Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вони вивчають цей перший підрозділ."

Переклад:They study the first unit.

1 рік тому

4 коментарі


igor809484

They are studing this first unit?

1 рік тому

LiubovProkhaska

Відколи це "the" означає "цей"?...в даній програмі часто зустрічаю такий переклад...дивно.

1 рік тому

Nordry
Nordry

У дуо прийнято перекладати "the" як "цей/ця/ці" для того, щоб тим, хто тільки починає вивчати англійську, було простіше розібратися й запам'ятати, коли й навіщо вживається означений артикль. Ця тема лише на перший погляд проста і однозначна, насправді досить багато людей, навіть серед тих, хто достатньо добре володіє англійською, часто плутаються та роблять помилки у вживанні артиклів.

1 рік тому

Volodymyr507891

Chapter. Чому ні?

5 місяців тому