1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She tells her children that …

"She tells her children that she loves them very much."

Çeviri:O çocuklarına onları çok sevdiğini söyler.

February 11, 2014

16 Yorum


terimjr

"onları cok sevdiğini çocuklarına söyler" gibi veya devrik cümleleri de rapor etmeli miyiz?

edit: gerçi benim kurduğum cümlede anlatım bozukluğu olmuş sanırım.


Selcen_Ozturk

evet, bunlar devrik sayılmaz çünkü kelimelerin yeri hala mantıklı sayılır, rapor edebilirsiniz. ama lütfen "söyler çocuklarına o, onları çok sevdiğini" gibi şairane devrikleri rapor etmeyin :)


aliavan1

Buradaki that niçin kullanılmış


Ahmet826763

That neden kullanildi birisi anlatabirmi?


ibraa23

Sıfat fiildir (-dığı, -diği vs.) anlamı katıyor cümle ortasında kullanınca.


AhmetYlmaz4

Anlatır demiştim "tells" için


farukkaya.54

Anlatır neden olmuyor eğer bir hatam varsa cevap veriyorsunuz ama hatam yoksa soruma cevab vermiyorsunuz !


EmrahBarinal

O onun cocuklarina .... cumlesi yanlis olmamali


SukruAyar

O çocuklarına kendilerini çok sevdiğini söyler, olmaz mıydı?


edonmez27

Very ve much kelimelerinin bir arada kullanilmasi sonucunda n kadar cok anlami ortaya çıkmaktadır


Eburengin

burada her kelimesinin yerini hala anlayamadım.????


Ozcan181665

Her olmasa idi O cocuklara soyler olur du.


arif854384

Ki anlaminda yani o cocuklarina diyor ki demek


HlyaCihangir

''O çocuklarına onları çok fazla sevdiğini söyler.'' ''very much'' çok fazla anlamına geldiğine göre, bu çeviri kabul edilmeli diye düşünüyorum. Ama kabul edilmedi.Neden?


Hseyin457814

that kelimesini duyamıyorum


EsraKse7

that bağlaç, iki cümleyi birbirine bağlıyor ve - diğini anlamı katıyor sanırım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.