van a magyar kérdés és a gép szerinti helyes válasz angolul, az én megoldásom és a gépé közötti különbség pedi nem a he she stb hanem hogy én oda írtam "fruit" ami ugye gyümölcsöt jelent , és más feladatoknál a gépnél is előfordul ilyen megoldás. Magyarul szerintem az én megoldásom is teljesen jó. Mellesleg a kiválasztós feladatok elcseszését követően a gép egyértelműen kiírja hogy miért nem adja meg a pontot, ezért ilyen problémával nem is írnék kommentet.

4 éve

Smajdifanni

Csak azért mert hozzátetted hogy fruit :)

4 éve

Hanolka

Egy másik feladványban a gyümölcslére : fruit juice választ kérte, itt pedig csak juice a válasz. Én sem értem!

4 éve

zolipapa1

Nem kell mindent érteni ez is olyan mint az élet.ott sem értesz mindent!!!

2 éve

Gyula110257

Miért kell a he?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.