1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Today is not my day."

"Today is not my day."

Çeviri:Bugün benim günüm değil.

February 11, 2014

22 Yorum


gokhanweb

"bugün günümde değilim" doğru cevap olarak kabul edilebilir mi?


canzan

Dizi, film çevirilerinde tabii ki kabul edilir. Çünkü halk arasında öyle konuşulur. Fakat bir sınavda -ki bu da bir sınavdır- kabul edilmez.


igoncu

Ben de öyle yaptim ve kabul etti. Daha mantıklı çünkü. Bizim kültüre uyarlamak lazim:D


Bety_Asly

Aslında "Bu gün benim günüm değil."cümlesi pek yaygın olmasada kullanılıyor. Tabii ki "Bu gün günümde değilim."de kullanılan cümleler. İkisi farklı cümleler fakat benzer anlamdalar. Yanıt olarak ikisinden birini verebiliriz.


Tuba553779

Ben yazdım kabul etti. Daha mantıklı olan da o zaten


pelow1

Ahahah çok güldüm. Bugün benim de günüm değil


MuhittinCan

bugun havamda değilim sözü cuk oturuyor bence


afora

Yani diyor ki O GÜN AÇAN ÇİÇEKLER GİBİYİM


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yanlislikla m yerine n yazdim yanlis dedi


tlga55

    İs yerine us yazdim yanlislikla :( kabul etmedi, klavyenin azizliğine geldim


Bety_Asly

    Us İngilizce de bir kelimedir.Us=Bizi,bize gibi anlamlar taşır. Yanıtın doğal olarak yanlış kabul edilecektir. Us bir kelime olduğu için yazım hatası olarak algılayamıyor.


MlssMerve

    Şu today ile tomorrow'u sürekli karıştırmasam iyi kızım aslında


Harunz2

    O zaman sabahlar olmasın!


simorling

    yanlis cevap kabul ediyor ama dogru cevap altdaki dogru cevaba benim yazdigimi yaziblar


mer426956

    Adamlar gün tutuyo beyler


azranur242424

    Bugun benim gunum degil yazdim dogru kabul etmedi


GlbnTuncel

    Bu gun yazdim kabul etmedi.Lutfen Duo


Bety_Asly

    Doğru cevap=Bu gün benim günüm değil cümlesidir. Bu gün günümde değilim cümlesi de kabul edilecektir.


SaranghaeVishal

    Bugün benim günüm Geç oldu üzgünüm Sıkıldım artık insanlardan


99mbV4

    Today is not my day


Mehemmed34580

    bu gun benim gunum degil yazdim kabul etmedi bazi hatalar var sadece arada bosluk var diye kabul etmemek olurmu

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.