Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She tells her children that she loves them very much."

Çeviri:O çocuklarına onları çok sevdiğini söyler.

4 yıl önce

10 Yorum


AhmetYlmaz4

Anlatır demiştim "tells" için

4 yıl önce

iamnotabot

"onları cok sevdiğini çocuklarına söyler" gibi veya devrik cümleleri de rapor etmeli miyiz?

edit: gerçi benim kurduğum cümlede anlatım bozukluğu olmuş sanırım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet, bunlar devrik sayılmaz çünkü kelimelerin yeri hala mantıklı sayılır, rapor edebilirsiniz. ama lütfen "söyler çocuklarına o, onları çok sevdiğini" gibi şairane devrikleri rapor etmeyin :)

4 yıl önce

Faruk_Kaya

Anlatır neden olmuyor eğer bir hatam varsa cevap veriyorsunuz ama hatam yoksa soruma cevab vermiyorsunuz !

4 yıl önce

EmrahBarinal

O onun cocuklarina .... cumlesi yanlis olmamali

4 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

O çocuklarına kendilerini çok sevdiğini söyler, olmaz mıydı?

4 yıl önce

edonmez27

Very ve much kelimelerinin bir arada kullanilmasi sonucunda n kadar cok anlami ortaya çıkmaktadır

3 yıl önce

suleyman959029

burada her kelimesinin yerini hala anlayamadım.????

2 yıl önce

aliavan1

Buradaki that niçin kullanılmış

10 ay önce

arif854384

Ki anlaminda yani o cocuklarina diyor ki demek

1 hafta önce