Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You all like fruit."

Çeviri:Siz hepiniz meyve seversiniz.

0
4 yıl önce

9 Yorum


alimcbeal

You all like fruit. sen tüm meyveleri seversin. yazdım kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

bali_brbr

sizin tercümeniz "you like all fruit" in karşılığı oluyor

3
Cevap ver3 yıl önce

ynsbyrk0

O nasıl bir fruit demektir ya..

1
Cevap ver3 yıl önce

Eliftercan

Neden artik kelimlerin turkce karsiliklarina bakamiyoruz

1
Cevap ver2 yıl önce

iamnotabot

bu biraz güneyli aksanına mı kaçıyor? "y'all like fruit" ve "you all like fruit" arasında bir fark var mı? daha doğrusu "all" ifadesine gerek var mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

goobles
goobles

"You/You guys/You all/Y'all/Yous" hepsi "siz" anlamına geliyor. Ama "all" aynı zamanda "bütün/hepsi" anlamını da verdiğinden, söz konusu cümle "Siz hepiniz meyve seversiniz." olarak da çevrilebilir. "We all like fruit." da olabilirdi mesela. Cümlede verilmek istenen anlam da aslında bu sanki.

8
Cevap ver4 yıl önce

bafetimbi350

kardeş bu dilleri gerçekten anlayabilecek kadar öğrendinmi veya ne kadar öğrendin maşşallah baya dil varmış sende

1
Cevap ver2 yıl önce

MetinErtop

Sizin hepiniz meyve seversiniz dedim kabul etmedi ...

0
Cevap ver3 yıl önce

vvsey
vvsey

Meyve mi? Meyveyi değil mi?

0
Cevap ver3 yıl önce