A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have few blue plates."

Fordítás:Kevés kék tányérom van.

4 éve

20 hozzászólás


laszlo.tor

"Van néhány kék tányérom." (Már jelentettem.)

Az "I have little..." verzió lenne a "kevés" ebben az értelemben, nem? (Most hogyan kevés? Nem elegendő számú, vagy csak nem túl sok?) :)

4 éve

pityuci

Jut eszembe:a néhány az az ,,a few", ,,a" nélkül a jelentése: kevés

4 éve

laszlo.tor

Ez talán a gugli fordítója miatt juthatott eszedbe, de az nem döntő forrás. (Sztaki szerint úgy van, ahogy nekem régről rémlett.) A probléma inkább a megszámlálhatóság lehetett.

4 éve

pityuci

Nem igazán foglalkozok internetes szótárakkal,nálam a klasszikus Országh féle angol-magyar az etalon!

4 éve

nagyenyed

ha jelentetted is, még nem javították. Nekem sem fogadta el a néhányat.

4 éve

Harga
Harga

Jogosan. I have few plates. - Kevés tányérom van.
I have a few plates. - Van néhány tányérom.

4 éve

nagyenyed

köszi, világos

4 éve

JuditDirda

Én is "van néhány kék tányérom"-nak fordítottam, de valószínűleg annak a megfelelője a " I have some blue plates" lenne. Hm?

4 éve

rasics
rasics

Nekem mar elfogadta "van nehany kek tanyerom "

4 éve

MNZsuzska

javították, mert nekem már nem fogadta el

3 éve

Levente.Farkas

Ettől lesz egyre szarabb ez a k program mert nem fogják fel a használóik hogy ne jelentsenek minden szart ami nem is biztos hogy rossz. De neeem olyan nem létezik hogy ők hibáznak.. Aztán két mondattal arréb meg megy a rinya, hogy mi a faszért jön ilyen mondat, hogy "vannak szemüvegeink" a vannak poharaink helyett.. De nem fogják fel hogy azért mert mindenki helyesnek jelentgeti a vélt tudását.

3 éve

Gy.B.

Van több olyan topic, ahol annak ellenére jelentgetnek, hogy többen megpróbáltuk elmagyarázni, hogy a duo megoldása miért jó. És ha ezek után "csúnyán" beszélek, akkor megsértődnek.

Itt pl. azt próbáltam elmagyarázni, hogy "mother language" NINCS...

comment/4206778

Az illető talált egy oldalt a neten, ahol "language" szerepelt. Bátorkodtam azt írni, hogy valószínűleg direkt van elrontva. Figyelemfelkeltésből.

Erre ezt kaptam "Jaja. Direkt rosszat írt az UNESCO. Aham."

És azt, hogy a stílusom nem megfelelő.

Rákerestem az oldalra, és valóban direkt használ "rosszat" az UNESCO. Erre már nem jött válasz....

.........................

A duo felhasználói mind tévedhetetlenek, és amikor vitázunk, mindegyikről kiderül, hogy évek óta angol nyelvterületen él. :XD

3 éve

Levente.Farkas

Hozzám képest te jóval visszafogottabb voltál. :) Nálam már kiverték a biztit, mert egyre több a hülye példa és nem értik miért. Én meg azt nem értem minek használják ezt programot.

3 éve

BernadettH1

Én kevéssel írtam,de nem fogadta el!

4 éve

nagymari

A kis huncut gép nem mindenkinek fogadja el, hogy van néhány kék tányérom. Hargának köszönöm a tájékoztatást.

4 éve

TthKlmn

Few=kevés, néhány!!!

1 hónapja

TthKlmn

Ha kevés kék tányérom van az azt jelenti hogy van néhány kék tányérom!!!

1 hónapja

TthKlmn

I have nekem van few kevés néhány blue kék plates tányérok!!!

1 hónapja

TthKlmn

Nem győztek meg!!!

1 hónapja