1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is completely necessary."

"It is completely necessary."

Fordítás:Teljes mértékben szükséges.

February 11, 2014

14 hozzászólás


Sapurin

Nekem maga a mondat is fura. Ilyet senki nem mond. "Egyértelműen szükséges", "egyértelmű, hogy szükséges", én ezt mondanám...


FogarasiKa

Én azt írtam, hogy feltétlenül, és elfogadta.


johalasz46

Most már a tartalom is elfogadható ? - érdekes...- 2020.04.


GaborCaV

Igen, ez magyarosabb, azonban angolban teljesen más nyelvi szerkezetet használ, a "maradéktalanul szükséges" verzióhoz hasonlót.


aptg.gabi

Feltétlenül szükséges. Ezt már elfogadja!


Merwyl

Ez jó! :) Bár nem magyar, de azt mondjuk, hogy abszolút szükséges. De Szabó Judittal (lent) is egyetértek: "Ez feltétlenül kell".


aptg.gabi

Nem értek Veled egyet abban, h a "Feltétlenül szükséges." magyarosabb, mint az "Abszolút szükséges" , mert: http://idegen-szavak.hu/abszol%C3%BAt Bár lehet, h Te jobban tudsz angolul, mint én! :)


akihikoko

Ilyet soha nem hallottam még senkitől :D


pezzonovante1

A teljességgel ugyanaz, mint a maradéktalanul, én azt írtam és az nem jó nekik. A teljesent elfogadta volna.


szabo-judit

Ez feltétlenül kell. Így mért nem jó?


dont_tread_on_me

én annyit írtam, hogy "muszáj" :D


fullac

Mert a nélkülözhetetlen miért nem jó?


vapf8o

Kifejezetten szükséges. Miért nem jó?


Sztankay54

Hülyeségen lovagolunk ,a lényeg egyértelmű ,a magyar komplexebb nyelv....az angol lényege a leegyszerűsítés.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.