1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben tuz yerim."

"Ben tuz yerim."

Çeviri:I eat salt.

February 11, 2014

37 Yorum


jimcarrey51

bu cümle "ben tuzlu yerim" olsaydı nasıl olurdu?

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

I eat salty

February 11, 2014

cemreemun

O olmaz cunku ben tuzlu yerim anlamina gelir o zaman.

January 13, 2018

yusuf1403

Yemeğe tuzla başlamak sunnettir

December 6, 2015

bayram360568

Bilmioduk

September 2, 2019

ZIBIDIKJOE

'' The '' eki tuzda gelmiyor ama çilek de geliyor.. anlamıyorum. Neye göre ''the'' geliyor.

January 22, 2015

MehmetAliC351844

"The" belirmektir. Ör. I eat salt = Ben tuz yerim. I eat the salt =Ben tuz'u yerim. Ben böyle biliyorum.

May 24, 2017

mina892856

I eat salt yani ben tuz yerim Duolingo sayesinde İngilizce'yi çok iyi kavradım ancak "salt" yerine yanlışlıkla "sult" yazdım yinede kabul etti teşekkürler Duolingo

July 11, 2016

notcfn

tuz yenmez ama ingilizce öğrenmek için nasılsa cümle bulamamışlardır

June 9, 2017

Arzu519134

Biz neden tuz yiyoz? :)

July 15, 2017

yusuf405567

Hayır

July 20, 2017

Mehmetahin588091

Suratına eymi

August 3, 2017

dragotreis

Keçisin sen galiba?

August 7, 2017

onur316311

Aak sak sak sak mal iste

August 22, 2017

onur316311

Yenir

August 22, 2017

onur316311

Abi hepinizden ozur diliyom

August 22, 2017

BoZ.KURT1

Tuz yenmez yemeklere katılır

September 12, 2017

Nazan531435

Tuz yenir peygamberimiz yemeğe tuzla baslar. Ve yemeğe kattığında zaten yiyorsunuz.Haklıyım değilmi

October 26, 2017

Ahenk42

doğru tuz yenmez ama onlarda food yani yiyecek gategorisine girdiği için yenir sayılıyor

September 14, 2017

OsmanOsman572278

Ben tuz yerim :-D bu da ayrı bi hobimdir sayın seyirciler :)))

September 15, 2017

mina_ktl

Nasil yani ben tuz yerim cok hatali bir cumle

October 1, 2017

Nazan531435

ARKADASLAR İLK!!!!!!Yanlis yazdım dogru cevap dedi

October 26, 2017

efekan2008

siz salak mısınıs da şu dualingoda her şeyi yanlış sayıyosunuz

November 1, 2017

spatyom1

tuz yerim ne demek.böyle saçma şeyler koymayın

January 20, 2018

ZeynettinDenkER

buralar eskiden dutluktu :)))))

February 4, 2018

SadiqovCos

İnek qaliba

February 6, 2018

GupseTheEn

March 3, 2018

ykslemre

Tuz yenir mi hiç?

March 15, 2018

frkbysl

Neden s takisi gelmedi

May 1, 2018

talha671259

I eat salty

January 21, 2019

Merve605719

Ekranı 2 taraflı yapınca cevapları veriyor

January 31, 2019

xxCEXW

Bu nasıl bir cümle

March 28, 2019

Melike932106

Ben tuzu bir yemeğe döküp yerim. Direk yemem tuzu.

May 5, 2019

cagrikocak

Hayvanlar yer tuzu acaba dualingo bize hayvanmı dedi

May 12, 2019

volkan614

Am bazen koyuyorlar bazen koymuyorlar anlamadim öğretir misinzi

July 29, 2019

Nur731501

Neden tuz yiyorsun mk

August 9, 2019

Asyahan8313

Söyleyecek cevap mı kaldı zaten tuz sevmem söylemesi bile kötüüüüüüüüü

August 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.