"Today is not my day."

Çeviri:Bugün benim günüm değil.

February 11, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

gokhanweb

"bugün günümde değilim" doğru cevap olarak kabul edilebilir mi?

February 11, 2014

canzan

Dizi, film çevirilerinde tabii ki kabul edilir. Çünkü halk arasında öyle konuşulur. Fakat bir sınavda -ki bu da bir sınavdır- kabul edilmez.

December 26, 2015

igoncu

Ben de öyle yaptim ve kabul etti. Daha mantıklı çünkü. Bizim kültüre uyarlamak lazim:D

January 26, 2016

Tuba553779

Ben yazdım kabul etti. Daha mantıklı olan da o zaten

August 12, 2018

pelow1

Ahahah çok güldüm. Bugün benim de günüm değil

December 3, 2015

MuhittinCan

bugun havamda değilim sözü cuk oturuyor bence

July 20, 2015

EnesHakan

Yanlislikla m yerine n yazdim yanlis dedi

February 25, 2016

1thescorpion

Me too

September 20, 2017

afora

Yani diyor ki O GÜN AÇAN ÇİÇEKLER GİBİYİM

February 8, 2016

tlga55

İs yerine us yazdim yanlislikla :( kabul etmedi, klavyenin azizliğine geldim

April 6, 2016

Harunz2

O zaman sabahlar olmasın!

May 11, 2017

simorling

yanlis cevap kabul ediyor ama dogru cevap altdaki dogru cevaba benim yazdigimi yaziblar

August 28, 2017

mer426956

Adamlar gün tutuyo beyler

March 4, 2018

azranur242424

Bugun benim gunum degil yazdim dogru kabul etmedi

June 22, 2018

MlssMerve

Şu today ile tomorrow'u sürekli karıştırmasam iyi kızım aslında

June 28, 2016

TCAysenAkay

Bu gun ayri yazdim diye kabul etmedi

December 17, 2018

rem602041

Altın geldi aklımaa

February 2, 2019

yunus704816

Bugün degil de, bu gün olması gerekmiyor mu?

February 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.