"Вони вивчають цей перший підрозділ."

Переклад:They study the first unit.

2 роки тому

5 коментарів


igor809484

They are studing this first unit?

2 роки тому

LiubovProkhaska

Відколи це "the" означає "цей"?...в даній програмі часто зустрічаю такий переклад...дивно.

2 роки тому

Nordry
Nordry

У дуо прийнято перекладати "the" як "цей/ця/ці" для того, щоб тим, хто тільки починає вивчати англійську, було простіше розібратися й запам'ятати, коли й навіщо вживається означений артикль. Ця тема лише на перший погляд проста і однозначна, насправді досить багато людей, навіть серед тих, хто достатньо добре володіє англійською, часто плутаються та роблять помилки у вживанні артиклів.

2 роки тому

Volodymyr507891

Chapter. Чому ні?

10 місяців тому

fish-key

теж так переклав )

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.