A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Your children?"

Fordítás:A gyerekeid?

4 éve

10 hozzászólás


tankiman

te gyerekeid? ez az

4 éve

opekope2

Szerinzem is ez a helyes.

4 éve

Loru5

Ti gyerekeitek? Miert nem fogadja el??

3 éve

morosita1

Javitasra szorul

3 éve

RaffayMart

Nem értem, miért gyerekeid? Hol van itt többesszám?

3 éve

Hupikekhal

Child az egyes szám a children az a többes

1 éve

DreamWalker02

Nem minden szónál kap egy "s" ragot a szó

2 éve

BaloghZolt5

Erre a többes számra én is kiváncsi lennék

3 éve

BaloghZolt5

Hát itt a többes szám: child (gyerek) -- children (gyerekek)

3 éve

TurnRka1

Én hiåba mondtam jól akkor se fogadta el!!!!!!!

1 éve