1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The architect takes the job."

"The architect takes the job."

Fordítás:Az építész elvállalja a munkát.

February 11, 2014

17 hozzászólás


fengshuinora

take - kivesz, telik, bevesz= ez állt az új szó fordításaként. direkt (értelmetlenül) beírtam a szót a fordításba, és így sem fogadta el. miért?az "elvállal" szót nem hozta fel, akkor hogy tanuljam meg - akár ebben a szókörnyezetben is?


nevetobuddha

Azt írtam, hogy "felveszi a munkát", ami helyes, de itt nem fogadta el.


vasvariistvan

Már elfogadja. Így fejlődik a program a beirásainktól.


Fe.Anna

én azt írtam hogy az építész munkát vállal. Ennek is jónak kéne lennie.


Zsuzsi182464

"the job" = (azt) a (bizonyos) munkát vállalja el, nem általában vállal munkát. Tárgyas ragozás tipikus esete.


Sanyiapa

Én azt írtam, hogy megkapja a munkát, de nem tetszett neki!!!


fectroll

Akkor a "take" helyett "got" lenne.


bence86

Az építész megszerzi a munkát! szerintem teljesen oké, én jelentem


Gri48miKeCUS

Az építész vállalja a munkát. Ez ugyanazt jelenti!


krisztinabeata

Én azt írtam, hogy elvégzi. Az miért nem jó?


Zsuzsi182464

Az elvállalt és az elvégzett munkák között nem érzed a különbséget?


johalasz46

A szótáram szerint a "take" egy multifunkciós szó. Jelentései: vesz, kivesz, fog, tart vmeddig,, foglal, bevesz, készit, elfogad, igénybe vesz (időt), elvisel, tekint... Tehát pl. "takes the job"= elfogad, vagy kivesz egy állást (!), esetleg elfoglal, vagy ilyesmi, az értelmezés szinte tetszőleges. Kérdés, valójában hogy mondja az angol??? H.J.


krisz13213

Azt írtam az építész munkát vállal. És nem fogadta el


Harga

Helyesen. Vedd bele, hog: "a munkát".


KatalinKov5

Ugyanarra javitottad amit en irtam mi a gond vele


Harga

Ezt kinek írtad?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.