"Yönetmen sütlü kahve istiyor."

Çeviri:The director wants coffee with milk.

February 11, 2014

35 Yorum


yyavuz023

coffee with milk =? milky coffee

March 21, 2014

boldsirrobin

Milky coffee is coffee with a lot of milk.


sarper21

İstiyor fiili wants olmaz.İster deseydi wants demeliydi.HATALI


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (isterim) hem şimdiki (istiyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.


Burak-Erol

"The director wants coffee with milk." yazdım kabul etmedi.

"Yönetmen sütlü bir kahve istiyor" yazsaydı "a" sıfatını kullanırdım.


nda0635

senin yazdığın doğru aslında

arada böyle yanlışlıklar olabilir

hem belki yazarken de yanlış yazmış olabilirsin,mesela wants yazmak isterken wsnrs gibi birşey yazmış olabilirsin. ama yine de böyle olabilir


Burak179505

Beni kabul etti, bir sıkıntı olmuş


serkannan

white coffee dendiğini duymuştum


boldsirrobin

Whoever downvoted this, I would be very pleased if they could say why. In England, we say white coffee, so I'm curious to know why we are wrong.


Selcen_Ozturk

çünkü bazıları her şeyi "iyi bilir" :)


m.23

Ne kadar anlamamışsınız ben bile 4. Sınıftayım ve anladım


Jeann-

my career is over in here i am so sad for this


DenizAkgn2

Verdiğim cevap verdiği cevapla aynı ama yanlış diyor


RamazanCen

"The director wants milky coffee " neden kabul edilmedi sizce ?


boldsirrobin

"White coffee" = "coffee with milk" "Milky coffee" = "coffee with a lot of milk"


songstonoone

a cup of coffee yi kabul etmiyor?


beycey24

Awhite ne demek


MertChavdar

wants yerine wanna kullansak olmazmı


HasanTekin10

with ne işe yarıyor arkadaşlar by ne işe yarıyor


AliefeKaya

the director wants a coffe by milk olmaz mı allah allah


GizemGizem329032

By iceceklerde kullanilmiyor. by araclarda mesela by bus= otubus ile. ayrica by kenarinda anlami olarakta by sea= deniz kenarinda gibi yerlerde kullanılır.


emre0796

sütlü kahve için "white coffee" de kullanılır ama kabul etmiyor


mihracerra

Bunun tercümesinde beyaz kahve desem yerdi herhalde. İlginç. Başka sorularda milk diyor şimdi white oldu...


Zerouch

Yine the takısı yüzünden yanlış çıktı illa sildireceksiniz uygulamayı


WatchAndLearn

"the director would like to a coffee with milk" neden olmadı?


Orhan261288

Want neden olmuyorda wants yazamız lazım birisi yardım edebilirmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.