"Today is not my day."

Çeviri:Bugün benim günüm değil.

4 yıl önce

29 Yorum


gokhanweb

"bugün günümde değilim" doğru cevap olarak kabul edilebilir mi?

4 yıl önce

canzan
canzan

Dizi, film çevirilerinde tabii ki kabul edilir. Çünkü halk arasında öyle konuşulur. Fakat bir sınavda -ki bu da bir sınavdır- kabul edilmez.

2 yıl önce

igoncu

Ben de öyle yaptim ve kabul etti. Daha mantıklı çünkü. Bizim kültüre uyarlamak lazim:D

2 yıl önce

Tuba553779
Tuba553779

Ben yazdım kabul etti. Daha mantıklı olan da o zaten

4 ay önce

erlttk

Ben de böyle yaptım. Daha mantıklı bir çeviri sanki (?)

4 yıl önce

bilalb1990

Tam emin değilim ama `today I am not my day' in çevirisi senin dediğine eşdeğer gibi. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.

4 yıl önce

yasin.coo

Edilmez.

3 yıl önce

pelow1

Ahahah çok güldüm. Bugün benim de günüm değil

3 yıl önce

MuhittinCan

bugun havamda değilim sözü cuk oturuyor bence

3 yıl önce

EnesHakan

Yanlislikla m yerine n yazdim yanlis dedi

2 yıl önce

1thescorpion

Me too

1 yıl önce

afora

Yani diyor ki O GÜN AÇAN ÇİÇEKLER GİBİYİM

2 yıl önce

tlga55

İs yerine us yazdim yanlislikla :( kabul etmedi, klavyenin azizliğine geldim

2 yıl önce

Harunz2

O zaman sabahlar olmasın!

1 yıl önce

simorling

yanlis cevap kabul ediyor ama dogru cevap altdaki dogru cevaba benim yazdigimi yaziblar

1 yıl önce

mer426956

Adamlar gün tutuyo beyler

9 ay önce

azranur242424

Bugun benim gunum degil yazdim dogru kabul etmedi

5 ay önce

MlssMerve

Şu today ile tomorrow'u sürekli karıştırmasam iyi kızım aslında

2 yıl önce

salome871962

Ya bu soruyu yapamayana yuh daha 6. Sinif tayim tum hepsini yaptim cok basit

2 yıl önce

bulent53

hocam gençler ne diyor. boşuna uğraşmıyoruz inşallah :))

2 yıl önce

EnesHakan

Nediyon 4. Siniftayim bende yaptim

2 yıl önce

imanaz1

Tamam Ben 2. sınıftayım.Bana da kolay geliyor.Çünkü bazıları benim bildikleim,öğrendiklerim.

2 yıl önce

Hikmet334438

2.sinifta bu konu yok atma

4 ay önce

NoisyNight

Olumsuz cümlelerde "do/does" kullanılmıyor muydu ????

3 yıl önce

ferdi48130

Bu cümlede fiil olmadığı için yardımcı fiil am is are dan is kullanılmış ve is üzerinden is not diye olumsuzlaştırılmış fiilli negatif veya soru cümlesi olsaydı do kullanılacaktı tekil öznelerde es eklenir does olur olumsuzsa do not don't veya does not dosen't oluyor.

3 yıl önce

erkan357923

Hareket, action, fiil yoksa olmak -to be- yani am is are olur. Geçmiş zamanda hareketsizlik olsaydı was, were olurdu.

1 yıl önce

Ersinglbah

Olabilir

4 yıl önce

EyllVarol

Aynı soru iki kere ardarda aynı şekilde gelir mi ya? :D

3 yıl önce

Mehmetkten2

Gelir bu soruyu yapamazsan

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.