Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Today is not my day."

Çeviri:Bugün benim günüm değil.

0
4 yıl önce

14 Yorum


gokhanweb

"bugün günümde değilim" doğru cevap olarak kabul edilebilir mi?

32
Cevap ver4 yıl önce

canzan
canzan

Dizi, film çevirilerinde tabii ki kabul edilir. Çünkü halk arasında öyle konuşulur. Fakat bir sınavda -ki bu da bir sınavdır- kabul edilmez.

8
Cevap ver2 yıl önce

igoncu

Ben de öyle yaptim ve kabul etti. Daha mantıklı çünkü. Bizim kültüre uyarlamak lazim:D

3
Cevap ver2 yıl önce

Tuba553779

Ben yazdım kabul etti. Daha mantıklı olan da o zaten

0
Cevap ver2 gün önce

MuhittinCan

bugun havamda değilim sözü cuk oturuyor bence

3
Cevap ver3 yıl önce

pelow1

Ahahah çok güldüm. Bugün benim de günüm değil

2
Cevap ver2 yıl önce

afora

Yani diyor ki O GÜN AÇAN ÇİÇEKLER GİBİYİM

2
Cevap ver2 yıl önce

EnesHakan

Yanlislikla m yerine n yazdim yanlis dedi

2
Cevap ver2 yıl önce

1thescorpion

Me too

2
Cevap ver10 ay önce

tlga55

İs yerine us yazdim yanlislikla :( kabul etmedi, klavyenin azizliğine geldim

1
Cevap ver2 yıl önce

Harunz2

O zaman sabahlar olmasın!

1
Cevap ver1 yıl önce

simorling

yanlis cevap kabul ediyor ama dogru cevap altdaki dogru cevaba benim yazdigimi yaziblar

1
Cevap ver11 ay önce

mer426956

Adamlar gün tutuyo beyler

1
Cevap ver5 ay önce

azranur242424

Bugun benim gunum degil yazdim dogru kabul etmedi

1
Cevap ver1 ay önce