"The lady is perfect."

Fordítás:A hölgy tökéletes.

September 23, 2016

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


BesteerHU

A nő tökéletes. Miért nem felel meg? A lady nőt is jelent, nem?


Tamas51

Nem egészen. Körülbelül annyi a különbség az angolban a woman és a lady között, mint a magyarban a nő és a hölgy között.


Pista-HUN

Kiindulhatunk a "ladies and gentlemen" teátrális, ám megtisztelő megszólításból is - az mégsem azonos a "nők és férfiak" formulával... nem véletlenül.


Danee93

Akkor ha rámutatok a lady-re a nőt ne írja ki, nem tudom mi a logika benne, kiírják hogy nőt is jelent de már elfogadni nem fogadják el akkor ne is írják ki amit nem jelent.


xora54

Érthetetlen amit mond, még lassítva is

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.