"Open the books."

Fordítás:Nyissátok ki a könyveket!

February 11, 2014

21 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Diri1

én itt a books-ot, box-nak hallottam...

March 9, 2014

petam1

Mert azt is mondja, sajnos mindenhol így ejti a könyveket.

March 13, 2014

SmuelSoma

Én is és nem ez az egyetlen.

April 20, 2018

nevetobuddha

Mivel egyértelműen box-ot mond, el kellene fogadnia.

March 17, 2014

Andis77

En is minden egyes alkalommal box-ot hallok, pedig mar direkt, kulon odafigyelve is meghallgattam parszor, meg fulessel is. :(

April 6, 2014

Szab

Ez még mindig hibás de szerencsére elfogadta csak beszólt, hogy elírtam pedig a bagoly tudja rosszul. :-D

February 12, 2014

Joshua0001

Már elfogadta a Nyisd ki a könyveket. Ja és az angol nagyon ritkán használja a felkiáltójeleket. Felszólításnál kifejezetten pontot tesznek.

March 9, 2014

barnak01

Akkor nem tesznek különbséget a kijelentő- és a felszólító módok között? A mondatok végén a pont és ennyi?

March 17, 2014

Joshua0001

Van azért különbség, de nem a mondatvégi írásjelben. Felszólító módban nincs személyes névmás, ragozás és igével kezdi a mondatot. pl Menj!-Go. Menjetek!- Go. , Menjünk!- Let's go.

March 17, 2014

barnak01

Kösz Joshua

March 18, 2014

Szab

Nem volt bajom a felkiáltójellel. A gond ez volt, de talán már javítva van: "Niyssátok ki a könyveket!" Ezt a fordítást tekintette helyesnek, és ha helyesen írtad be akkor beszólt, hogy jójó - de picit elgépelted ám - holott a programban tárolt megoldás volt elgépelve, mint idézte az első hozzászóló is. :)

May 6, 2014

SztanaAnna

Én is mindig box-nak hallom, pedig többször meghallgattam.

June 21, 2014

gyorgyHala

Gondolkpdj

May 28, 2018

gyorgyHala

Nem egyértelmű

May 28, 2018

gyorgyHala

Hiba

May 28, 2018

kiskiralyka

Nekem akkor is hiányzik a ! jelem, ha az angolok nem használják. Ha ott van másként ugrok neki a mondatnak!!!!

October 9, 2018

Tibor886084

Open your books

February 27, 2019

GusztvHara

Hiányzik a felkiáltójel, s ez félrevezető !

December 7, 2014

Szab

Nem félrevezető, hiszen nem is hiányzik, nem kell oda. A magyar mondat végén lévő felkiáltójel nem kerül automatikusan mindig az angol mondat végére is.

December 7, 2014

pandris

Ha ez felszólítás, nem kellene felkiáltójel a végére az angolnál?

March 7, 2014

aptg.gabi

Olvasd el az előző kommenteket és meg tudod! Így nem ismétlődik egy csomó egyforma dolog. :)

May 6, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.