"Thearchitecttakesthejob."

Fordítás:Az építész elvállalja a munkát.

4 éve

18 hozzászólás


Fe.Anna

én azt írtam hogy az építész munkát vállal. Ennek is jónak kéne lennie.

3 éve

fengshuinora

take - kivesz, telik, bevesz= ez állt az új szó fordításaként. direkt (értelmetlenül) beírtam a szót a fordításba, és így sem fogadta el. miért?az "elvállal" szót nem hozta fel, akkor hogy tanuljam meg - akár ebben a szókörnyezetben is?

3 éve

Sanyiapa

Én azt írtam, hogy megkapja a munkát, de nem tetszett neki!!!

4 éve

fectroll
fectroll

Akkor a "take" helyett "got" lenne.

4 éve

nevetobuddha

Azt írtam, hogy "felveszi a munkát", ami helyes, de itt nem fogadta el.

4 éve

vasvariistvan

Már elfogadja. Így fejlődik a program a beirásainktól.

4 hónapja

bence86

Az építész megszerzi a munkát! szerintem teljesen oké, én jelentem

4 éve

Gri48miKeCUS

Az építész vállalja a munkát. Ez ugyanazt jelenti!

4 éve

fectroll
fectroll

Elvállalja.

4 éve

krisztinabeata

Én azt írtam, hogy elvégzi. Az miért nem jó?

3 éve

johalasz46

A szótáram szerint a "take" egy multifunkciós szó. Jelentései: vesz, kivesz, fog, tart vmeddig,, foglal, bevesz, készit, elfogad, igénybe vesz (időt), elvisel, tekint... Tehát pl. "takes the job"= elfogad, vagy kivesz egy állást (!), esetleg elfoglal, vagy ilyesmi, az értelmezés szinte tetszőleges. Kérdés, valójában hogy mondja az angol??? H.J.

2 éve

krisz13213

Azt írtam az építész munkát vállal. És nem fogadta el

10 hónapja

Harga
Harga

Helyesen. Vedd bele, hog: "a munkát".

5 hónapja

jani.kata.

Szisziiii.Ha kővetkeztetünk akkor nem nyelvet tanulunk hanem barkobázunk :-)

3 éve

Sztankay54

Nem elöször mondom és nem is utoljára ez a program csak a helyesírás gyakorlására való,sajnos ez ilyen.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.