1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yönetmen sütlü kahve istiyor…

"Yönetmen sütlü kahve istiyor."

Çeviri:The director wants coffee with milk.

February 11, 2014

17 Yorum


yyavuz023

coffee with milk =? milky coffee


boldsirrobin

Milky coffee is coffee with a lot of milk.


sarper21

İstiyor fiili wants olmaz.İster deseydi wants demeliydi.HATALI


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (isterim) hem şimdiki (istiyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.


Burak-Erol

"The director wants coffee with milk." yazdım kabul etmedi.

"Yönetmen sütlü bir kahve istiyor" yazsaydı "a" sıfatını kullanırdım.


therealfan12

senin yazdığın doğru aslında

arada böyle yanlışlıklar olabilir

hem belki yazarken de yanlış yazmış olabilirsin,mesela wants yazmak isterken wsnrs gibi birşey yazmış olabilirsin. ama yine de böyle olabilir


Burak179505

Beni kabul etti, bir sıkıntı olmuş


Jeann-

my career is over in here i am so sad for this


serkannan

white coffee dendiğini duymuştum


boldsirrobin

Whoever downvoted this, I would be very pleased if they could say why. In England, we say white coffee, so I'm curious to know why we are wrong.


Selcen_Ozturk

çünkü bazıları her şeyi "iyi bilir" :)


DenizAkgn2

Verdiğim cevap verdiği cevapla aynı ama yanlış diyor


EjdannciMf

❗ Konumuzla ilgili bilgi ❗

✨ İngilizcede bazı fiillerimizin -ing hali yoktur Veya anlamları farklıdır

Daha fazlası

http://www.hemeningilizce.com/ingilizce-ders/durum-fiilleri

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.