A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Open the books."

Fordítás:Nyissátok ki a könyveket!

4 éve

15 hozzászólás


Diri1

én itt a books-ot, box-nak hallottam...

4 éve

petam1

Mert azt is mondja, sajnos mindenhol így ejti a könyveket.

4 éve

SmuelSoma

Én is és nem ez az egyetlen.

4 hónapja

nevetobuddha

Mivel egyértelműen box-ot mond, el kellene fogadnia.

4 éve

Andis77

En is minden egyes alkalommal box-ot hallok, pedig mar direkt, kulon odafigyelve is meghallgattam parszor, meg fulessel is. :(

4 éve

Szab
Szab

Ez még mindig hibás de szerencsére elfogadta csak beszólt, hogy elírtam pedig a bagoly tudja rosszul. :-D

4 éve

Joshua0001

Már elfogadta a Nyisd ki a könyveket. Ja és az angol nagyon ritkán használja a felkiáltójeleket. Felszólításnál kifejezetten pontot tesznek.

4 éve

barnak01
barnak01

Akkor nem tesznek különbséget a kijelentő- és a felszólító módok között? A mondatok végén a pont és ennyi?

4 éve

Joshua0001

Van azért különbség, de nem a mondatvégi írásjelben. Felszólító módban nincs személyes névmás, ragozás és igével kezdi a mondatot. pl Menj!-Go. Menjetek!- Go. , Menjünk!- Let's go.

4 éve

barnak01
barnak01

Kösz Joshua

4 éve

Szab
Szab

Nem volt bajom a felkiáltójellel. A gond ez volt, de talán már javítva van: "Niyssátok ki a könyveket!" Ezt a fordítást tekintette helyesnek, és ha helyesen írtad be akkor beszólt, hogy jójó - de picit elgépelted ám - holott a programban tárolt megoldás volt elgépelve, mint idézte az első hozzászóló is. :)

4 éve

SztanaAnna

Én is mindig box-nak hallom, pedig többször meghallgattam.

4 éve

gyorgyHala

Gondolkpdj

2 hónapja

gyorgyHala

Nem egyértelmű

2 hónapja

gyorgyHala

Hiba

2 hónapja