1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cat likes milk."

"The cat likes milk."

Çeviri:Kedi sütten hoşlanır.

February 11, 2014

29 Yorum


blacksharky

kedi süt sever olamaz mı?

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

February 11, 2014

carinamnzs

Merhaba :) Can you explain in english, pleeeeeeease. ^_^ why not "kedi süt sever" ?

March 11, 2014

Selcen_Ozturk

Merhaba :) This is not wrong, we will add it. But just keep in mind that in general "love" has a closer meaning to "sevmek"

March 11, 2014

carinamnzs

Çoooook teşekkürler ;-)

March 11, 2014

blacksharky

teşekkürler benim hatam

February 11, 2014

Nahid121657

Ben öyle yazdım

August 25, 2017

Nahid121657

Doğru oldu

August 25, 2017

mynameiselif

Olur bende öyle yazdım kabul etti

March 22, 2016

AycaAksungur

Olur bende kabul etti

May 2, 2016

Beyzanur467508

evet

January 15, 2018

RIFAT2006

Like ve likes ne farkeder

January 17, 2015

NesrinLTAH

Like I,you,we,they de kullanılır likes he,she,it de kullanılır . . . Ama " geniş zamanda"

January 17, 2016

_Ayca_

Kediler sut severler yazmistim bence kabul edilmeliydi

July 10, 2015

bahadir35

Kedi "sütü" sever olması için "the" Milk yazılması gerekmiyormuydu

April 16, 2014

Selcen_Ozturk

genel kural olarak evet. ama "sevmek" fiili Türkçede genel olarak ismin -i halini gerektiriyor genel anlamda kullanılsa bile, o yüzden sütü sever yanlış değil.

April 16, 2014

MelekAy6

Bence yazmalı

September 12, 2018

whisper881

kedi sütü sever -- diye yazdım bende

July 8, 2016

zzillla

Why is 'kedi süt seviyor' incorrect?

I thought this verb was also very common ın the continuous tense

Thanks for help

September 7, 2016

Lingosia

It is not wrong.They should add this answer.

March 22, 2019

MehmetUcak1

Ben sudem uçak mehmet ucak yerine yapiyorum 2. Sinifa gidiyorum ingilizce 26019 almanca 59 puan

March 1, 2017

Volkan315282

Like beğenmek yerinede geçebilir hatalı soru

July 2, 2017

derya658366

Kedi sutu sever veya hoslanir ayni seyler naisl.anlicaz ya

August 23, 2017

ZehraBalc8

Like sevmek değil mi? Kedi süt sever olmaz mı?

November 1, 2017

ardameric123

kedier tatalıların tadını algılayamaz biz kediye seviyo diye pasta gibi tatlı şeyler versek bile o tadını algılayamaz ve timsahlar dillerini dışarıya çıkaramaz tabi allah yaparsa olur muz dna sıyla şnsan dna sı yuzde elli aynıymıs tabi allah isterse olmayabilirde bunları bilenler

December 11, 2017

serra946359

Kolay şeyler var hep

February 20, 2018

Sudenur724275

Bence bu cümle yerine "Kediler sütü sever" de diyebilirdi. Bu arada lütfen kulübüme katılın. KARDEŞLER

March 13, 2018

wersay

Kedi sütü sever dedim kabul etti

July 3, 2018

XxXKatarinaXxX

sever diyorum hoşlanmak olmalı diyor sevmek ve hoşlanmak aynı anlama varıyor zaten mantıksız çevirisi oluyor bazen

September 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.