1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Your children?"

"Your children?"

Fordítás:A gyerekeid?

February 11, 2014

7 hozzászólás


tankiman

te gyerekeid? ez az


opekope2

Szerinzem is ez a helyes.


Loru5

Ti gyerekeitek? Miert nem fogadja el??


morosita1

Javitasra szorul


BaloghZolt5

Erre a többes számra én is kiváncsi lennék


BaloghZolt5

Hát itt a többes szám: child (gyerek) -- children (gyerekek)


TurnRka1

Én hiåba mondtam jól akkor se fogadta el!!!!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.