"O, babanın çalışma masasında yer."

Çeviri:She eats at dad's desk.

February 11, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

ZeynepBakl

He eats your father's on the desk neden kabul edilmiyor on the üzerinde

May 11, 2014

podious

On kullanilmamasinin nedeni masanin ustunde gibi bir ifade olmamasi yani masanin altindada yiyebilir ama masaDA yer. Tamamen anlatmak istedigimiz seyle ilgili.


vlly

Aynen ya neden ?


mihracerra

"Babanın" diyor ama ingilizce doğru olanda "your dads" demiyor. Yani herhangi bir babanın masasında mı yiyor. Hacı bu neyin kafası acep?


enginselimoglu

He eats at your father's worktable yazdım yanlış mı oldu?


BayXalid

He eats at the father's desk neden olmuyor? Belirli bir masa oldugu icin the kullanmalı degilmiyiz?


podious

Father's desk derker zaten belirtmis oluyorsun my cat your dog derken the my cat veya the your dog kullanmadigimiz gibi aitlik bildiren obeklerden onde tekrar onu belirtmeyiz, the kullanmayiz.


as08

raporların bu cümleyi


suleymanakcay

Arkadaş calisma masasi yazmisin desk diye cevirmisin bu kadar sacma olur mu. Writing desk, writing table kabul etmeliydi...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.