1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "To są konie."

"To są konie."

Tłumaczenie:Those are horses.

February 11, 2014

17 komentarzy


Tee20001

Jaka jest różnica międz "these are horses", a "those are horses"? czy ktoś wie.


jump4u

Różnica dotyczy tego gdzie się one znajdują. "These horses" oznacza "te konie", a "those horses" oznacza "tamte konie". Więc jeżeli np stoisz przy grupce koni, a kawałek dalej są małpy to powiesz: "these are horses (bliżej Ciebie) and those are monkeys (dalej od Ciebie)


Yola448704

these horses - te konie, które są nieco bliżej (tu)
those horses - te konie, które są nieco dalej (tam)

To są konie - They are horses/These are horses/Those are horses


Anna522308

Dzięki za jasne wytłumaczenie


SlvijaDuga

These - chodzi o te konie Those - chodzi o tamte konie


majkababi

Czy these tez byłoby poprawne?


JakubGrzes

Why "Those are the horses" is wrong?


jump4u

Because "the" implies that you talked about it earlier and those are the specific horses you talked about. In the general statement you use a/an for the singular form and nothing for plural.


Grazyna866661

"They are horses" nie zalicza, chociaz nie wiem dlaczego.


Przemek872079

W tym kontekście zdania nie wiemy czy te konie są tu czy tam. Więc dlaczego nie zalicza these?


Jack.Elliot

If I wanted to say there are horses how would I translate it


yuioyuio

If you mean a specific direction "tam są konie" or "konie są tam", if not "są konie"... but it sounds strange without any context


Jack.Elliot

Cheers thanks .. I quite agreee .. centexr really helps .. ... thanks here is a Lingot


Adam768153

Dlaczego jest źle there are horses


Adam768153

Czy wiadomo gdzie są? Daleko czy blisko


MU1978

W podpowiedzi nie jest ujęte "those" i to wprowadza w błąd. Napisałem "It is horses" zgodnie z podpowiedzią.


buskes76

przecież "it" to rodzaj nijaki w 3 osobie liczby pojedynczej... np. "to jest niemowlę" - "it is a baby"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.