Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben tuz yerim."

Çeviri:I eat salt.

4 yıl önce

33 Yorum


jimcarrey51

bu cümle "ben tuzlu yerim" olsaydı nasıl olurdu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I eat salty

4 yıl önce

cemreemun

O olmaz cunku ben tuzlu yerim anlamina gelir o zaman.

8 ay önce

yusuf1403

Yemeğe tuzla başlamak sunnettir

2 yıl önce

ZIBIDIKJOE

'' The '' eki tuzda gelmiyor ama çilek de geliyor.. anlamıyorum. Neye göre ''the'' geliyor.

3 yıl önce

MehmetAliC351844

"The" belirmektir. Ör. I eat salt = Ben tuz yerim. I eat the salt =Ben tuz'u yerim. Ben böyle biliyorum.

1 yıl önce

P1gIpiXi

tuz yenmez ama ingilizce öğrenmek için nasılsa cümle bulamamışlardır

1 yıl önce

mina892856

I eat salt yani ben tuz yerim Duolingo sayesinde İngilizce'yi çok iyi kavradım ancak "salt" yerine yanlışlıkla "sult" yazdım yinede kabul etti teşekkürler Duolingo

2 yıl önce

onur316311

Abi kabul etti cunku senin alqiun 0

1 yıl önce

Meryem482550

I am eat salt olmadı yaaa

1 yıl önce

hyurt12

am - is - are kullandığın için olmuyor . Geniş zamanda fiilden önce am - is - are kullanılmaz .

1 yıl önce

TCMelisSon

ayn tuz yenir mi :))

1 yıl önce

Arzu519134

Biz neden tuz yiyoz? :)

1 yıl önce

yusuf405567

Hayır

1 yıl önce

aaaa439933

Her gün tuz yemeye başladım

1 yıl önce

Mehmetahin588091

Suratına eymi

1 yıl önce

onur316311

Yenir

1 yıl önce

onur316311

Abi hepinizden ozur diliyom

1 yıl önce

MusaOnur

Afedersiniz ama aptal mısınız? Yer yada yemez size ne?. Öğrenmek için buradayız aslında dimi ??

1 yıl önce

BoZ.KURT1

Tuz yenmez yemeklere katılır

1 yıl önce

Nazan531435

Tuz yenir peygamberimiz yemeğe tuzla baslar. Ve yemeğe kattığında zaten yiyorsunuz.Haklıyım değilmi

10 ay önce

Ahenk42

doğru tuz yenmez ama onlarda food yani yiyecek gategorisine girdiği için yenir sayılıyor

1 yıl önce

OsmanOsman572278

Ben tuz yerim :-D bu da ayrı bi hobimdir sayın seyirciler :)))

1 yıl önce

mina_ktl

Nasil yani ben tuz yerim cok hatali bir cumle

11 ay önce

BerrinSolm

NİYE I AM OLMUYOR SADECE I OLUYOR

11 ay önce

Nazan531435

ARKADASLAR İLK!!!!!!Yanlis yazdım dogru cevap dedi

10 ay önce

efekan2008

siz salak mısınıs da şu dualingoda her şeyi yanlış sayıyosunuz

10 ay önce

spatyom1

tuz yerim ne demek.böyle saçma şeyler koymayın

8 ay önce

ZeynettinDenkER

buralar eskiden dutluktu :)))))

7 ay önce

SadiqovCos

İnek qaliba

7 ay önce

GupseTheEn

6 ay önce

ykslemre

Tuz yenir mi hiç?

6 ay önce

frkbysl

Neden s takisi gelmedi

4 ay önce