"O, babanın çalışma masasında yer."

Çeviri:She eats at dad's desk.

4 yıl önce

9 Yorum


ZeynepBakl

He eats your father's on the desk neden kabul edilmiyor on the üzerinde

4 yıl önce

podious

On kullanilmamasinin nedeni masanin ustunde gibi bir ifade olmamasi yani masanin altindada yiyebilir ama masaDA yer. Tamamen anlatmak istedigimiz seyle ilgili.

4 yıl önce

vlly

Aynen ya neden ?

4 yıl önce

mihracerra

"Babanın" diyor ama ingilizce doğru olanda "your dads" demiyor. Yani herhangi bir babanın masasında mı yiyor. Hacı bu neyin kafası acep?

3 yıl önce

enginselimoglu
enginselimoglu

He eats at your father's worktable yazdım yanlış mı oldu?

4 yıl önce

BayXalid
BayXalid

He eats at the father's desk neden olmuyor? Belirli bir masa oldugu icin the kullanmalı degilmiyiz?

4 yıl önce

podious

Father's desk derker zaten belirtmis oluyorsun my cat your dog derken the my cat veya the your dog kullanmadigimiz gibi aitlik bildiren obeklerden onde tekrar onu belirtmeyiz, the kullanmayiz.

4 yıl önce

as08
as08

raporların bu cümleyi

4 yıl önce

suleymanakcay

Arkadaş calisma masasi yazmisin desk diye cevirmisin bu kadar sacma olur mu. Writing desk, writing table kabul etmeliydi...

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.