"The man signs."

Fordítás:A férfi jelez.

4 éve

17 hozzászólás


Poppenet

A férfi aláír miért nem jo?

4 éve

BarbaraTal1

El kéne fogadnia... Én jelentettem.

4 éve

vaclavpacel

Szövegkörnyezet hiánya miatt többet is jelenthet,gondolom én. Jelezzétek.

4 éve

Margo73
Margo73

en is jelentem... :(

4 éve

marcimacska

Nekem már elfogadta

4 éve

Csaji

nekem nem... pedig elteltegy év...

3 éve

poltzsofia

nekem nem fogadta el, hogy aláír.

3 éve

gnebeva
gnebeva

elfogadja

3 éve

Csaji

megint nem fogadja el:)

3 éve

Csaji

És még mindig nem:)

3 éve

Harga
Harga

Nekem elfogadta. Pontosan így írtad, hosszú í-vel? A férfi aláír.

1 éve

MargitRobert

Elfogadja a "A férfi aláír."-t.

7 hónapja

Adrienn258218

Elfogadja

2 éve

Bogi579066

De eddig azt tanultuk, hogy a "signs" az azt jelenti, hogy aláírja.

1 éve

lipcseinora

Az ember aláír miért nem jó?

1 éve

Harga
Harga

Jó az.

1 hónapja

zsa12
zsa12

Elfogadta

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.