1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cat likes milk."

"The cat likes milk."

Çeviri:Kedi sütten hoşlanır.

February 11, 2014

39 Yorum


blacksharky

kedi süt sever olamaz mı?


Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077


carinamnzs

Merhaba :) Can you explain in english, pleeeeeeease. ^_^ why not "kedi süt sever" ?


Selcen_Ozturk

Merhaba :) This is not wrong, we will add it. But just keep in mind that in general "love" has a closer meaning to "sevmek"


carinamnzs

Çoooook teşekkürler ;-)


blacksharky

teşekkürler benim hatam


Bediha06

Süt_ten eki yani den din ekleri nerede?telefondan çalışıyorum dersinize proplem rapor et butonu yok!


Nahid121657

Ben öyle yazdım


mynameiselif

Olur bende öyle yazdım kabul etti


AycaAksungur

Olur bende kabul etti


_Ayca_

Kediler sut severler yazmistim bence kabul edilmeliydi


RIFAT2006

Like ve likes ne farkeder


NesrinLTAH

Like I,you,we,they de kullanılır likes he,she,it de kullanılır . . . Ama " geniş zamanda"


bahadir35

Kedi "sütü" sever olması için "the" Milk yazılması gerekmiyormuydu


Selcen_Ozturk

genel kural olarak evet. ama "sevmek" fiili Türkçede genel olarak ismin -i halini gerektiriyor genel anlamda kullanılsa bile, o yüzden sütü sever yanlış değil.


Volkan315282

Like beğenmek yerinede geçebilir hatalı soru


derya658366

Kedi sutu sever veya hoslanir ayni seyler naisl.anlicaz ya


whisper881

kedi sütü sever -- diye yazdım bende


zzillla

Why is 'kedi süt seviyor' incorrect?

I thought this verb was also very common ın the continuous tense

Thanks for help


Lingosia

It is not wrong.They should add this answer.


MehmetUcak1

Ben sudem uçak mehmet ucak yerine yapiyorum 2. Sinifa gidiyorum ingilizce 26019 almanca 59 puan


ibrahim594289

Lan caaaaaaaaaaat !!!


[aktif olmayan kullanıcı]

    Like sevmek değil mi? Kedi süt sever olmaz mı?


serra946359

    Kolay şeyler var hep


Sudenur724275

    Bence bu cümle yerine "Kediler sütü sever" de diyebilirdi. Bu arada lütfen kulübüme katılın. KARDEŞLER


wersay

    Kedi sütü sever dedim kabul etti


XxXKatarinaXxX

    sever diyorum hoşlanmak olmalı diyor sevmek ve hoşlanmak aynı anlama varıyor zaten mantıksız çevirisi oluyor bazen


atakanayr

    Adam milk derken adama birsey oluyo bu soru karşınıza çıkarsa dikkat edin


mehmet207789

    Arkadas listening te nasil milk demekmis o. Orda bi sıkıntı var. 5 kez dinledim knock diyo zannettim. Sonra kesin boyle dedim yazdim. Milk cikti. Adamin seslendirmesi iyide kadin sıkıntı.


Batuhan920760

    Şu en sonda çıkardığı ses beni irrite ediyor miiillk diye titiriyo resmen


evin_yilmaz

    Neden "milk" derken sesi ağlamaklı çıkıyor


lilisa_

    Bence "Kedi sütü sever." olmalıydı.Yani "Hoşlanır" bir garip olmuş.


SlaKayc

    kedi sutten hoslanir ama sut kediler icin zararli


nikothera

    The cat likes snug ??? I heard so


AhmrtEmre

    Süt kediyi hasta yapar Süt yavru kediler içindir

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.