1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which is it?"

"Which is it?"

Çeviri:Hangisi o?

February 11, 2014

43 Yorum


SilverwolfTR

"Hangisi" cevabı da olmaz mı ? Türkçe'de "Gizli Zamir" olarak "O" ifade edilemez mi, normalde ?


SilverwolfTR

1 yıl önce bu yorumu yapmıştım, eklemişler. "-"lere gerek yok...


sukranklm

İngilizcede turkce mantik kullanamazsin.. O turkceye ait bi kural..orda sana it dediyse sen onu da kullanmak zorundasin..


havinolmez1

Hangisi oluyo, bende oldu ☺


Saluso

hangisi dedim bende olmadı


SilverwolfTR

Yalnız kabul edilmedi :D


eelma

yorumunu görüp eklemiş olabilirler.


nachaver

yok olmuyor hala :)


hasansama

israrla olmuyor :)


YusufDkkel

"Hangisi o" ile "o hangisi" arasındaki farkı lütfen bir kişi olsun bana izah etsin.


Reaksion2

hangisi odur olmazmi


Reaksion2

is :dir anlamina gelmiyomu yani


beyhan23

Sorun var sanki. Hiçbirşey konuşmadan kayita basiyorum yinede doğru kabul ediyor


w.zeynepbeyza

İt olduğu için hangisi o? Olmak zorunda


ETNSAYAN

büyük harfle yazınca çıkmıyoooo:(


nihal920377

Which is it yazdim kabul etmedi bunu aciklayacak var mi


elifnehir5

soyledi yaz dedi valla atladdiiiii tattaatjaahhahaha


omroyun13341

hep bu soruda wich yazıyorum


MuratUzun20

Aynı şekilde Yazıyorum hata Veriyor


rilianxi

Hangisi?? But there's no possession!


lukiest4eva

Gramatik olarak O hangisidir / Hangisi o dur olmasi lazim. Ama gundelik hayatta turkcede bile gramatik konusulmuyor kabul etmesi lazim. Birde beliki onceden bahsedilmis kisa soru konusmanin devami


nuray055

Ben "Hangisi odur?" yazdim kabul etmedi. "Hangisi o?" ve "Hangisi odur?" farki ne acaba?


ferdi48130

Hangisi odur. Hangisi? Soruyor. Odur cevap veriyor gibi. Hangisi o. Daha doğru.


SelimCan748501

Which is it which of la ayni mi


BridgitMen3

Ben anlamadım.Biri açıklayabilir mi?


nurcan_06

which hangisi anlamına geliyor ya it de 3. teki ''o '' anlamına geliyor işte bu yüzden hangisi o diye çeviriliyor


bhelinn

" Which isit "yazdim yalnislikla ama yanlış dedi


Ahmet293838

Hangisi onun olmazmı


phauruq

"onun hangisi" de olmaz mı


TahaDeniz

Watch is it degilmi ya


ferdi48130

Hangisi o. Birebir çeviridir ve hataya sebep olmaz. Hangisi hataya sebeb olabilir.


Karuskiko1

Who cheese eat diye anladim :))


MREMIRMERCIMEK

bu ne lan yazdim kabul etti


Ankelih

bence de hangisi olması lazım burada kelimesi kelimesine çevriri yapmaya çalışmak hataya sebep olabilir bence çeviri yaparken türkçenin yapısıda göz önüne alınmalıdır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla