A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is completely necessary."

Fordítás:Maradéktalanul szükséges.

0
4 éve

20 hozzászólás


Sapurin

Nekem maga a mondat is fura. Ilyet senki nem mond. "Egyértelműen szükséges", "egyértelmű, hogy szükséges", én ezt mondanám...

12
Válasz4 éve

FogarasiKa

Én azt írtam, hogy feltétlenül, és elfogadta.

1
Válasz1 éve

GaborCaV
GaborCaV

Igen, ez magyarosabb, azonban angolban teljesen más nyelvi szerkezetet használ, a "maradéktalanul szükséges" verzióhoz hasonlót.

0
Válasz2 éve

aptg.gabi

Feltétlenül szükséges. Ezt már elfogadja!

5
Válasz2 éve

Merwyl

Ez jó! :) Bár nem magyar, de azt mondjuk, hogy abszolút szükséges. De Szabó Judittal (lent) is egyetértek: "Ez feltétlenül kell".

-1
Válasz2 éve

aptg.gabi

Nem értek Veled egyet abban, h a "Feltétlenül szükséges." magyarosabb, mint az "Abszolút szükséges" , mert: http://idegen-szavak.hu/abszol%C3%BAt Bár lehet, h Te jobban tudsz angolul, mint én! :)

1
Válasz2 éve

akihikoko

Ilyet soha nem hallottam még senkitől :D

3
Válasz3 éve

pezzonovante1

A teljességgel ugyanaz, mint a maradéktalanul, én azt írtam és az nem jó nekik. A teljesent elfogadta volna.

1
Válasz4 éve

dont_tread_on_me
dont_tread_on_me

én annyit írtam, hogy "muszáj" :D

0
Válasz2 éve

fullac

Mert a nélkülözhetetlen miért nem jó?

0
Válasz1 éve

Lona08

ki mond már ilyesmiket?! örülök ha alap szókincsből ki tudom fejezni magam :)

-1
Válasz4 éve

szabo-judit

Ez feltétlenül kell. Így mért nem jó?

-1
Válasz2 éve

Subarufan2002

MEEEE KURVA VAGY AZÉÉÉ

-6
Válasz2 éve

tigrisgyerek

hát ha egy főnök jelezni akarja, hogy minden darabbal csináljunk valamit egy kupacból akkor bizony nyomatékosan használhat ilyet, bár ez esetben is oda kívánkozna a "mindegyik" szó a végére.

-1
Válasz2 éve

kiralyfoldi

Nagyon fontos. Ez nem jó?

-1
Válasz2 éve

robert.tot

Detto. Be kell irni megoldasi javaslatkent!

-2
Válasz4 éve

Esztig2

szerintem más jobb lenne

-2
Válasz2 éve

SzlezsukK

Szerintem elfogadható a teljesmértékig szüséges válasz is.

-2
Válasz2 éve

Merwyl

Ide az van írva, hogy "Az teljesen szükséges". Csakhogy mi, magyarul nem így beszélünk. MINDEN jó szinonimát el KELL fogadni! Pl. azt is, hogy "az abszolút szükséges"!!!

-3
Válasz2 éve

Harga
Harga

Szerintem nem kell minden lehetséges jó megoldást elfogadnia. Semmi sem tökéletes.

0
Válasz7 hónapja