"Today is not my day."

Çeviri:Bugün benim günüm değil.

4 yıl önce

14 Yorum


gokhanweb

"bugün günümde değilim" doğru cevap olarak kabul edilebilir mi?

4 yıl önce

canzan
canzan

Dizi, film çevirilerinde tabii ki kabul edilir. Çünkü halk arasında öyle konuşulur. Fakat bir sınavda -ki bu da bir sınavdır- kabul edilmez.

2 yıl önce

igoncu

Ben de öyle yaptim ve kabul etti. Daha mantıklı çünkü. Bizim kültüre uyarlamak lazim:D

2 yıl önce

Tuba553779

Ben yazdım kabul etti. Daha mantıklı olan da o zaten

2 ay önce

MuhittinCan

bugun havamda değilim sözü cuk oturuyor bence

3 yıl önce

pelow1

Ahahah çok güldüm. Bugün benim de günüm değil

2 yıl önce

afora

Yani diyor ki O GÜN AÇAN ÇİÇEKLER GİBİYİM

2 yıl önce

EnesHakan

Yanlislikla m yerine n yazdim yanlis dedi

2 yıl önce

1thescorpion

Me too

1 yıl önce

tlga55

İs yerine us yazdim yanlislikla :( kabul etmedi, klavyenin azizliğine geldim

2 yıl önce

Harunz2

O zaman sabahlar olmasın!

1 yıl önce

simorling

yanlis cevap kabul ediyor ama dogru cevap altdaki dogru cevaba benim yazdigimi yaziblar

1 yıl önce

mer426956

Adamlar gün tutuyo beyler

7 ay önce

azranur242424

Bugun benim gunum degil yazdim dogru kabul etmedi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.