"The architect takes the job."

Fordítás:Az építész elvállalja a munkát.

2/11/2014, 3:26:15 PM

20 hozzászólás


Fe.Anna

én azt írtam hogy az építész munkát vállal. Ennek is jónak kéne lennie.

11/24/2014, 2:00:51 PM

fengshuinora

take - kivesz, telik, bevesz= ez állt az új szó fordításaként. direkt (értelmetlenül) beírtam a szót a fordításba, és így sem fogadta el. miért?az "elvállal" szót nem hozta fel, akkor hogy tanuljam meg - akár ebben a szókörnyezetben is?

12/5/2014, 5:44:19 PM

Sanyiapa

Én azt írtam, hogy megkapja a munkát, de nem tetszett neki!!!

2/12/2014, 8:52:57 PM

fectroll

Akkor a "take" helyett "got" lenne.

11/16/2014, 5:09:14 AM

nevetobuddha

Azt írtam, hogy "felveszi a munkát", ami helyes, de itt nem fogadta el.

3/25/2014, 3:23:14 PM

vasvariistvan

Már elfogadja. Így fejlődik a program a beirásainktól.

6/17/2018, 9:43:39 AM

bence86

Az építész megszerzi a munkát! szerintem teljesen oké, én jelentem

3/30/2014, 9:35:11 AM

Gri48miKeCUS

Az építész vállalja a munkát. Ez ugyanazt jelenti!

2/11/2014, 3:26:15 PM

fectroll

Elvállalja.

11/16/2014, 5:09:35 AM

krisztinabeata

Én azt írtam, hogy elvégzi. Az miért nem jó?

3/10/2015, 7:51:39 PM

johalasz46

A szótáram szerint a "take" egy multifunkciós szó. Jelentései: vesz, kivesz, fog, tart vmeddig,, foglal, bevesz, készit, elfogad, igénybe vesz (időt), elvisel, tekint... Tehát pl. "takes the job"= elfogad, vagy kivesz egy állást (!), esetleg elfoglal, vagy ilyesmi, az értelmezés szinte tetszőleges. Kérdés, valójában hogy mondja az angol??? H.J.

8/23/2016, 9:51:12 AM

krisz13213

Azt írtam az építész munkát vállal. És nem fogadta el

1/14/2018, 5:15:55 PM

Harga

Helyesen. Vedd bele, hog: "a munkát".

6/13/2018, 5:53:06 AM

KatalinKov5

Ugyanarra javitottad amit en irtam mi a gond vele

12/27/2018, 9:58:59 PM

Harga

Ezt kinek írtad?

12/29/2018, 1:20:42 PM

jani.kata.

Szisziiii.Ha kővetkeztetünk akkor nem nyelvet tanulunk hanem barkobázunk :-)

1/30/2015, 11:10:16 PM

Sztankay54

Nem elöször mondom és nem is utoljára ez a program csak a helyesírás gyakorlására való,sajnos ez ilyen.

11/8/2015, 11:42:09 AM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.